• Äldre 3 Nov 18:50
    8733 visningar
    25 svar
    25
    8733

    Vilket är det bästa leksaksköket?

    Brio, Micki, OBH Nordica m.fl... Vilket är det bästa leksaksköket enligt dig?

  • Svar på tråden Vilket är det bästa leksaksköket?
  • Äldre 3 Nov 18:56
    #1

    Ikeas

  • Äldre 3 Nov 18:58
    #2

    Jag röstar också på Ikeas!

  • Red drum
    Äldre 3 Nov 18:59
    #3

    Ikeas!!

  • Äldre 3 Nov 19:00
    #4

    Vet inte men vi köpte brios och så köpte vi även deras vask till 

  • Äldre 3 Nov 19:02
    #5

    I tysklad kan man få jätte många fina i riktigt træ de skickar gärna.. Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på vårat då jag av en ren slump hittade det på typ tradera

  • Äldre 3 Nov 19:09
    #6

    Det undrar jag med! Ikeas är fint men dyrt och ser inte ut som en spis min dotter sett. Jag blev superglad när jag hittade mickis med diskho för 450:- på nätet men sen såg jag bara spisen på toys r us för 200:- och jag tog ner den från hyllan och den mer eller mindre föll i bitar när jag tog i den så nu vet jag inte vad jag ska köpa istället för kvalitén på den såg verkligen inte bra ut.

  • Äldre 3 Nov 19:12
    #7

    Ikeas är fint! Kite stort dock så min får nöja sig med Mickis klassiska spis.


    I reject your reality and substitute my own.
  • Äldre 3 Nov 19:16
    #8

    Jag tittades på IKEAs nu på hemsidan och det ser jättefint ut, men dyrt som sagt.  http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S49874533/

  • Äldre 3 Nov 19:19
    #9

    Men Ikeas är väldigt tåligt och stabilt och tål att klättras på, plattorna lyser när man sätter på dem.
    Mickis ramla isär efter någon vecka här..

  • Äldre 3 Nov 19:20
    #10

    Idispidis: hur är mickis när den är rätt ihopsatt? Jag kollade på den med grå plast top och den såg riktigt tunn ut så det kändes som den knappt gick att hänga på och leka med.

Svar på tråden Vilket är det bästa leksaksköket?