• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (SKEN)
    Anonym (Passionsblomman) skrev 2022-06-17 18:47:09 följande:
    Önskar att min kärlek skulle skriva nåt sånt till mig..:(
    Kanske tycker han precis så som jag skrev :)
    Han har bara inte skrivit till dig än
  • Anonym (Passionsblomman)
    Anonym (SKEN) skrev 2022-06-18 10:00:40 följande:
    Kanske tycker han precis så som jag skrev :)
    Han har bara inte skrivit till dig än
    Om de så vore, men den dagen han skriver nåt sånt så har helvetet frysit till is..:( finns ingen som e så okapabel till att visa/säga va han känner som han..man får bara ovisshet..
  • Anonym (:/)

    Till en vän:
    Jag vet inte riktigt om jag vill fortsätta vår relation. Jag trodde aldrig att den skulle bli så stark och det var aldrig heller min förhoppning eller min vilja. Jag känner själv att jag behandlar dig sämre och bryr mig mindre om dig än vad jag bryr mig om mina andra vänner, medan du behandlar mig som om jag är den enda personen som finns i din värld. Det är inte snällt av mig att göra så mot dig när du är så fin mot mig. Vi har roligt ihop och jag uppskattar allt vi gjort, men jag vet att vår relation betyder mer för dig än för mig. Även om omständigheterna varit annorlunda, även om jag inte levde i en relation redan så hade du inte attraherat mig. Du är extremt märklig, talar i gåtor, ser dig som en räddare i nöden åt personer som inte bett om din hjälp och förväntar dig sen tacksamhet av desamma. Om du ska träffa någon måste du sluta se saker som svart eller vitt, samhället har förändrats medan du fortfarande har en 1800 tals syn på familjen, plikter och ser ner på de som inte gjort samma livsval som du har. Vi blev vänner för att vi tyckte samma om vissa saker och det är det jag uppskattar med vår relation, men du börjar bli för extrem..

  • Anonym ($$)

    Fick tid för en första träff på onsdag. Skönt att komma ifrån allt det smutsiga 

  • Anonym (Bubbla)

    Om du vill så är jag din. Men då måste du vara min. Men jag väntar ett tag så får du leka av dig först. Du är inte i fas för något nytt än. 

  • Anonym (E)

    Trevlig midsommar älskling <3 Jag gör en krans till dig, en liten utan björk! Skickar bilder sen... Älskar Dig!

  • tömi

    Jag hoppas du har riktigt mycket ångest nu efter midsommarafton. Jag förstod redan vid snapsarna på lunchen att det här kommer gå illa, men eftersom vi inte är ett par längre så tänkte jag att det får gå som det går. Och det gick inte bra, vilket vännerna såg också. Du försökte trycka ner mig, men i själva verket gjorde du bara bort dig själv mer och mer. Jag är ledsen för barnens skull att det är såhär, men väldigt glad att du inte är min man längre! 

  • Anonym (tänk)

    Till alla som. tar mig för givet 

    Till alla er som tror att jag alltid kommer att finnas där, så därför kan en även ta mig för givet: och tro att jag ska bekräfta er till hösten. 

    Sluta ta mig för givet. Jag lämnar detta i augusti och försent kommer ni säkert att märka. Ha ett gott liv alla och sluta vara så förbjudna. Lev livet som om det inte fanns någon morgondag. För en vet inte om en lever imorgon eller kan fira midsommar nästa år. 

    Jag lämnar med att jag gjort vad jag kunnat. Varit modig och gett beröm till människor så länge jag både jag och dom levt. Om jag fick säga en sista sak till dig så är det precis som i sången "leva livet kom så ska vi leva livet livet" ' glöm aldrig att livet är här och nu. 

  • Anonym (Okänd)

    Hmm, jag känner ändå en connection mellan oss :) Ser fram emot att utforska den när du blir singel...

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!