• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3482778 visningar
    13183 svar
    +4
    13183
    3482778

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Anony­m999)
    Sun 14 Feb 2021 19:51

    Hej. Jag vet inte varför men tänker på dig idag. Vi har inte pratat på länge men just idag saknade jag dig. Jag undrar om du ens tänker på mig, om du ens saknar mig eller om du gått vidare till en ny tjej. Ganska uppenbart att om du hade några som helst känslor för mig hade du hört av dig, men det har du inte gjort. Känner mig som en idiot att jag ens tänker på dig när du säkert inte ägnar en sekund på att tänka på mig.Så konstigt att man kan känna med hela kroppen att en person är den rätta, men att det tillslut visar sig vara så långt bort från sanningen man kan komma. Jag måste bara gå vidare och glömma dig, för vi kommer med störst sannolikhet aldrig träffas eller prata igen. Glad alla hjärtans dag.

  • Anonym (Z)
    Sun 14 Feb 2021 20:00
    +1
    Anonym (Anonym999) skrev 2021-02-14 19:51:16 följande:

    Hej. Jag vet inte varför men tänker på dig idag. Vi har inte pratat på länge men just idag saknade jag dig. Jag undrar om du ens tänker på mig, om du ens saknar mig eller om du gått vidare till en ny tjej. Ganska uppenbart att om du hade några som helst känslor för mig hade du hört av dig, men det har du inte gjort. Känner mig som en idiot att jag ens tänker på dig när du säkert inte ägnar en sekund på att tänka på mig.Så konstigt att man kan känna med hela kroppen att en person är den rätta, men att det tillslut visar sig vara så långt bort från sanningen man kan komma. Jag måste bara gå vidare och glömma dig, för vi kommer med störst sannolikhet aldrig träffas eller prata igen. Glad alla hjärtans dag.


    Åh kunde varit jag som skrev detta! Känner så med dig. När man inser hur lite man betyder. Kniv i hjärtat...
  • Anonym (Anony­m999)
    Sun 14 Feb 2021 20:38

    Skönt att man inte är ensam om det! Men det är som det är, önskar honom allt gott. Det enda man kan göra nu är att acceptera att vissa dagar är svårare än andra och att ingen avgör vårat värde förutom vi själva. Åtminstone vågade vi följa våra känslor, sen att det inte funkade är tråkigt, men i slutet av dagen vill jag ha någon som kämpar för mig och inser mitt värde, om han inte gör det är han inte den rätta.  

    Vad är din historia?


    Anonym (Z) skrev 2021-02-14 20:00:22 följande:
    Åh kunde varit jag som skrev detta! Känner så med dig. När man inser hur lite man betyder. Kniv i hjärtat...
  • Anonym (Z)
    Sun 14 Feb 2021 20:42
    Anonym (Anonym999) skrev 2021-02-14 20:38:11 följande:

    Skönt att man inte är ensam om det! Men det är som det är, önskar honom allt gott. Det enda man kan göra nu är att acceptera att vissa dagar är svårare än andra och att ingen avgör vårat värde förutom vi själva. Åtminstone vågade vi följa våra känslor, sen att det inte funkade är tråkigt, men i slutet av dagen vill jag ha någon som kämpar för mig och inser mitt värde, om han inte gör det är han inte den rätta.  

    Vad är din historia?


    Typ samma. Inser han aldrig investerade i mig eller ens för en sekund funderade på att göra det. Att han betydde mycket mer för mig än vad jag gjorde för honom. Ändå har han svårt att släppa mig. Inser jag är den som måste stå på mig.
  • Anonym (Anony­m999)
    Sun 14 Feb 2021 20:56
    Anonym (Z) skrev 2021-02-14 20:42:13 följande:
    Typ samma. Inser han aldrig investerade i mig eller ens för en sekund funderade på att göra det. Att han betydde mycket mer för mig än vad jag gjorde för honom. Ändå har han svårt att släppa mig. Inser jag är den som måste stå på mig.
    Aa det låter som en komplicerad situation. Men om han har svårt att släppa dig tror jag nog att du betytt mer för honom än vad du tror! Men gå samtidigt efter din magkänsla, stå på dig om du behöver det! Hoppas att allt löser sig för dig!
  • Sat 20 Feb 2021 20:38

    Men du ser inte längre på mig så som du gjorde förr

  • Tue 2 Mar 2021 22:45

    Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Vissa stunder får jag en sådan hemsk panikkänsla av att tänka att vi aldrig ska få ett tillfälle att prata med varandra. Varenda liten del i kroppen vill slänga sig på telefonen och ringa till dig. Jag vet att jag var jag som valde att gå min väg och det var ett svårt beslut.

    I och med att tiden har gått har det klarnat för mig och alla pusselbitar har nu bildat en hel bild. Jag önskar så att du hade vågat anförtro dig till mig och inte låtit rädslan komma i vägen. Jag vågar tro på att du inte är en dålig man.

  • Anonym (E)
    Wed 3 Mar 2021 18:45

    Vad sysslar du med egentligen? Hade högre förväntningar! Vet att du varit "ensam" nu ikväll... Ses vi imorgon?

  • Anonym (EE)
    Thu 4 Mar 2021 18:30

    Jag erkände att jag älskade dig och för det hatar du mig, 
    men jag tror att du visste sen innan.  Det svårt att förstå hur du tänker för jag märker att du väntar in mig in mig ibland, som att du vill vara nära. Samtidigt som jag anpassar mina tider så jag inte behöver se dig. Ändå ser jag dig nästan varje dag och du stoppar dina knivar i mig. Ingen har sårat mig så mycket som du har.

  • Anonym (Sol)
    Thu 4 Mar 2021 19:44

    Tyckte mig se att du stannade kvar med blicken när vi sa hejdå idag. Hade velat kyssa dig. Bara en gång till. Blir glad av att hänga med dig och jag förstår att du känner så med. Du är fortfarande fin.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!