• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3424048 visningar
    13095 svar
    +4
    13095
    3424048

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Eldsto­rm
    Thu 29 Apr 2021 08:08
    Anonym ($$) skrev 2021-04-29 07:22:24 följande:

    Nu börjar jag tvivla att jag kan va kompis med dig öht. Hur kan man vara en vän om man eggar på och beter sig som om man vill ha en relation, för att sen backa när man fått sitt patetiska ego-boost? Jag har bättre vänner än så, märker när jag ser dig att jag vill bara slippa ha dig i mitt liv.


    Verkar ju som om du redan vet hur du ska göra, inte hälsosamt beteende från honom. Blocka han ur ditt liv o hitta nån bättre
  • Anonym (Littl­e me)
    Fri 30 Apr 2021 17:03

    Helt seriöst, kan du sluta att misstolka mig hela tiden. Bara för att jag inte vill vara någons knulldocka betyder det inte att jag inte vill ses även om det blir sent, och därmed, ja du vet.

    Att du av den anledningen tyckte att det var bättre att vi ses imorrn så tänker jag nog, sorry. Du hade chansen idag, men du missade den.

  • Anonym (Merde­)
    Mon 3 May 2021 17:20
    +1
    Anonym (Merde) skrev 2020-06-04 08:55:51 följande:

    Hur tusan fungerar du egentligen?
    Vill du ha det du inte kan få?
    Vill du få bekräftat att du kan erövra?
    Du fick mitt hjärta men då ville du inte ha det längre förrän jag blev upptagen. Då fanns du där igen.
    Så mycket energi du ändå lagt på att stalka mig, kontaktat mina vänner, kört runt mitt hem. Varför la du inte det på oss?
    Kommer aldrig få svar, vill inte ha svar.


    Jag är glad att du är ute ur mitt liv!


    I strid det trotsiga jag har skrivit så finns du kvar som ett öppet sår.
    Tror det är för att jag inte förstår hur du fungerar, att vi är så väsensskilda.
    Du tar och kräver men vill aldrig ge.


    Den senaste månaden har jag fått svar på några av frågorna jag haft om dig, de är inte smickrande. Varför är du ändå så svår att sluta tänka på?


    Har länge fasat inför vad som händer om vi stöter på varandra på stan, hur kommer det kännas?


    Idag vet jag; Såg dig i kassan när du köpte lunch, funderade några sekunder innan jag insåg att jag har absolut ingenting att säg dig.


    Och jag gick.


    Det enda du har att ge är halvsanningar och manipulation. Inget jag saknar!

  • Mon 3 May 2021 20:20

    Drömde om dig förra natten, Du hade gått upp lite i vikt men annars såg du exakt likadan ut.. Magiskt vacker!  Önskar jag hade modet att ta bort blockeringen och ringa dig.. saknar dig som fan.. insåg det idag.. hjälpte ej att träffa andra personer. Ingen är som du.. du är speciell.. vi hade nått speciellt.. Jag vill tro det i alla fall ...


    Vi kommer behöva ses igen.. men då har det nog gått så pass lång tid att vi båda är på en annan plats. 


     


    Fan vad jag saknar dig.. 


     


     

  • Anonym (sakna­r dej)
    Tue 4 May 2021 01:07

    såg dej igår eller .. rättare sagt jag smsade dej och konstigt nog dök du upp..
    men.. du verkade ej lika glad att prata med mej som jag var. du verkade sur och tvär. jag smsa om en situation i tvättstugan och du muttra vad e fel och så
    jag förklara och du avsluta med.. va ej så dramatisk med vad du menar med bombnedslag, du skulle sett igår
    sedan gick du, men.. jag tyckte du log men det kanske jag bara önskade
    varför ska du vara så vrång? jag tror och nog vet att nånstans tycker du om mej.. men då du tydligen blivit sårad litar du ej på mej!

  • Anonym (sakna­r dej)
    Tue 4 May 2021 01:08

    såg dej igår eller .. rättare sagt jag smsade dej och konstigt nog dök du upp..
    men.. du verkade ej lika glad att prata med mej som jag var. du verkade sur och tvär. jag smsa om en situation i tvättstugan och du muttra vad e fel och så
    jag förklara och du avsluta med.. va ej så dramatisk med vad du menar med bombnedslag, du skulle sett igår
    sedan gick du, men.. jag tyckte du log men det kanske jag bara önskade
    varför ska du vara så vrång? jag tror och nog vet att nånstans tycker du om mej.. men då du tydligen blivit sårad litar du ej på mej!

  • Anonym (Hur tänker Du)
    Tue 4 May 2021 19:42

    Din blick, ditt leende.. känns som att du väcks till liv när du ser mig.. själv blir jag svag av din närhet, men på ett pirrigt vis.. spelar svår och försöker stå emot, men du river mina murar!

    Jag kan göra nästan allt, men att vara i samma rum som dig är svårt..

    Nu ska jag förmodligen snart sluta på våran arbetsplats, undra hur du skulle reagera om jag berättade om mina äkta känslor för dig...

  • Anonym (E)
    Thu 6 May 2021 20:33

    Kollar du hockeyn älskling?

  • Anonym (Passi­onsblo­mman)
    Thu 6 May 2021 21:45

    Varje gång jag ser dig så vill jag kasta mig över dig, jag vet inte varför du har den effekten på mig fortfarande..det borde vara lättare nu men det är det inte.. jag har fortfarande känslor för dig. Jag vet att du vet detta. Om du mot förmodan skulle ha en önskan om oss 2 igen så får du visa vad du vill, jag kommer inte göra det denna gången. Jag förväntar mig inte att det kommer ske heller, önska kan man ju..

  • Anonym (Fridl­yst)
    Fri 7 May 2021 20:30

    Jag har förstått att jag aldrig riktigt såg någon i ögonen på riktigt, tills min blick mötte din. Möter blickar nu, ofta och länge, men inget har riktigt känts likadant.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!