• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3426896 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3426896

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Sun 21 Nov 2021 13:03
    Anonym (Come-hither) skrev 2021-11-21 09:06:44 följande:

    Då är jag ju hyfsat ung nu. Jippi! 


    Inte länge till!!! Åren efter 35 går snabbare än du tror, åren blir kortare ju äldre du blir....jippi för det!!
  • Anonym (E)
    Sun 21 Nov 2021 14:03

    Jag offrar för mycket för dig, jag måste sluta med det! Men du är som en drog för mig, jag är beroende...

    Återigen är det jag som sitter ensam, det gör ont! Vill skriva "fan för dig", men det här är mitt fel, fan för mig. Kan inte leva så här längre...

  • Sun 21 Nov 2021 16:33
    Anonym (Passionsblomman) skrev 2021-11-21 10:26:47 följande:

    E de inte bättre du tjaffsar på fb ist?


    Läs hela tråden istället än att göra tjafset ännu större
  • Sun 21 Nov 2021 16:38
    Anonym (Passionsblomman) skrev 2021-11-21 10:38:59 följande:

    Va har du själv som e bättre då? Me tanke på va du skriver nedan, så verkar ju inte din personlighet speciellt attraktiv.. påhopp på folk du inte känner här?

    Den här tråden e inte för sånt..


    Vet du ens vad det handlar om? Du känner ju inte oss?Det är ju du som hoppar på mig nu!!Är du själv mycket bättre som inte kan läsa hela tråden för att ta reda på att det var "come- hither "Som startade tjafset för att denne vill.
  • Anonym (Passi­onsblo­mman)
    Mon 22 Nov 2021 12:46
    PASSIONBOY skrev 2021-11-21 16:38:22 följande:

    Vet du ens vad det handlar om? Du känner ju inte oss?Det är ju du som hoppar på mig nu!!Är du själv mycket bättre som inte kan läsa hela tråden för att ta reda på att det var "come- hither "Som startade tjafset för att denne vill.


    Tycker väl att de räcker me de ja läste från er båda..bara sluta, pajkastning hjälper ingen
  • Mon 22 Nov 2021 13:44
    Anonym (Passionsblomman) skrev 2021-11-22 12:46:21 följande:

    Tycker väl att de räcker me de ja läste från er båda..bara sluta, pajkastning hjälper ingen


    ?
  • Mon 22 Nov 2021 13:45
    Anonym (Passionsblomman) skrev 2021-11-22 12:46:21 följande:

    Tycker väl att de räcker me de ja läste från er båda..bara sluta, pajkastning hjälper ingen


    Hjärta skulle jag skriva så blev de frågetecknet, buggit det är.kram kram
  • Anonym (Längt­an efter dig)
    Wed 24 Nov 2021 14:09

    Nu har jag fastnat i tankarna om dig igen. Vad som kunde varit om du bara vågat ge mig en chans. Vi hade åtminstone kunna haft rätt roligt och otroligt skönt ihop. Tror vi hade kunnat läka varandras sår...

  • Anonym (SKEN)
    Wed 24 Nov 2021 18:59

    Vad hade du gjort om jag började prata med dig?
    Jag menar mer än en hälsning. 
    Jag gillar iaf att se dig varje dag på jobbet. Hoppas du är lycklig. 

  • Sat 27 Nov 2021 22:39

    Lurar du mig eller är du så osäker? Jag har än en gång fått förhoppningar och jag går sönder av detta av och på.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!