• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3429099 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3429099

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (lbk)
    Sun 20 Jun 2021 18:26
    +1
    Anonym (Hur tänker Du) skrev 2021-06-18 10:21:32 följande:

    Det är så tråkigt på jobbet utan dig! O snart ska jag på semester och kommer förmodligen aldrig träffa dig mer! Jag har ju en sak att berätta för dig, fastän du förmodligen inte kommer reagera som önskat....


    Du är gravid?
  • Anonym (Din)
    Wed 23 Jun 2021 12:21

    Varför ringer du mig?? Ett halv år sedan sist. Jag känner mig utnyttjad! Du ringer när du är full och kåt. Bortrest. Det är då du vågar! Du säger du tänker på mig. Men det är sexet du tänker på. Inte mig! Du kunde likaväl ringt en hora! Sen bannar jag mig själv varje gång jag går med på online sex med dig. Kan ju inte motstå dig! Och det vet du tyvärr. Din unga, hårda och vältränade kropp. Ditt sexiga leende och tindrande ögon. Hemma har du din perfekta lilla söta sambo, men sexet med mig släpper du inte. Varför ska jag stå ut med detta??!? Kommer det gå ett halvår igen eller har du nu efter 4e gången lärt dig...

  • Anonym (E)
    Sat 26 Jun 2021 11:37

    Ibland är du svår att läsa! Jag hoppas det var lite väl mycket alkohol inblandat, att du vågar ta snacket idag och att du hör av dig inom kort! Du vet att du är den jag älskar!!! Och jag vet att jag är den personen för dig...

  • Anonym (Hur tänker Du)
    Sun 11 Jul 2021 22:39
    +2

    Jag tror inte på Gud, ändå ber jag ibland.

    Jag tror inte jag kommer vinna på lotto, ändå spelar jag ibland.

    Jag tror inte du tycker om mig som jag med dig, lik förbannat hoppas jag att du gör det...

  • Anonym (lbk)
    Mon 12 Jul 2021 00:30
    Anonym (Hur tänker Du) skrev 2021-06-18 10:21:32 följande:

    Det är så tråkigt på jobbet utan dig! O snart ska jag på semester och kommer förmodligen aldrig träffa dig mer! Jag har ju en sak att berätta för dig, fastän du förmodligen inte kommer reagera som önskat....


    Varför tror du att personen inte kommer att reagera som önskat?
  • Anonym (Hur tänker Du)
    Mon 12 Jul 2021 09:17
    +1
    Anonym (lbk) skrev 2021-07-12 00:30:06 följande:

    Varför tror du att personen inte kommer att reagera som önskat?


    För jag är tjej 30+ hon kvinna 50+, hon är gift och 110% för sin familj.. jag har ändå fallit för henne <3 känns som att hon är nyfiken på att utforska vår kemi, samtidigt vet jag att hon aldrig kommer att göra det.. o att jag förmodligen övertolkat vår "relation"
  • Anonym (E)
    Tue 13 Jul 2021 10:42

    Du vet ju själv bäst vart hän det barkar men efter semestern... Sen lider det mot jul och sedan kommer massa firande. Så, nu är det upp till dig!

  • Anonym (A-M)
    Sat 17 Jul 2021 04:05

    Jag hade ju tänkt att jag skulle glömma dig. Men nu googlade jag på ditt namn i alla fall. Och då var du förstås i tidningen, med din senaste konstruktion, och du såg så fruktansvärt bra ut i din blåa kostym. Manlig, självsäker, öppen, strålande, hela världen i din hand. Konstigt nog såg även du yngre ut än när jag senast såg dig. Du är en av dessa lyckans gullgossar, som måste kompenseras upp med hundra tusen tråkmånsar i den andra vågskålen för att det ska bli jämnt i universum, och det går inte att göra annat än att älska dig, hur dumt det än är...

  • Anonym (Littl­e me)
    Sat 17 Jul 2021 07:08

    Jag skulle vilja skriva två sms, till två olika personer.

    Person 1:

    Jättekul att du varit på semester i veckan och inte hört av dig endaste en gång. Seriöst NN, att träffas som vi gör ger mig ingenting. Jag är inte någon du kan plocka fram när du känner för det. Jag vill ha kärlek.

    Person 2:

    Alltså wow vad du fick mitt hjärta att stanna upp. Dygnet med dig var helt fantastiskt. Sen sitter jag som vanligt och väntar på det där sms:et, men vet du. Jag pallar inte med sånt. Önska att förutsättningarna såg annorlunda ut, men jag orkar inte vänta, vill inte. Så då får det lika gärna vara för min del.

    #slutpådejting

  • Anonym (Z)
    Mon 19 Jul 2021 14:46
    +2

    Jag tänker fortfarande på dig varje dag och jag saknar dig. En liten del av mig hoppas fortfarande på en framtid där det kan få vara vi, samtidigt som jag inser det inte kommer bli så.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!