• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3424930 visningar
    13095 svar
    +4
    13095
    3424930

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Flera­)
    Mon 13 Jun 2022 22:10

    Patrik jag älskar dig! Det blir en tuff tid men din blick och din mun säger att det kommer bli bra. Jag väljer att lita på dig. Jag har försökt tänka annat och gardera mig men du har tagit dig i varje cell, befäst mitt hjärta och din bruna blick säger att jag ska våga. Dina mjuka kyssar tar bort oron, dina händer smeker bort rädslan och när det inte finns någon luft mellan oss så försvinner alla mina tvivel. Du är allt jag drömt om, du är mannen jag vågar visa allt för. Du höll mig i famnen och viskade "var bara min", du fick mitt ja...

  • Anonym (Bubbl­a)
    Mon 13 Jun 2022 22:39
    Anonym (Flera) skrev 2022-06-13 22:10:51 följande:

    Patrik jag älskar dig! Det blir en tuff tid men din blick och din mun säger att det kommer bli bra. Jag väljer att lita på dig. Jag har försökt tänka annat och gardera mig men du har tagit dig i varje cell, befäst mitt hjärta och din bruna blick säger att jag ska våga. Dina mjuka kyssar tar bort oron, dina händer smeker bort rädslan och när det inte finns någon luft mellan oss så försvinner alla mina tvivel. Du är allt jag drömt om, du är mannen jag vågar visa allt för. Du höll mig i famnen och viskade "var bara min", du fick mitt ja...


    Så härligt! De orden vill jag höra men det kommer inte ske.. jag vill viska det till honom men det törs jag inte. 
  • Anonym ($$)
    Fri 17 Jun 2022 01:08

    Du förödmjukar mig gång på gång. Ikväll horar du runt igen med samma gamla trötta kollega som bokstavligen legat med hela skolan. Jag vill inte ha med dig mer att göra

    Jag kommer söka mig vidare omedelbart och enda anledningen kommer att vara du

  • Anonym (Längt­an efter dig)
    Fri 17 Jun 2022 09:50

    Konstigt, av alla dejter så kan jag fortfarande känna att du och jag kunde varit något extra. 

    önskar ofta att du skrev till mig, men jag vet ju att du inte känner samma.

  • Anonym (SKEN)
    Fri 17 Jun 2022 18:35

    Du undviker mig och du är bra på det.
    Saknar att se dig.
    Önskar du ville vara med mig

  • Anonym (marsi­pangri­s)
    Fri 17 Jun 2022 18:42

    vad vill du?

    sex kan du ha med vem som helst.

    Du vill inte ha min kärlek.

    ju mer vi är ifrån varandra desto mindre vill jag ha dig.

  • Anonym (Passi­onsblo­mman)
    Fri 17 Jun 2022 18:46

    Önskar du kunde förstå hur mycket ja vill ha dig! Din kärlek..oss.. vi kan göra bättre.. :(

  • Anonym (Passi­onsblo­mman)
    Fri 17 Jun 2022 18:47
    Anonym (SKEN) skrev 2022-06-17 18:35:05 följande:

    Du undviker mig och du är bra på det.
    Saknar att se dig.
    Önskar du ville vara med mig


    Önskar att min kärlek skulle skriva nåt sånt till mig..:(
  • Anonym ($$)
    Fri 17 Jun 2022 22:10

    Slängde iväg ett mess till samma person som försökte anställa mig ett år sen, då nekade jag i o m att jag trivdes så bra hos er. Då var det innan du försökte o försökte få min uppmärksamhet och locka fram känslor... bara för att leka med dem och gå vidare till nästa.

    Såklart svarade personen och sa att hen letar ff efter en sån som jag. Jag skickar mitt cv och personligt  brev imorgon och sen är det raka vägen ut ur arbetsplatsen som du förstörde. Kommer inte ens att säga nån anledning. Hoppas det var värt egokicken som du fick av mig. Hoppas det var värt all smärta du orsakade mig.

    Kanske var det det du ville,  att bli av med mig.

  • Anonym (Skamf­ylld)
    Fri 17 Jun 2022 22:40

    SMS till kollega i vårt systerbolag!

    "Jag var inte på er bra plats när vi var på mässan i Frankfurt. Mitt liv var på väg åt helvete!

    Du dök upp så jag var som svagast och jag säger inte att du utnyttjade mig, men jag var inte vid mina sinnen fulla bruk den kvällen!

    Jag skulle säga att jag hetero och att jag aldrig tittar åt en annan killes håll innan jag såg dig.

    Natten på mitt rum rockade min värld och jag har fantiserat om det sedan dess. Dina händer, din mun och din hårda kuk. 

    Jag är kvar i mitt jävla Svensson-förhållande och leker man och fru, men mina tankar och min lust finns alltid hos dig. 

    I en annan värld kanske? " 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!