• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3426596 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3426596

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Fri 25 Dec 2020 12:00
    Anonym (H..) skrev 2020-12-25 00:17:34 följande:

    Menade inte att skrämma dig haha, vi känner garanterat inte varandra! Denna historia påminner om en vän till mig, så de var därför ja blev nyfiken :D


    Då skippar vi det. Jag bor i Sverige ;)
  • Anonym (Din)
    Fri 25 Dec 2020 14:50

    Efter 5 månader sedan senaste samtalet ringde du igen sen härom kvällen. Du tackade för julkortet jag skickat. Du var inte med din tjej. Vi pratade väder och vind tills du frågade om jag ville ses. Jag nekade. Kände mig trött. Förvirrad. Ville ju säga ja! Varför gjorde jag inte det?!? Vill alltid träffa dig. Njuta med dig. Så som vi gjorde förr. Innan hon. Att du kontaktar mig igen ser jag dock som en trumf. Jag är kvar i din hjärna. Och hjärta. Hade vår åldersskillnad inte varit så stor hade du varit min.

  • Anonym (Bara jag i världe­n.)
    Fri 25 Dec 2020 15:06
    +1

    Alice blev förälskad i dig trots att det var fel och en massa hinder i vägen,vi har inte pratat och träffats på länge nu men brukar fortfarande tänka på dig ibland och blir då varm om hjärtat.

  • Anonym (E)
    Fri 25 Dec 2020 16:27

    Jag kan inte hjälpa det, tårarna bara rinner... Varför hör du inte av dig?

  • Anonym (Lite anonym­)
    Sat 26 Dec 2020 16:06

    Hej, hoppas att du och dina haft en fin jul. Jag saknar dig vännen...

  • Anonym (Lilla­n)
    Sat 26 Dec 2020 18:33

    Tänk att man skulle träffa dig i den här situationen. Att träffa någon som känns så perfekt för en själv. Jag har lärt mig mycket sen jag träffade dig. Men har insett att du inte ser mig som jag ser dig. Hade allting varit annorlunda om vi hade träffats på en annan tid o plats? Nått jag aldrig kommer få reda på. Vet att det aldrig kommer bli vi två. Har inga förhoppningar kvar nu

  • Anonym (Kvinn­a)
    Sun 27 Dec 2020 23:57

    För 9 månader skrev jag här. Jag var förstörd, grät och kunde inte tänka på något annat än dig. Vi hade brutit, men både du och jag visste nog att att vår historia egentligen inte var slut, och mycket riktigt, efter några månaders NC, träffas vi igen och det är du som kämpat för det fastän det är jag som hela tiden känt mest. Är inte det märkligt?

    Varför är vår relation så komplicerad? Varför skulle just du och jag träffas när det är en så omöjlig relation. Jag kommer aldrig kunna ge dig det du vill ha och behöver och jag är så ledsen för det, för jag älskar dig (något som jag aldrig kommer säga till dig).

  • Anonym (Hur tänker Du)
    Thu 31 Dec 2020 07:41

    Gott Nytt år älskade Du!

    2021, året då du äntligen släpper in mig mer. Året då vi tar vår vänskap lite längre. Misstänker att du redan vet att jag älskar dig, mer än en vän. Hoppas att du gör det samma <3

    XOXO

  • Anonym (H..)
    Thu 31 Dec 2020 19:36

    Min enda önskan detta året e att du blir min igen, ja skulle ge dig allt o lite till. Ja vet att du inte hade blivit besviken, men tro!

  • Anonym (sakna­r dej)
    Fri 1 Jan 2021 03:54

    skickade dej ett sms och önskade gott nytt år.
    fick svar,
    men.. det enda du ville var att få en bild på morsans elmätare...

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!