• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Anonymare)

    Vem, hur, varför Tar ditt Nästa offer

    Hoppas du löser ditt, vill inget annat.

    Är du otrogen, bra.

    Gå din väg, ta tåget ;)

  • Billie38

    Nyårsdagen, ensam, bakfull, sårbar.

    Regnet som smattrar mot fönstret. Tiden går sakta.

    Önskar du var här och ville ligga med mig i min säng. Få känna dig. Få ta på dig. Få se dig. Få känna din värme. Få förlora mig i din famn.

    Fattas bara att jag aldrig ska få uppleva det igen.

  • andiie
    Billie38 skrev 2022-01-01 20:23:18 följande:

    Nyårsdagen, ensam, bakfull, sårbar.

    Regnet som smattrar mot fönstret. Tiden går sakta.

    Önskar du var här och ville ligga med mig i min säng. Få känna dig. Få ta på dig. Få se dig. Få känna din värme. Få förlora mig i din famn.

    Fattas bara att jag aldrig ska få uppleva det igen.


    Vad mysigt. Men om inte den famnen, så kanske någon annan :)
  • Billie38
    andiie skrev 2022-01-01 21:08:44 följande:

    Vad mysigt. Men om inte den famnen, så kanske någon annan :)


    Finns ingen annan famn jag vill vara i och det är lönlöst och görsöka finna det.
  • Anonym (Tänker på dig)

    Du var nog alltid 2 faced, och jag var nog alltid ärlig.......Du må va finare, med du är two faced och kommer alltid att vara.Du tillhör inte min flock, hoppas det går illa för dig när du skiljer dig.Hoppas han träffar en ny fort kort efter er skilsmässa.Jag har kastat en förbannelse på dig med hjälp av andiska gudar, du sårade mig.Du kunde varit ärlig med vilka du kände, du skulle ej tagit emot mig.Du var 2 faced, pachamama tar hand om dig snart????

  • Anonym (SKEN)

    Vågar jag tro att du vill ha kontakt med mig igen?
    Jag blir så nervös när du är nära. Och idag var du nära. 
    Det var nästan att jag skulle säga något, något mer än en hälsning. 
    Om du visste vilken makt du egentligen har över mig.

    Det känns som om du vet allt om mig.

  • Anonym (Alwaysyou)

    Vi är fortfarande gifta på varsitt håll. Vi är fortfarande bästa väninnor, i en oändligt djup vänskap. Vi pratar fortfarande om allt, utom just detta. Men jag tror att du innerst vet, fastän du inte säger någonting. Och jag berättar inte. Kanske på någons dödsbädd.

    Jag älskar dig fortfarande så att hjärtat går sönder. Det har varit du så väldigt länge.

  • jag1

    Till henne:

    Försrod iplötsligt går att jag fått allt om bakfoten. Missförstått att du skulle vara intresserad eller på något sätt attraherad av mig. Innan jul öppnade du dig och var förtrolig, för att nu inte ens komma ihåg att du berättat för mig. Känd och känner mig så ledsen och obetydlig. En i mängden.

    Någon som man gärna berättar saker i förtroende för, eller säger att jag är modig, för att sen lådsas som inget, och inte vilja vara min vän ens. Jag önskar ingen annan att få uppleva det. För det gör ont. Förbannat ont. Men nu är det som det är.

    Vi kommer nog inte ses mer ändå nu. Jag kommer nog att ta det beslutet. För i längden hade det gjort ont att bara titta på dig, alla dina drag, ditt vackra osminkade naturliga ansikte, möta dina leendev ögon, inte kunna ta på dig, eller hålla dig tätt intill mig. Så j-la ledsen för allt. Legat sömnlös och gråtit inatt. Löjligt egentligen, jag vet, då du förmodligen inte har en aning om att jag tänker på dig och att jag gärna hade velat lära känna dig mer. Att jag tycker om ditt sällskap och att du gör mig lugn.

    Du är väldigt fin och jag önskar dig verkligen allt gott i livet.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!