• Älsko
    Äldre 26 Oct 15:11
    48815 visningar
    43 svar
    43
    48815

    Hur ser och är din drömkille ?

    Min drömkille är ca 180 cm lång stark och musklig, ser manlig ut, mörkhårig modern frisyr, mörka blå ögon eller bruna, fin hy ev lite skäggstubb.Stora fina händer, en kille som sköter om sig själv, men det får inte gå till överdrift..Han får ju inte vara snyggare än mig;)
    Han ska älskar barn, älska mig, han ska vara en som visar stort att jag är den ända, visa med ord varje dag att han älskar mig. Hålla mig i handen visa att det är vi.
    Han får gärna vara lite matscho, bad guy på ett bra sätt. Han ska vara öppen, omtänksam, kärleksfull, snäll, kramig, veta vad han vill. Han ska vara den som styr gärna i sängen och allmänt.  Snygga kläder, gärna jeans ute och mjukisar hemma, skjortor eller tajta tröjor som visar fint musklerna han bär. Han ska jämt lukta gott.
    Utvändigt finns killarna men finns han både ut och in..
    Kyssas bra ska han med och en stor famn man kan krypa upp till.
    Hur ser din dröm kille ut ?

  • Svar på tråden Hur ser och är din drömkille ?
  • Edwina
    Äldre 26 Dec 20:11
    #31

    Så här ungefär!



    En medelålders man - långhåriga pojkspolingar göre sig icke besvär! Stilig, välklädd, belevad, välutbildad, framgångsrik, intelligent, allmänbildad och med intressanta hobbies..!
  • FIame
    Äldre 28 Dec 21:43
    #32
    smys skrev 2013-12-26 19:55:26 följande:
    Haha, intressant läsning att förstå hur långt ifrån drömkille man är. Tror att jag blev ett snäpp mer ödmjuk och två snäpp mer desperat.
    No worries my friend, det där med drömkille-tjejerna är en fas som försvinner. Sen försvinner illusionerna en efter en Solig
  • Äldre 23 Jun 21:59
    #33
    +1

    Min kille måste vara "dominant" altså i vissa lägen som i sängen osv. Lige christian Grey hehe. Han ska älska sex och älska att ge mig njutning. Hans ska vara extremt charmig,snäll,modig och väldigt bra bland barn.

    Jag har inga krav på utseende

    själv ser jag ut som"megan fox" enligt mina vänner brunetted blåa ögon

  • Äldre 9 Jul 19:27
    #34

    Godhjärtat , empatisk, gärna händig, har humor och är positiv ( självklart kan man inte vara positiv jämt men han ska ha viljan ) ,gillar djur, står upp för sig själv ( kappvändare är ush) , trygg i sig själv= han är sig själv, gärna stark kropp utan att vara "biff" , kramig, stöttande, , jordnära och ej statusfixerad eller för ytlig, vill ha barn, gillar djupare diskussioner , tänker själv och följer inte bara strömmen, mogen utan att vara "tråkig" ( hur man nu förklarar det på bästa sätt :o ) 

    Haha listan är huur lång som helst om man får välja :P Men det viktigaste är empatisk , godhjärtad och stöttande samt trygg och står upp för sig själv och ingen kappvändare.  

  • Äldre 9 Jul 19:30
    #35

    Sköter hygienen är viktigt med såklart. Men killar som  är för fixerade vid sitt eget yttre orkar jag inte med :D

  • Muslim­sktjej
    Äldre 9 Jul 19:37
    #36

    Min "drömkille" är en väldigt svartsjuk man som gärna använder våld när han blir arg (syftar inte på sex). Han ska dock älska mig, men inte vara för romantisk. (Gillar inte romantiska killar).

    Och öh, utseende vet jag inte, spelar nog ingen stor roll.

    Och yes, tror folk kommer tycka att jag är konstig nu, men kan inte hjälpa att jag tycker om det. Men jag kanske skulle tycka tvärtom om jag någon gång skaffar en sån man.. idk.

  • HejPip­pi
    Äldre 19 Aug 02:26
    #37
    Muslimsktjej skrev 2014-07-09 19:37:20 följande:

    Min "drömkille" är en väldigt svartsjuk man som gärna använder våld när han blir arg (syftar inte på sex). Han ska dock älska mig, men inte vara för romantisk. (Gillar inte romantiska killar).

    Och öh, utseende vet jag inte, spelar nog ingen stor roll.

    Och yes, tror folk kommer tycka att jag är konstig nu, men kan inte hjälpa att jag tycker om det. Men jag kanske skulle tycka tvärtom om jag någon gång skaffar en sån man.. idk.


    En man som använder våld..? Really? Var försiktig så du inte råkar illa ut :(
  • HejPip­pi
    Äldre 19 Aug 02:37
    #38

    Tycker det är svårt det där med drömkille för de pojkvänner jag har haft har alla sett olika ut och varit generellt väldigt olika. Har med andra ord inte haft en typ av kille jag direkt faller för vid första ögonkastet.


