• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3426489 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3426489

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Mitt livs kärlek­)
    Sat 14 May 2022 00:24

    Jag hoppades så att du hade växt in i en person som kunde kompromissa med ditt eget liv för att möta mig på halva vägen. Jag ville så att du var lika självsäker och stark som när du var ung. Att du inte formats till en trångsynt "småstadsbo" som bara är nöjd av det lilla och inte vill se andra delar av livet. Jag ville att du skulle komma att berika mitt liv med ditt men där var det tomt.
    Helvete vad jag saknar oss men inte dig!

  • Anonym (Passi­onsblo­mman)
    Sat 14 May 2022 00:40
    +1
    Anonym (Mitt livs kärlek) skrev 2022-05-14 00:24:00 följande:

    Jag hoppades så att du hade växt in i en person som kunde kompromissa med ditt eget liv för att möta mig på halva vägen. Jag ville så att du var lika självsäker och stark som när du var ung. Att du inte formats till en trångsynt "småstadsbo" som bara är nöjd av det lilla och inte vill se andra delar av livet. Jag ville att du skulle komma att berika mitt liv med ditt men där var det tomt.
    Helvete vad jag saknar oss men inte dig!


    Kunde varit ja som skrivit de :(
  • Anonym (Tänke­r på dig)
    Sat 14 May 2022 01:04

    Problemet med den rasistiska retoriken som SD för är att man normaliserar "åk hem" retoriken. Man pratar om invandringen varje dag i media vilket gör att folk "ser alla" inv gående på gatan i mellanstora städer som ligister och mördare.Man ska ej glömma att långt ifrån  alla inv ej är från svårintegrerade länder!!!

    Vi går en farlig väg i Sverige där Putin börjar se sig om vilka ursäkter han kan hitta för att invadera. Så långt tänker väl inte Jimmy? Putin kan även utnyttja "mobbade grupper" i Sverige som lär se honom som befriare.Mycket farlig väg att gå som sagt!

  • Anonym (E)
    Sat 14 May 2022 23:23

    Jag cyklade förbi, hörde din röst och för ett ögonblick saknade jag dig. Men sen slog det mig hur jävla illa du behandlar mig, fy fan! Jag är värd bättre!!! 

  • Anonym (Upply­st)
    Sun 15 May 2022 02:41

    Under alla år sa du många gånger att du var rädd för att bli som din mamma. Jag stöttade alltid och sa att det är du inte och kommer inte bli. 

    Det tog en skilsmässa för mig att förstå.

    Du som henne, du ser det inte själv bara.

  • Anonym (Din)
    Sun 15 May 2022 11:04
    +1

    Trodde aldrig det skulle vara såhär svårt att inte skriva till dig. Nu har det gått två veckor sedan vi sågs senast och hördes. Vet att du har mkt runt dig och svårt att komma loss. Vet att vi måste vara försiktiga så du inte blir upptäckt av din sambo. Att kontakten oss emellan sker på ditt iniativ.  Men tänker du på mig något? Innerst inne vet jag väl att du gör det eftersom du återkommer till mig gång på gång. Att du har svårt att släppa mig. Att du tycker om mig också. Jag vet att det aldrig kan bli vi och jag är glad för det lilla jag får av dig och att jag har en liten plats i ditt hjärta fortfarande. 

  • Sun 15 May 2022 18:24

    ?Någon mer present? Kanske ett hårt paket??

  • Anonym (Passi­onsblo­mman)
    Mon 16 May 2022 19:08

    Idag stog ja där i lägenheten o kände hur hela ja gick sönder.. ja insåg att detta var inte va ja ville.. ja kunde bara tänka på dig, ja ångrade mig o sa nej..:( men va hjälper de när du inte ens ägnar en tanke åt mig.. hade ja fått en enda önskan, så hade de varit att du kom till mig o visade mig va du ville/känner.. bara för en gångs skull.. visa att ja har fel :( ja vill inte ha ett liv utan dig.. men ja har nog inget val...ja saknar dig..

  • Anonym (Hönsm­amman)
    Mon 16 May 2022 21:07

    Jag var på dejt i helgen. Han är världens finast. En kille med ordning på tillvaron. En sån man säkert skulle bli lycklig med. Vara överlycklig över att han vill ha just mig..

    Men det kommer inte bli någon mer dejt.

    Älskar dig ju fortfarande, jävla skitstövel!

  • Anonym (Passi­onsblo­mman)
    Mon 16 May 2022 21:12
    Anonym (Hönsmamman) skrev 2022-05-16 21:07:57 följande:

    Jag var på dejt i helgen. Han är världens finast. En kille med ordning på tillvaron. En sån man säkert skulle bli lycklig med. Vara överlycklig över att han vill ha just mig..

    Men det kommer inte bli någon mer dejt.

    Älskar dig ju fortfarande, jävla skitstövel!


    Inget blir bra av att man dejtar nån när man fortfarande älskar nån annan..de e fel.. o de lär du ha känt oxå om du e "normal" :(
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!