• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3426757 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3426757

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (H..)
    Wed 24 Mar 2021 11:08
    Anonym (Fd Pussy) skrev 2021-03-24 08:38:08 följande:

    Till ett ex. Du förstörde så mycket med min självbild och självförtroende. Jag var så ung, du äldre (och i min enfald kändes du då som den mogne). Men du gjorde inte annat än långsamt trycka ned mig. Och ska vi tala om anal våldtänkt? Hur går det ihop med din bild av att va en modern framgångsrik man (ja du sätter alltid ditt arbete först, har inte tid för "pussy" under perioder då du har mycket på jobbet).

    Men ja, den du just då benämde som enbart en "pussy" blev gravid med ditt barn iaf. Jag gjorde abort. Det var ett självklart beslut. Att du skulle få förtjäna en avkomma kändes både orättvist och skrämmande.

    Nu är jag fri. Mår så mycket bättre.

    Du vet inte om barnet eller aborten, av olika anledningar. Du förtjänar inte att få veta.

    Eller så skickar jag ett brev till dig anonymt en dag och berättar att du kunde varit pappa? Du har legat med halva södra Sverige så du skulle få grubbla lite. Du förtjänar inget mer än en fet tillbakakaka. Har bara inte bestämt vad som är värst, att du aldrig får veta om aborten eller att du får veta vad du förlorade.


    Fyfan! :( bra du kom undan. Jag gjorde ochså misstaget att tro att äldre varianter innebar trygghet o lugn. Men jag bedrog mig. Kram
  • Anonym (31åri­gakvin­nan)
    Wed 24 Mar 2021 11:17

    Du är min vän men, ibland blir jag bara så trött på ditt eviga klagande på allt i livet! Om du inte försöker ens kan du ju inte veta om du klarar av saker. Det är skillnad på att lida av deprition och panik ångest och att vara allmänt negativ! Du klagar på att du har hög puls och är yr, sluta då att dricka 20 koppar kaffe om dagen och börja ät mat, du är snart 40 år! Dessutom kan man visst klara av att jobba när man har panik ångest, har nämnligen en kollega som har lärt sig leva med detta! Och sen, dina pengar tar slut efter några dagar du fått in dom på kontot, kanske dags att inse att de är dig felet sitter i och sluta skriva dom där sms:en om att "nu måste jag leva utan på 50 kronor i 3 veckor och jag har ingen mat :'(" . Sluta rök då!

    Tack och hej... hälsningar trött vän..

  • Anonym (Den ensamm­a killen­)
    Wed 24 Mar 2021 16:41
    +2

    Hade velat skicka till min kollega

    "Du ska veta att jag älskar att vara med dig. Du ger mig energi och glädje. Med dig känns allt enkelt och jag ser en framtid med dig. Gör slut med din kille som ändå är svartsjuk/kontrollerande och välj mig istället för jag vet att det är det du vill innerst inne. Jag tycker om ditt leende, ditt skratt och hur du kollar mig i ögonen. Du är värd allt det bästa. Ta hand om dig"

  • Anonym (Längt­an efter dig)
    Tue 30 Mar 2021 23:35

    Jag är så besviken på att du inte ville ge mig en chans, att du valde att ge den till någon annan.

    För första gången på många år så kände jag att något fanns där, något som hade kunnat bli bra. Du väckte min nyfikenhet. Jag hade ingen brådska, ville bara lära känna dig.

    Känner mig så dum som trotts allt hoppas att du ska ändra dig och höra av dig igen...att du ska erkänna att du kände det med, men blev rädd.

  • Anonym ($$)
    Thu 1 Apr 2021 15:02
    +1

    Jag drömde en sån verklig dröm om dig och mig inatt. Vi kramades och kramen övergick till en kyss. Dina läppar var svala och fräscha och kyssen så passionerad. Precis innan hade du tröstat mitt barn som ramlat i vattnet och blivit rädd. Jag är helt förvirrad över den drömmen, trodde jag hade accepterat att inget skulle hända emellan oss

  • Thu 1 Apr 2021 15:42

    Hej hjärtat! Jag ville bara säga att jag älskar dig och jag tänker på dig! Du får mig att vilja bli en bättre man och du tar fram det bästa i mig. Jag är så glad att jag har dig! Puss. <3.


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (H..)
    Thu 1 Apr 2021 16:23

    Ja borde ha tagit itu med mitt missbruk tidigare :( ja vet att du hatar mig o ja önskar att de inte vore så.. ja önskar att du kunde förlåta mig för allt ja ställt till me. Den ja e som missbrukare e inte den ja e egentligen, o ja e verkligen ledsen för att du inte vill inse de.. förlåt mig!

  • Anonym (E)
    Thu 1 Apr 2021 22:12
    +1

    Ditt meddelande förut, det gjorde mig otroligt glad. Det visade mig att jag verkligen finns i dina tankar... Tack! Jag älskar dig och längtar så efter oss!!!

  • Anonym (A-M)
    Fri 2 Apr 2021 03:13

    C! Jag hoppas att vi trots allt en dag, när allt det här coronakrånglet är över, kan ta en öl någonstans nere vid floden Warnow...

  • Anonym (Littl­e me)
    Sat 3 Apr 2021 23:42

    Jag tror, magkänslan säger att du inte är that into me. Visst, vi hade det jättemysigt i torsdags med spa och hotell. Vet inte om vi har så mycket mer gemensamt, eller om du är någon för mig heller. Kanske är jag som inte är that into you? Vet faktiskt inte, dock stör det mig enormt när du skrev tidigare idag att du skulle kolla om vi kunde ses imorgon och så har du inte hört av dig ännu.

    Visst att det är påsk och firande med familj, barn etc. men när man skriver att man ska kolla, ja då gör man det och hör sedan av sig. Bara så du vet!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!