• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3429450 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3429450

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Anna-­Karin)
    Thu 13 Jan 2022 18:12

    Hej min sambo. Kan du ta din värdelösa röv från datorstolen och hjälpa till med något i vårt hem? Testa ställ dig upp på dina motbjudande stickor till ben och traska från A till B i lägenheten och se dig omkring så ska du finna både det ena och det andra med det tredje exempelvis din tallrik med mögliga matrester på från förra torsdagen och dina vita (läs bruna) tubsockor från hela året. Prova hitta på någonting med din dotter också och inte bara säga nej nej nej nej nej till henne när hon kommer för att söka kontakt, du får fan människor med tredje grandens autism att framstå som social genin vilket dom förmodligen är men whatever, tappade tråden lite nu men det jag ville komma fram till är att du är satans avkomma vilket inte har med autister att göra över huvud taget, det har bara med dig och din håriga pung å göra. Och den är för övrigt så rynkig att man kan tro att du solat den på Solarieöarna i 15 år utan solkräm. Är du så jävla inkapabel till ett normalt familjeliv så kan du ju köra upp din jävla datamus i analen och fara åt helvete så slipper vi se din skarriga kroppshållning framför datorn varenda jävla dag din skalliga sad excuse of a man. Tvi. Med vänliga hälsningar ditt livs kärlek.

    Det är vad jag hade velat skriva. Men nu ska jag istället gå och laga mat och fråga honom om han vill ha. Sedan ska jag tvätta våra lakan.

  • Anonym (Tänke­r på dig)
    Fri 14 Jan 2022 05:47

    Jag hade nog aldrig velat jävlats med mig själv.Därför ska ni inte väcka det sovande lejonet.

  • Anonym (Blää.­)
    Fri 14 Jan 2022 05:55

    Jag hatar dig. Du är en gemen, elak och enfaldig människa. Ingen gillar dig. Hej Då!

  • Anonym (Tänke­r på dig)
    Fri 14 Jan 2022 14:43

    Försök att säga vad du tycker när nä ser mig på gatan.Nää, det har du inte f-a för att göra????.Istället så flyr som en rädd liten råtta, det ska du också göra!! Håll dig på din kant o knip din lilla bleka mus-nos!! Hejdå!!!

  • Anonym (Tänke­r på dig)
    Fri 14 Jan 2022 14:54

    Anonym (Tänke­r på dig)

    IDAG 14:43

    #10944

    " data-container=".like-popover" data-trigger="manual" data-placement="left" data-html="true" data-content="

    Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.

    " style="color: rgb(130, 130, 151); text-decoration: none; font-weight: 400; margin-left: 0px; border: 0px; box-shadow: none; position: relative; font-family: Roboto; font-style: normal; font-size: 13px; line-height: 15px;">

    Försök att säga vad du tycker när du ser mig på gatan.Nää, det har du inte f-a för att göra????.Istället så flyr du som en rädd liten råtta till andra sidan väggen????Håll dig på din kant o knip din lilla bleka mus-nos!! Tar man av dig spaklet så är du fulare än fulast ????

    Ps. Noterade att du gjorde mycket slarvfel den tiden vi kommunicerade.Du kunnig? In your dreams twofaced Roberta????????????????

  • Anonym (Tänke­r på dig)
    Fri 14 Jan 2022 14:55

    Försök att säga vad du tycker när du ser mig på gatan.Nää, det har du inte f-a för att göra????.Istället så flyr du som en rädd liten råtta till andra sidan väggen????Håll dig på din kant o knip din lilla bleka mus-nos!! Tar man av dig spaklet så är du fulare än fulast ????

    Ps. Noterade att du gjorde mycket slarvfel den tiden vi kommunicerade.Du kunnig? In your dreams twofaced Roberta????????????????

  • Anonym (Cykel­)
    Tue 18 Jan 2022 20:38

    Jag lyssnar på alla låtar du lägger ut på ditt spotifykonto. Och jag tolkar dem som att de är till mig. Så skönt att fly från verkligheten och in i en fantasivärld där det bara är du och jag. 
    Vet att jag bara drömmer.

  • Anonym (!)
    Tue 18 Jan 2022 20:52

    Hej mitt asexuella ex!
    Du visade mig verkligen hur lite du ville ha närhet och intimitet.
    Det har lett till fantasier om dina stora styva bröstvårtor och din rymliga fitta.
    Har ibland fantasier om dina stora bröstvårtor, din svullna clitta och att få fista dig ordentligt.

  • Anonym (Bubbl­a)
    Tue 18 Jan 2022 20:54

    Backar och ser att jag försökte avsluta i nov. Pallar jag att göra det till veckan? Det goda jag får är inte värt det onda du öser över mig ibland. 

  • Tue 18 Jan 2022 21:17

    Så besviken på att du inte är ett uns nyfiken på mig. Missuppfattade jag allt så katastrofalt? Har aldrig upplevt det vi upplevde tillsammans med någon annan, har aldrig känt mig så nyfiken på någon. Det kändes som det faktiskt fanns något mer och att du är rädd.
    Nåja, håller mig på min kant och kanske en dag så hör du av dig. Man kan ju drömma om det iallafall.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!