• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Come-hither)
    PASSIONBOY skrev 2021-11-20 01:20:30 följande:
    Söt ,smart,vältränad med lån och om du separerar med miljontals i lån.Det som blir kvar är en läskigt spök blek person utan spackel, om nåra år sliten i kropp och själ efter småbarnsåren.Din adhd kommer att ta ner ditt påhittade självförtroende, vänta du bara.....Kom tillbaka o kalla dig för vinnare då.........Nu är du vinnare på låtsas kanske, fortsätt lura dig själv hahahah
    Jag har varken lån eller ADHD. Jag är vinnare nu, då och för alltid.
  • PASSIONBOY
    Anonym (Come-hither) skrev 2021-11-20 16:19:25 följande:

    Jag har varken lån eller ADHD. Jag är vinnare nu, då och för alltid.


    Du har ADHD precis som din halvbror, men du vet ej om det.En till hemlis jag känner till är:

    När jag var hemma hos din bror så såg jag en stackars tjej inne i hans dusch, hon var plakat och ej talför, låg på duschgolvet.Hon hade röd tröja och mörkblå jeans precis som du har på ett kort på din FB.

    Detta var du men du va 14 år(2002) Din bror ljög för mig o sa att du va 17 år .Han berättade att han tagit din oskuld, nu vet jag inte om du var med på det hela eller om det är en grov våldtäkt???

    Om du var med på det, så är du inte normal.Om du inte va det så tycker jag synd om dig. Som sagt,karma is a bitch
  • Anonym (Passionsblomman)
    PASSIONBOY skrev 2021-11-19 19:45:46 följande:

    Du lär dig inte heller me din adhd gen......karma på dig själv


    E de inte bättre du tjaffsar på fb ist?
  • Anonym (Passionsblomman)
    PASSIONBOY skrev 2021-11-19 20:07:33 följande:

    Din mus må vara söt men inget mer ????


    Va har du själv som e bättre då? Me tanke på va du skriver nedan, så verkar ju inte din personlighet speciellt attraktiv.. påhopp på folk du inte känner här?

    Den här tråden e inte för sånt..
  • Robert 558

    Jag hatar dig mer än jag hatat någon annan människa. Du har förstört så mycket i mitt liv. Jag kan inte svara för vad som händer om vi ses. Hoppas allt i ditt liv går åt helvete. 

  • Anonym (Man)

    Till min sambo som är ute på fest med jobbet:

    Hej Älskling!

    Hoppas du har det kul ikväll! Kom ihåg att du har mitt medgivande om du träffar på någon bra kandidat. Du kan väl skicka ett sms så jag vet om du kommer hem eller ?sover? borta ikväll. Älskar dig!

  • jag1
    Anonym (Paradoxal) skrev 2021-11-19 21:28:12 följande:

    Sista tiden har jag tagit avstånd och låter samtalen dö ut, att jag behöver göra eller hinna någon annanstans . Kanske har du uppfattat mig som ointresserad, men det är precis tvärtom, du är i mina tankar och i mitt huvud hela tiden och jag önskar jag kunde vara med dig. Men eftersom det inte kan bli så, och vi ses för ofta, blir det såhär....


    varför berättar du inte det den du saknar och tänker på? Vad skulle hända om du öppnade dig till personen och sa allt det du skrev här? Är du eller personen upptagen? Du skriver "eftersom det inte kan bli så" varför kan det inte bli så som du tänker och vill? Jag blir så ledsen när jag läser hur många skriver fint och som jag önskar att den det gällde kunde få. Så synd att en går miste om nåt fint.
  • PASSIONBOY
    Robert 558 skrev 2021-11-21 10:54:41 följande:

    Jag hatar dig mer än jag hatat någon annan människa. Du har förstört så mycket i mitt liv. Jag kan inte svara för vad som händer om vi ses. Hoppas allt i ditt liv går åt helvete. 


    Missbrukare mytoman och manipulatör är du.Du berättar din version för dina närmsta, om de visste allt du gjort??? Att du ringde upp mina dejter bakom min rygg, Att du snodde guldhalsband både från mig och M och gick till pantbanken. Att du slog på mig två gånger trots att det var du som hade fel.Jag kom ihåg att du gillade när folk vände på saker !!! När du skyller ifrån dig din egen skuld på andra!!!Du har kört rattfull flera gånger och är totalt livsfarlig!!!Ändå blev du frikänd fast jag vet att du körde full jämt.

    Kommer du ihåg när du provocerade fram bråk på Kungsgatan och jag försökte skydda dig, jag fick en skalle av en arab o du vägrade peka ut vem han var!!! Du skyddade alltså honom!! Han gick fri för att du vägra vittna och än idag har jag andningsproblem!!!

    Jag hoppas vi ses så att du gör det säger att du ska göra men det kommer få konsekvenser då jag bor i ett område med mycket folk som skyddar mig.Dessa försvarar sig inte med boxning om du nu tror det din psykopatjävel!!! Är inte ett dugg rädd för dig och hatar dig som pesten!!! Det är du som förstört mitt liv och många andra kvinnors också som du hotat och misshandlat!! Att din syrra går på ditt skit är ett under eller så är hon bara otroligt blind o naiv. Du är välkommen! När som ,vart som!!!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!