• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3484054 visningar
    13193 svar
    +4
    13193
    3484054

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym ($$)
    Thu 10 Mar 2022 18:33

    Ännu rövigare är att du nu totalt struntar i att kolla hur jag mår trots att jag har det riktigt tufft just nu, med sjukdom i familjen. Du går ur rummet när jag pratar om det med andra. Vi hade en connection enligt dig... my ass. Hoppas du skäms över vilken usel vän du är

  • Anonym (Andra omstän­dighet­er)
    Fri 11 Mar 2022 01:06

    Har tänkt på dig jättemycket sen vi sågs sist. Varför kan jag inte ha vår kemi med alla? Vill aldrig att mötena med dig ska ta slut

  • Anonym ($$)
    Fri 11 Mar 2022 23:21
    Anonym (Andra omständigheter) skrev 2022-03-11 01:06:48 följande:

    Har tänkt på dig jättemycket sen vi sågs sist. Varför kan jag inte ha vår kemi med alla? Vill aldrig att mötena med dig ska ta slut


    Får jag fråga om den du tänker på är en man eller kvinna?
  • Anonym (Andra omstän­dighet­er)
    Sat 12 Mar 2022 15:46
    Anonym ($$) skrev 2022-03-11 23:21:19 följande:
    Får jag fråga om den du tänker på är en man eller kvinna?

    Det är en han :) 

  • Anonym (E)
    Sat 12 Mar 2022 19:54

    Melodifestivalen- nu köööör vi <3

  • Anonym (Sjuk)
    Sat 12 Mar 2022 20:20

    Hej pappa!

    Jag har inte sagt detta då jag inte har så mycket energi pga min sjukdom. Men nu är det dags. 

    Du tror att allting alltid är bra mellan oss. Det är det inte. Du väljer att inte se sanningen. Du lämnade tre barn med en narcissist och flyttade nästan så långt bort du kunde komma. Hur är det okej? Du svek mig. Du skulle ha skyddat mig från omvärlden, men gav mig istället en uppväxt som jag behövde gå i terapi för. Och att du fortfarande knappt hör av dig? Trots att vi, dina barn, säger gång på gång att vi är besvikna. Sedan blir du besviken om vi inte låtsas som ingenting när du hälsar på varannan år. Då ska vi släppa allt och se glada ut. 

    Jag har gått vidare i vetskap att jag aldrig kommer ha en nära relation med dig. Det var bara det jag ville säga.

    Mellanbarnet 

  • Sat 12 Mar 2022 21:04
    Anonym (Sjuk) skrev 2022-03-12 20:20:39 följande:

    Hej pappa!

    Jag har inte sagt detta då jag inte har så mycket energi pga min sjukdom. Men nu är det dags. 

    Du tror att allting alltid är bra mellan oss. Det är det inte. Du väljer att inte se sanningen. Du lämnade tre barn med en narcissist och flyttade nästan så långt bort du kunde komma. Hur är det okej? Du svek mig. Du skulle ha skyddat mig från omvärlden, men gav mig istället en uppväxt som jag behövde gå i terapi för. Och att du fortfarande knappt hör av dig? Trots att vi, dina barn, säger gång på gång att vi är besvikna. Sedan blir du besviken om vi inte låtsas som ingenting när du hälsar på varannan år. Då ska vi släppa allt och se glada ut. 

    Jag har gått vidare i vetskap att jag aldrig kommer ha en nära relation med dig. Det var bara det jag ville säga.

    Mellanbarnet 


    <3
  • Anonym (Längt­an efter dig)
    Sun 13 Mar 2022 21:37
    Står framåtlutad över spisen och tjuvröker under fläkten med bara ett par fula trosor o en t-shirt på. Undrar om någon någonsin kommer finna mig sexig igen och tända på mig i en sån avklädd och osminkade stund?
    Eller om ålderstecken och extrakilon helt enkelt har gjort det omöjligt att någonsin få känna sig sexig och attraktiv igen. Suck, ibland känner jag mig så liten och ensam. 
    Om ingen nyper mig i rumpan snart... 
     ;(
  • Anonym (Tänke­r på dig)
    Mon 14 Mar 2022 01:40

    Till SD topp Richard jomshof: 

    Du skapar knappast några allianser med din retorik !!Syrianerna är många som röstat på dig men ditt uttalande i radion måste nog vara en av dina mindre intelligenta rent taktiskt för ditt parti.

    sverigesradio.se/artikel/kraftigt-minskad-invandring-fortsatt-viktig-fraga-for-sd

    Du måste nog vara historiens största jubelidiot i SD hittils!!!

  • Anonym (Flera­)
    Tue 15 Mar 2022 22:24
    +1

    Patrik jag älskar när du rör mig, när dina läppar rör mina, dina händer på min rygg och glider ner över min svank och du ler samtidigt som du kysser mig. Din bruna blick i min blå...jag vill viska att jag älskar dig och att jag bara är din...men jag säger inget utan bara ler tillbaka Hjärta

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!