• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3426489 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3426489

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (H..)
    Thu 14 Jan 2021 22:31

    Kom o kyss mig!

  • Anonym (Sol)
    Fri 15 Jan 2021 05:33

    Ett år sen vi hade ett helt annat förhållande än vi har nu. Det vi gjorde var fel men jag tänker fortfarande på de stunder vi hade och känslan av att vara åtrådd av dig. Saknar den känslan . Pandemin har gjort att vi inte träffas under samma förutsättningar längre . Tänker du på samma sätt om mig som jag om dig?

  • Anonym (Hjärt­a)
    Fri 15 Jan 2021 20:59
    +1

    Hade velat säga att jag saknat dig när du frågade vart jag varit när jag var ledig från jobbet när vi stod och väntade på bussen. Mådde så bra när du stod brevid mig.

  • Anonym (Fml)
    Fri 15 Jan 2021 21:34
    +1

    I never thought that I would be one of those people catching feelings, for someone I've never met. Because I always thought of them as naive and unrealistically romantic. But here I am, perhaps not in love, but definitely harboring strong feelings, for a stranger. The way we "met" was so random, but here we are. We chat everyday and voice chat almost every night, until I fall asleep. Sending each other short audios and long rambles about literally anything, almost everyday, and you being this amazing person, it's really hard to maintain an emotional distance. I'd date the shit out of you, if I could!

    But, there's an entire ocean between us and the world being what it is right now, we're even further apart, than we would've been only a year ago. And the thought of never getting to meet you upsets me. But, there are never any guarantees. "Short distance relationships" can be equally as hard to maintain, albeit that it doesn't put as much strain on it. Still, I'm willing to push through my sadness, for the off chance that one day - maybe when the majority of the general public has been vaccinated - we might meet. Because you truly are my dream come true.

  • Anonym (Varfö­r)
    Fri 15 Jan 2021 23:26
    -1

    Tycker det är konstigt att många som har en sk relation inte kan skriva till personen det gäller, utan skriver i denna tråd. Många av er har hängt här i flera år.

    Är det då en relation att satsa på då?

    Rannsaka er själva,

    Hade det varit en sund relation, hade ni inte behövt skriva av er i den här tråden, utan skrivit till personen direkt.

  • Anonym (Hjärt­a)
    Sat 16 Jan 2021 21:18
    +1
    Anonym (Varför) skrev 2021-01-15 23:26:42 följande:

    Tycker det är konstigt att många som har en sk relation inte kan skriva till personen det gäller, utan skriver i denna tråd. Många av er har hängt här i flera år.

    Är det då en relation att satsa på då?

    Rannsaka er själva,

    Hade det varit en sund relation, hade ni inte behövt skriva av er i den här tråden, utan skrivit till personen direkt.


    Inte alltid så lätt att skriva eller säga saker då det kan förstöra saker mer än att göra nytta.
  • Anonym (A.)
    Wed 20 Jan 2021 16:47

    Har två som jag isåfall skulle skriva till

    Ex 1.

    Jag hoppas att du har det bra och att du är lycklig. Jag kommer alltid att älska dig och minnas våra stunder med glädje men jag var aldrig bra för dig då och vet att jag inte skulle vara det idag heller. Förlåt mig.

    Ex 2.

    Jag förlåter dig. Jag förlåter dig för allt du gjort mot mig men jag kan inte förlåta dig för så som du sårat vår son. Förstår du inte att du krossade hans hjärta varje gång du bara inte kom? Jag hatar dig för det.

  • Anonym (A.)
    Wed 20 Jan 2021 16:47

    Har två som jag isåfall skulle skriva till

    Ex 1.

    Jag hoppas att du har det bra och att du är lycklig. Jag kommer alltid att älska dig och minnas våra stunder med glädje men jag var aldrig bra för dig då och vet att jag inte skulle vara det idag heller. Förlåt mig.

    Ex 2.

    Jag förlåter dig. Jag förlåter dig för allt du gjort mot mig men jag kan inte förlåta dig för så som du sårat vår son. Förstår du inte att du krossade hans hjärta varje gång du bara inte kom? Jag hatar dig för det.

  • Anonym (Merde­)
    Tue 26 Jan 2021 22:22

    Men vafan! Sluta leta! Jag är här!

  • Anonym (E)
    Thu 28 Jan 2021 17:40

    Hej,

    Jag vill verkligen inte bråka om pengar och jag vill inte sätta dig i skiten ekonomiskt men jag behöver den hjälpen du säger "ja" till. För mig funkar det inte att du säger att du ska betala hälften av ditten och datten och när det väl är inköpt hade du visst inte pengar. Säg det innan då, jag vill inte tjata! Jag har inte råd! Du betalar dessutom lägre i vårdnadsbidrag än du borde eftersom jag inte vill att pengar ska vara en grej mellan oss men nu går jag minus varje månad...

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!