• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3428844 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3428844

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Come-­hither­)
    Fri 8 Jan 2021 19:08
    Anonym (Han bedrar dig.) skrev 2021-01-08 18:55:10 följande:
    Jag är inte ratad av honom och är inte besviken. Han har aldrig varit min eller lovat något. Ett ons är nu fem ons och vi har bestäm att inte ses fler ggr.
    Jag vet att jag inte är den första otrohetsaffären. Ingen aning om han kommer leta någon ny men troligen. Ränderna går sällan ur.  Hon vet inget. 
    Jag låtsas inte tycka synd om henne. Jag är för feg att berätta för henne och tycker inte det är min uppgift heller. Bäst vore det om han började vara trogen men jag tror han kommer fortsätta...
    Visst jag har kunnat skriva "Jag vet att din man är otrogen" och inget mer. 

    Jag är fullt medveten om att jag oxå varit ett svin. 
    Äh, frun låtsas att hon inte vet och knullar sin unge virile älskare bakom svinets rygg. Hon skiter nog både i dig och i sin så kallade man. Hämnden är alltid underbart ljuv. 
  • Anonym (Come-­hither­)
    Fri 8 Jan 2021 19:10
    Anonym (Han bedrar dig.) skrev 2021-01-08 19:03:10 följande:
    Sen är syftet med tråden att skriva av sig det man inte törs ta tag i eller av olika anledningar inte vågar erkänna. Inte att andra ska bedöma, kritisera eller bestämma om man gjort rätt eller fel. 
    Inlägg som ditt gör att folk istället fortsätter vara tyst och du får inget smaskigt att läsa heller...
    Smällar man får ta.
  • Anonym (Han bedrar dig.)
    Fri 8 Jan 2021 19:16
    Anonym (Come-hither) skrev 2021-01-08 19:10:38 följande:
    Smällar man får ta.
    Jajjemen när folk inte fattar syftet med trådarna så blir det ju så. Å här sitter jag inte och gråter för att du spyr galla över migGlad
  • Anonym (Come-­hither­)
    Fri 8 Jan 2021 19:25
    -1 +1
    Anonym (Han bedrar dig.) skrev 2021-01-08 19:16:49 följande:
    Jajjemen när folk inte fattar syftet med trådarna så blir det ju så. Å här sitter jag inte och gråter för att du spyr galla över migGlad
    Nej, det vore ju märkligt om du var finkänslig med tanke på att du söker ligg på BC.
    Jag är övertygad om att du tar det mesta ( i ordets rätta bemärkelse). 
  • Anonym (Hjärt­a)
    Sat 9 Jan 2021 09:41
    Anonym (Vån 3) skrev 2021-01-08 00:15:05 följande:

    Så fint :). Ge oss en liten ledtråd. Stad?


    Stockholm Norrort
  • Anonym (Han bedrar dig.)
    Sat 9 Jan 2021 13:19
    Anonym (Come-hither) skrev 2021-01-08 19:25:16 följande:
    Nej, det vore ju märkligt om du var finkänslig med tanke på att du söker ligg på BC.
    Jag är övertygad om att du tar det mesta ( i ordets rätta bemärkelse). 
    Det har du alldeles rätt i . Jag sökte och fick det jag ville via BC. Funkade väldigt bra kan jag tillägga. Just denna erfarenhet skilde sig från övriga eftersom han är gift, bor nära och en gång blev fem. Jag var inte hans första och troligen inte den sista. 
    Kanske han träffade fler samtidigt som mig oxå, det har jag ingen koll på. 
    Nu så räcker det. Ha det så bra. 
  • Anonym (Come-­hither­)
    Sat 9 Jan 2021 15:07
    Anonym (Han bedrar dig.) skrev 2021-01-09 13:19:48 följande:
    Det har du alldeles rätt i . Jag sökte och fick det jag ville via BC. Funkade väldigt bra kan jag tillägga. Just denna erfarenhet skilde sig från övriga eftersom han är gift, bor nära och en gång blev fem. Jag var inte hans första och troligen inte den sista. 
    Kanske han träffade fler samtidigt som mig oxå, det har jag ingen koll på. 
    Nu så räcker det. Ha det så bra. 
    Tack och hej nästa tjej!
  • Anonym (Cykel­)
    Tue 12 Jan 2021 19:50

    :(

  • Anonym ($$)
    Tue 12 Jan 2021 20:08

    Ledsen


    Anonym (Cykel) skrev 2021-01-12 19:50:13 följande:

    :(


    Vad hände?
  • Anonym (Cykel­)
    Thu 14 Jan 2021 21:54

    När man känner så mycket för någon att man inte kan vara i den personens närhet, samtidigt känns det ändå såå bra när jag vet att hon är i närheten när hon finns där i periferin. Men nu lämnar hon bara ett tomrum kvar och drar.

    Jag kommer att sakna dig fina du!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!