• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3483836 visningar
    13193 svar
    +4
    13193
    3483836

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Sat 27 Nov 2021 22:39

    Lurar du mig eller är du så osäker? Jag har än en gång fått förhoppningar och jag går sönder av detta av och på.

  • Anonym (Försö­ker mitt bästa också)
    Sat 27 Nov 2021 23:05
    Försöker mitt bästa skrev 2021-11-27 22:39:24 följande:

    Lurar du mig eller är du så osäker? Jag har än en gång fått förhoppningar och jag går sönder av detta av och på.


    Oh känner igen det där. Men jag tror egentligen på att våga vara lite konfrontativ! Vad har ni för typ av relation?
  • Anonym (Försö­ker mitt bästa också)
    Sat 27 Nov 2021 23:09

    Nu har jag försökt att ta initiativ. Jag har gått utanför min comfort zone, enligt mig själv. Försökt att närma mig dig lite mer. Men verkar inte få något ordentligt gensvar. Och sen tabbar jag mig konstant med att säga dumma saker. Saker jag säger kommer ut helt fel ibland. Men jag antar att that's me!

    Jag får nog ge upp snart alltså!

  • Anonym (SKEN)
    Sat 27 Nov 2021 23:13
    Anonym (Försöker mitt bästa också) skrev 2021-11-27 23:09:11 följande:

    Nu har jag försökt att ta initiativ. Jag har gått utanför min comfort zone, enligt mig själv. Försökt att närma mig dig lite mer. Men verkar inte få något ordentligt gensvar. Och sen tabbar jag mig konstant med att säga dumma saker. Saker jag säger kommer ut helt fel ibland. Men jag antar att that's me!

    Jag får nog ge upp snart alltså!


    Har personen gett dig några tecken som tyder på intresse?
    Isf tycker jag inte du ska ge upp än :)
  • Anonym (Försö­ker mitt bästa också)
    Sat 27 Nov 2021 23:35
    Anonym (SKEN) skrev 2021-11-27 23:13:39 följande:

    Har personen gett dig några tecken som tyder på intresse?

    Isf tycker jag inte du ska ge upp än :)


    Haha jadu, vi är vänner. Så han är snäll mot mig, men det är han mot alla! Och absolut att han har flirtat och varit lite närgången. Men det är han också rent naturligt med många. Vet dock inte hur medveten han själv är om det!
  • Anonym (Parad­oxal)
    Sat 27 Nov 2021 23:43
    Anonym (Försöker mitt bästa också) skrev 2021-11-27 23:35:57 följande:

    Haha jadu, vi är vänner. Så han är snäll mot mig, men det är han mot alla! Och absolut att han har flirtat och varit lite närgången. Men det är han också rent naturligt med många. Vet dock inte hur medveten han själv är om det!


    Du får vara ännu tydligare mot honom, vissa killar behöver öppet mål för att våga ta initiativ även om intresset finns.
  • Anonym (Annie­)
    Sat 27 Nov 2021 23:51
    -1 +1

    Jag måste bara säga det här innan du flyttar. Jag tycker du är en av de häftigaste människor jag träffat, nånsin. Jag ser dig som en vän, men drömmer ibland även om mer än så. Vet inte om det märkts, ifall du hade sett mig med andra hade du nog anat.

    Det kanske inte är så professionellt. Vill att du ska veta att allt jag sagt om dig står jag för. Du behöver inte känna att du är skyldig mig något.

  • Anonym (Försö­ker mitt bästa också)
    Sun 28 Nov 2021 00:38
    Anonym (Paradoxal) skrev 2021-11-27 23:43:43 följande:

    Du får vara ännu tydligare mot honom, vissa killar behöver öppet mål för att våga ta initiativ även om intresset finns.


    Alltså jag föreställer mig att han är rätt eftertraktad, eller det är iaf vad jag upplever. Och då förutsätter jag att han själv borde våga ta initiativ om han verkligen var intresserad! Men fått höra det där av vissa människor, ja!
  • Anonym (Parad­oxal)
    Sun 28 Nov 2021 00:45
    Anonym (Försöker mitt bästa också) skrev 2021-11-28 00:38:44 följande:

    Alltså jag föreställer mig att han är rätt eftertraktad, eller det är iaf vad jag upplever. Och då förutsätter jag att han själv borde våga ta initiativ om han verkligen var intresserad! Men fått höra det där av vissa människor, ja!


    Eller så är det precis tvärtom av den anledningen, att han inte behöver ta steget om han är eftertraktad? Mitt tips är att få för öppet mål =)
  • Anonym (Försö­ker mitt bästa också)
    Sun 28 Nov 2021 00:46
    Anonym (Paradoxal) skrev 2021-11-28 00:45:16 följande:

    Eller så är det precis tvärtom av den anledningen, att han inte behöver ta steget om han är eftertraktad? Mitt tips är att få för öppet mål =)


    Men vad betyder öppet mål?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!