• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3484337 visningar
    13193 svar
    +4
    13193
    3484337

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym ($$)
    Wed 22 Dec 2021 09:53

    Det gör så fruktansvärt ont, allt du gjort mot mig. Nu har du första parkett till att se mig gå undan och försöka klara av mitt jobb samtidigt. Hoppas karma finns

  • Anonym (E)
    Fri 24 Dec 2021 06:35

    Hjälp mig!!! Jag går under. Mår skit. Orkar inte.

    Eller... Hjälp henne! Jag lyckas inte på rätt sätt, hon kan inte må bra! Hon måste må bra! Hjälp!!!

    Snälla hjälp!

  • Anonym (Tänke­r på dig)
    Sat 25 Dec 2021 19:22

    Vart finns du kvinna? Vill bara ha en till fin natt med dig sen går vi skillda vägar!!

  • Anonym (Varfö­r stanna hos sambon­??)
    Sat 25 Dec 2021 20:08

    Åh snygging! vill ha dig nu , du gör mig så galet kåt!!

    kan ju inte låta bli att tänka på dej nästan konstant, fast du bad mig försöka sluta känna så för dig för typ 1 år sen nu..

    Inte bara bara på det sexuella planet som jag vill ha dig, vill ju ha dig nära kunna känna på dig hela tiden.

    Åh känner mig så älskad/omtyckt när du håller mig i håret och bak nacken när vi hånglar. Gör så ont att det aldrig kan bli vi

  • Anonym (Bubbl­a)
    Sat 25 Dec 2021 20:23

    Vet att du vill ha mig. Du vet jag vill ha dig. Vi kommer aldrig bli vi ändå. Träffar andra för att glömma dig men känner mig otrogen och är rädd för din reaktion. Fast jag har rätt att göra som jag vill.

  • Anonym (Pam)
    Sun 26 Dec 2021 00:09

    Trots det du gjorde mot mig och att jag brutit med dig så saknar jag dig som fan, särskilt allt det positiva du gav mig.

  • Anonym (Z)
    Sun 26 Dec 2021 09:32

    Vaknade med tårar i ögonen imorse. Drömde om dig inatt. Du var med någon annan. Fan, kände mig så färdig med detta. Du kommer nog alltid ha en bit av mig trots jag går vidare nu.

  • Anonym (E)
    Tue 28 Dec 2021 20:07

    Idag är det tre veckor kvar! Operationen jag fasar för, operationen jag ser fram emot... Idag är det tre veckor kvar! Steget jag fasar för, steget jag ser fram emot... Idag är det tre veckor kvar! Snälla, jag håller alla tummar jag har för att det här ska gå vägen på alla plan! Tre veckor...

  • Wed 29 Dec 2021 05:05

    Tänker du som jag?..

  • Anonym (Tänke­r på dig)
    Fri 31 Dec 2021 03:43

    Jag inte bara få somna in.......slippa detta pissliv

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!