• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3428876 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3428876

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Fri 4 Feb 2022 01:04

    Varför skaffar du vakthund?? Odla lite bollar f i h-vete.En hund kommer knappast skydda dig jävla tönt, man skaffar ej hund bara för att ha som skydd.

  • Anonym (Hur tänker Du)
    Sun 6 Feb 2022 16:37

    Hoppas du vill hälsa på mitt nya jobb snart, kanske tom ta en AW som jag försökt dra ihop alla dessa år :) XOXO

  • Anonym (Tänke­r på dig)
    Mon 7 Feb 2022 14:27

    Till min sambo:

    Jag önskar jag kunde byta ut dig till nåt snyggare och friskare. Jag hade fortfarande hjälpt dig för att jag är sån till naturen, men jag behöver  förröka mig.Ska jag bli ensam gubbe när du går bort?

  • Anonym (Z)
    Mon 7 Feb 2022 17:47

    Du är något av det snyggaste jag sett. Kom och ta mig! 

  • Thu 10 Feb 2022 02:43

    Men alltså...........Du grabben, jag har förstått att du ej har några vänner pga din asberger. Jag har börjat misstänka att ditt beteende ej har med  din AS att göra. Det första du sa till mig när jag lärde känna dig va:

    Men jag har ju redan sagt detta till dig !!!!!( med agressiv ton).Många av dina kollegor har kommit med klagomål pga av din attityd. Jag har haft extrem tålamod med dig tills nu, men vet du vad ??? Tålamodet har tagit slut!!! Your on your own!! Bye!!!

  • Anonym (E)
    Thu 10 Feb 2022 17:25

    Ring mig!

  • Fri 11 Feb 2022 19:27

    Jag är din älskarinna. Jag älskar dig. Idag gör det så jävla ont. Du säger att jag måste säga till när ett val måste göras. Men jag vågar inte. Jag är rädd att du inte väljer mig och nöjer mig istället...

  • Sat 12 Feb 2022 00:40

    Jdet är inte ok hur du behandlade mig när du var påtänd,  jag smsade ett sms till dig och frågade, hur du mådde? Fick till svar att du tyckte det var jobbigt att jag frågade hela tiden. Jag förstod att du tyckte det, så jag lämnade dig ifred. 3 timmar senare började du kalla mig för fula saker, jag var fet, äcklig, dushar och borstar aldrig tänder, ingen man vill ha mig   för det skulle du se till. Du sårade mig, tröck ner mig i skorna,  vågar inte dejta efter det du sa, men ändå så undrar jag hur du mår, hur du har det. 
    Jag som har lyssnat på ditt mående nätterna igenom, sedan gått till jobbet, utan att fått sova. Ändå så bryr jag mig. 

  • Sat 12 Feb 2022 23:19

    Jag hoppas att du förstår varför jag, än en gång, för min egen skull behöver kapa de kontaktsvägar vi har. Jag tänker på dig varje dag och det gör bokstavligen talat ont i hela kroppen när saknaden är som störst. Jag förstår att jag inte är den som du tänker på varje dag, när du vaknar och när du somnar. Tänk om du hade känt det som jag hade känt. Detta fram och tillbaka förstör mig sakta men säkert. Jag behöver hitta styrkan som jag tappat för att klistra ihop hjärtat som gått itu. Du är speciell! 

  • Anonym (E)
    Sun 13 Feb 2022 15:20
    Näng skrev 2022-02-11 19:27:04 följande:

    Jag är din älskarinna. Jag älskar dig. Idag gör det så jävla ont. Du säger att jag måste säga till när ett val måste göras. Men jag vågar inte. Jag är rädd att du inte väljer mig och nöjer mig istället...


    Det här är inte vad tråden är till för, jag vet, men jag vill i alla välmening ge dig ett tips. Från en kär älskarinna till en annan- ställ ett ultimatum. Det blir inte bättre, det blir inte mer... Våga! Gå vidare med, eller utan, honom.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!