• Anonym (Kaffedraken)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Kaffedraken)

    På något sätt känner jag mig ändå stark i det här! Du har sårat mig en gång för mycket, snacka om att vilja ha kakan samtidigt som du mumsar på den! Men vet du vad, denna gång står jag inte till ditt förfogande så fort du kallar. Du vet vad som gäller nu, allt eller inget. Sjukt ont gör det, för jag älskar dig och vet vad vi vill. Du borde stå för det precis som jag gör, mes!

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Z) skrev 2021-02-14 20:42:13 följande:
    Typ samma. Inser han aldrig investerade i mig eller ens för en sekund funderade på att göra det. Att han betydde mycket mer för mig än vad jag gjorde för honom. Ändå har han svårt att släppa mig. Inser jag är den som måste stå på mig.
    Om han har svårt att släppa dig betyder han ju något för dig. Antagligen mer än vad du tror. Prata med honom och fråga var han står. 
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det var ett märkligt avslut men det bästa för oss båda, om du bara visste hur mycket jag saknade dig.. Har träffat en ny person men du spökar fortfarande märkligt va? 


     


    Önskar dig bara det bästa... 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (zzzzzzzzzzzzz) skrev 2021-03-16 01:40:05 följande:

    Det var ett märkligt avslut men det bästa för oss båda, om du bara visste hur mycket jag saknade dig.. Har träffat en ny person men du spökar fortfarande märkligt va? 

     

    Önskar dig bara det bästa... 


    Varför tog det slut? Och varför träffa någon ny när du har känslor för någon annan?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Z) skrev 2020-10-31 21:24:07 följande:

    Jag älskar dig och jag tror du vet det. Trodde aldrig jag skulle känna såhär i något som bara skulle vara en lek. Jag kommer aldrig glömma dig och jag kommer antagligen älska dig länge. Ingen kommer kunna mäta sig med dig men jag släpper oss för bådas skull. Du är för svag för att kunna göra det.


    Han är för svag för att kunna släppa dig. Samtidigt önskar du att han valde dig och vill uppenbarligen ha en relation. Förstår inte riktigt varför du inte bara tar kontakt och berättar att du älskar honom?

    Inte alla som har turen att få uppleva ömsesidig kärlek. 
  • Anonym (Kaffedraken)

    DU, som jag skrev om/till först. Jag är över dig för länge sedan och det känns bra. Du passerade inte testet och utan att du vet så blev du stämplad som svikare. Alla som varit involverade är blottade och idiotförklarade. De vet inte. Du vet inte. Jag vet. Ni trodde att ni hade full kontroll genom att samarbeta. Jag spelar med men jag spelar er alla. Inte ens min man är äkta. Sanningen segrar alltid...till sist.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag förstår att det är slut. men kunde du inte hjälpt mig till psyk akuten då du sett att jag mått dåligt länge.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Saknar dig! Vill så gärna träffa dig igen, men vet inte om du vill det. Jag hoppas på att du hör av dig.

    / ?Sigvard?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!