• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3425073 visningar
    13097 svar
    +4
    13097
    3425073

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Littl­e me)
    Sat 3 Apr 2021 23:48
    Anonym (Längtan efter dig) skrev 2021-03-20 22:34:37 följande:

    Så jävla ledsen. Fattar inte hur oansvarliga idioter med issues kan finna kärleken gång på gång och jag kan inte ens hitta en trevlig kille som vill träffa mig mer mer än ett par gånger. Är jag så jävla ointressant och meningslös?

    Allt jag ville var att du skulle ge mig en chans och att vi kunde lära känna varandra. Vi hade väl roligt ihop? Det fanns något där, något att utforska. Men kanske jag missuppfattade....


    Låter ungefär som min tur i kärlek! Bläääää! Så jag förstår vad du menar och hur du känner.

    Kram till dig!
  • Anonym ($$)
    Wed 7 Apr 2021 21:13
    +1

    Jag drömde om dig igen. Att vi kramades mitt i en lek och låg ner i en säng, jag la mitt huvud på ditt bröst men reste mig igen. Du verkade vilja ha mig kvar men jag kunde inte.

  • Anonym (Passi­onsblo­mman)
    Thu 8 Apr 2021 10:35
    +1

    Jag drömmer om din sexiga kropp ännu, dina perfekta kyssar som får mig ur balans.

    Jag älskar att se dig sitta på din balkong helt upptagen av dina tankar.

    Tänker du på mig ännu?

    Jag tänker på dig varje dag! Önskar att du kunde ge mig ett tecken på om du ännu har känslor för mig.

    Skulle vi kunna bygga på nåt nytt?

    Antagligen inte, men önskan finns där.

    Mitt hjärta tillhör dig! Jag finns här om du vill!

    Låt mig få ge dig mitt allt...

  • Thu 8 Apr 2021 23:38
    Anonym (Passionsblomman) skrev 2021-04-08 10:35:49 följande:

    Jag drömmer om din sexiga kropp ännu, dina perfekta kyssar som får mig ur balans.

    Jag älskar att se dig sitta på din balkong helt upptagen av dina tankar.

    Tänker du på mig ännu?

    Jag tänker på dig varje dag! Önskar att du kunde ge mig ett tecken på om du ännu har känslor för mig.

    Skulle vi kunna bygga på nåt nytt?

    Antagligen inte, men önskan finns där.

    Mitt hjärta tillhör dig! Jag finns här om du vill!

    Låt mig få ge dig mitt allt...


    Våga prova! Jag hade blivit glad om någon sa att dom tänkte på mig så.
  • Anonym (Passi­onsblo­mman)
    Thu 8 Apr 2021 23:53
    Billie38 skrev 2021-04-08 23:38:03 följande:

    Våga prova! Jag hade blivit glad om någon sa att dom tänkte på mig så.


    Önskar jag hade modet! Men det lär nog förbli en önskan..
  • Anonym (Lite sent men...­)
    Fri 9 Apr 2021 00:15

    Det här är lite sent men har ofta funderat på om jag gjorde rätt att inte berätta detta för en ex.

    Själva sms:et: "Jag vet att det gått många år, men jag känner att jag måste berätta att din storasyster flera gånger försökte förföra mig. På väldigt grova sätt, samtidigt som hon försökte prata med dig. Jag avvisade henne varje gång men hon försökte säkert 10ggr under de åren vi var ihop, kanske fler.

    Du är ju gift nu, har barn osv. Men se upp för din syrra, hon är inte alls som du tror. En riktigt falsk jävel, tror fan hon är psykopat. Håll din man borta från henne."

    Anledningen att jag inte berättade då var för att (vilket storasystern påtalade för att jag inte skulle berätta) skulle sabba totalt mellan dem och hela deras familj. Sabba mellan två systrar, jag var bara hennes pojkvän vem vet vad som händer i framtiden osv. men de är ju alltid systrar och jag skulle sabba det om jag sa något. 

  • Anonym (zzzzz­zzzzzz­zz)
    Tue 13 Apr 2021 11:41
    Anonym (Z) skrev 2021-03-16 07:57:00 följande:
    Varför tog det slut? Och varför träffa någon ny när du har känslor för någon annan?

    Varför, massa anledningar.


    Nej du har rätt jag borde inte gjort det men det är över med den personen också.


     


    Kommer köra solo ett tag framöver =)


    Önskar alla en trevlig tisdag. Solig

  • Anonym ($$)
    Fri 16 Apr 2021 20:49
    +1

    Jag vill så gärna få en liten stund med dig, saknar att spendera tid ihop

  • Anonym (Passi­onsblo­mman)
    Sat 17 Apr 2021 19:31
    +1

    Önskar att du kunde komma hem till mig o ge mig en sån där himlastormande kyss innan vi älskar hela natten..

  • Anonym (Cykel­)
    Sat 17 Apr 2021 21:37
    +1

    Tänker på dig ofta. Om du undrar, varför jag föll för dig. Och varför jag inte kan glömma dig.

    Känslan jag har, är den samma som att se ut över ett öppet hav. Känna vinden och solen och tidvattnet drar.

    Så stort och så blå, så naiv är den känslan jag har.

    Kanske ses vi igen.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!