• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Z)

    Jag vill så gärna höra av mig men kommer inte göra det av respekt till dig. Önskar så att du vågade välja mig. 

  • Anonym (lbk)

    Jag är glad att jag träffade en annan än dig, vacker som få och full av värme. Ett tag tänkte jag att jag inte var säker på vem jag skulle valt om du hade velat ha ett förhållande med mig men nu tänker jag inte längre så, det är en lättnad.

    Jag har en förhoppning att ni andra här i tråden vet att det går att bli av med olyckliga förälskelser genom att inte ge näring för länge och att aktivt kolla runt efter bättre alternativ.

  • Anonym (H..)

    Ja längtar till den dagen du inte upptar mina tankar, förstår inte meningen me de här.. ja har inte varit så ond att ja förtjänar detta. Men visst, ja fick ju lära mig en del oxå! Så tack för de..

  • Anonym (saknar dej)

    ännu ett år har gått
    och inte dej jag fått
    ser dej ibland och tänker på
    hur det skulle mellan oss gå
    men det e bara en dröm som ej kommer bli sann
    för du vill tydligen inte vara 2 med mej inte ens ibland..

  • Anonym (Pipoli)

    Är arg på mig själv att jag väntat på dig.... I 5 månader....

    Du ville hela tiden bara träffas och se vart det leder... Men det ledde för fan ingenstans :'( du vet vad jag vill

    Jag förtjänar inget halvdant....

    Jag vill inte fundera om det kommer bli något eller inget

    Du hemlighåller något... Du visar att du vill men backar

  • Anonym (Lillan)

    Frågar mig hela tiden varför? vill du verkligen bara vara min vän eller vill du mer? Önskar jag kunde stänga av mina känslor för dig. Du finns där för mig hela tiden , det märks ju att du bryr dig. Måste väll inse att det är obesvarad kärlek antar jag. Men det är inte lätt när du velat så mycket som du gör. Det gör så ont

  • 1omtänksam

    Fina du. Åh jag är så ledsen, arg och irriterad. Vill inte känna såhär. Samtidigt är jag så glad över att du gör mig glad och upppiggad och varm inuti. Ditt sätt att vara. Sakta fick jag plötsligt andra känslor än vänskap för dig. Det var inget jag själv var beredd på, men så blev det och så är det. Jag rår inte för det.

    Det går inte att tänka bort dig då du fastnat i mitt huvud och hur vi möts på olika sätt. Även när vi inte tänkt göra det så möts vi ändå. Som om våra tankar och kroppar förde oss i samman riktning via nån märklig kraft eller bara slumpen? Vi fick en annan kontakt än tidigare. Kom närmre på nåt sätt. Jag tycker om dig, men vill inte vara olycklig och längta efter någon som inte vill ha mig. Är för gammal för sånt nu.

    Oavsett om jag fått allt om bakfoten om att du kanske också känner något för mig så måste jag nog avsluta vår vänskap. Det gör ont och skadar mig inifrån att inte få kunna visa min ömhet. Få känna dig, se på dig, hålla dig tyst i min famn, stryka din kind, känna dina läppar och få veta hur hela du känns.

  • Anonym (Merde)

    Du vet hur jag känner, du säger att det inte kan fungera.
    Samtidigt skickar du låtar till mig varje dag som handlar om längtan och kärlek...


    Vad vill du? Menar du något med låtvalen eller läser jag in för mycket?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!