    Han ska vara fräsch. Lukta gott, bära rena kläder, klippa sig regelbundet, sköta skägget/raka sig. Ha det städat och fräscht hemma hos sig.

    Vara en snällis/mjukis. Gärna djurälskare med hög empati. 

    Vara charmig som kan få mig glad om jag känner mig lite orolig eller bara är på dåligt humör vid typ mens. Vill att han ska vara gullig mot mina vänner och familj.

    Ha liknande åsikter om viktiga saker. 

    Gärna lång och normalviktig/runt däromkring. Inga fula piercings eller någon punkig frisyr. Skjorta/piké och chinos är fint på killar tycker jag.

    Vill ha en kille som tycker om mysiga filmkvällar men också att prova på nya restauranger, gå ut och dricka drinkar eller bara hänga på en mysig pub med ett glas vin. 


    Haha, tror att det var allt... Men som sagt, detta är ju "drömmen". Vi har alla våra brister...
  • HejPip­pi
    Äldre 19 Aug 02:39
    #39
    HejPippi skrev 2014-08-19 02:37:15 följande:

    Tycker det är svårt det där med drömkille för de pojkvänner jag har haft har alla sett olika ut och varit generellt väldigt olika. Har med andra ord inte haft en typ av kille jag direkt faller för vid första ögonkastet.


    - Han ska vara fräsch. Lukta gott, bära rena kläder, klippa sig regelbundet, sköta skägget/raka sig.
    - Ha det städat och fräscht hemma hos sig.
    - Vara en snällis/mjukis. Gärna djurälskare med hög empati. 
    - Vara charmig som kan få mig glad om jag känner mig lite orolig eller bara är på dåligt humör vid typ mens. Vill att han ska vara gullig mot mina vänner och familj.
    - Ha liknande åsikter om viktiga saker.
    - Gärna lång och normalviktig/runt däromkring. Inga fula piercings eller någon punkig frisyr. Skjorta/piké och chinos är fint på killar tycker jag.
    - Vill ha en kille som tycker om mysiga filmkvällar men också att prova på nya restauranger, gå ut och dricka drinkar eller bara hänga på en mysig pub med ett glas vin. 

    Haha, tror att det var allt... Men som sagt, detta är ju "drömmen". Vi har alla våra brister...
    Oj punktlistan försvann, tror jag fixade det nu :)
  • Äldre 4 Mar 19:53
    #40

    Ja, jag vet inte... Går lika bra med en tjej.

  • Äldre 16 Mar 02:13
    #41

    Jag utgår ifrån tidigare pojkvänner, vad jag gillade och inte gillade med dem. 

    För det första så vill jag ha en kille som respekterar mig, någon som inte avsiktligt skulle göra något dumt som skulle kunna såra mig. En snäll kille helt enkelt. Jag vill absolut inte ha någon som spelar datorspel/TV-spel hela tiden, helst aldrig. Han får dock jättegärna gärna ha andra intressen som tex att träna och spela gitarr. Finns det något mer romantiskt än när en kille spelar gitarr för en? Han ska vara social, spontan och äventyrlig. Gilla att hitta på nya grejer och inte tacka nej till mina idéer om att åka luftballong, flytta utomlands eller att ha sex på roliga platser. Han ska tycka om att ha massor av sex och vara romantisk (typ picknick i parken osv.). Han ska vara snäll mot min familj och mina vänner och även mot sin egen såklart. Inte bli sur över småsaker och gå omkring och tjura (så oattraktivt...). Ha en bra ekonomi och inte vara en sån som slösar allt och sen måste låna av mig och ta hand om sig själv fysiskt. Ha mål i livet och inte bara sätta sig ner och nöja sig. 

    Rent utseendemässigt blir det svårare. Jag vill ha en kille som är längre än mig men det viktigaste är ändå att han utstrålar självsäkerhet. Dras generellt mer åt killar med blont hår/ lite längre hår (inte snaggad). Dock så finns det ju alltid undantag och en del passar jättebra i kortare hår. Det handlar helt enkelt om vad han passar i. Lite större och får gärna ha vältränade armar och rumpa. En cool tatuering eller två kan vara riktigt snyggt så. Ha fina ögon. Han ska vara som en bästa vän som. 

  • Äldre 16 Mar 11:56
    #42

    Han ska vara som en bästa vän som man kan ha jätteroligt med men samtidigt kunna prata om seriösa saker med. Han ska ha samma / liknande värderingar som jag.

  • Äldre 9 Oct 17:41
    #43

    Min drömkille ska älska mig för den jag är , vara snäll och omtänksam och ha liknade intressen. Framför allt ska mannen tycka om djur och tycka om att resa. 
    Gärna en som är en god lyssnare som kan lyssna till mina problem, det ska vara en lugn och avslappnad person. 

    När det gäller utseende tycker jag väldigt mycket om rödhåriga men även andra hårfärger går bra .Gärna längre än 170 cm. 

Svar på tråden Hur ser och är din drömkille ?