• Anonym (chock­ad)
    Äldre 7 Dec 14:17
    4236 visningar
    21 svar
    21
    4236

    min man är en våldtäktsman!

    min man är den snällaste underbaraste människan i hela världen! han har aldrig gjort mig illa, aldrig sagt något dumt till mig utan bara gett mig gränslös kärlek, jag har aldrig kännt mig så älskad som av han! dagarna igenom känner jag  mig som hans prinsessa!

    Men hans ex har alltid bettet sig konstigt ända sedan vi blev tillsammans sagt saker som att jag inte känner hans rätta jag, att han gjort henne dom mest elaka saker men jag har aldrig kunnat förstått hur hon menat tills här om dagen då hon faktiskt berättade!

    hon har enligt henne blivit våldtagen av han i två årstid blivit gravid under en våldtäkt med han och behållit barnet!
     VAD FAN SKA JAG GÖRA!!

    ska jag tro henne fast än jag har svårt att tro henne med tanke på hur snäll min man varit mot mig eller e det ett spel han bara spelar!

    jag e gravid i 6 månaden och vet inte vad jag ska ta mig till :(
    det kan även vara så att det e en lögn från hennes håll för att hon är arg för jhan lämnade henne för mig.. någon som har erfarenhet? jag älskar verkligen min man! 

  • Svar på tråden min man är en våldtäktsman!
  • Chazz Michae­l Michae­ls
    Äldre 7 Dec 14:20
    #1

    Verkar vanskligt att tro på vad det där exet säger, om jag ska vara ärlig.

    Vad säger killen?


    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Äldre 7 Dec 14:22
    #2

    Hmm, om han gjort så emot henne så borde han ju gjort likadant emot dig. Jag tror bara att hon hittar på för att hon är arg för att han lämnade henne för dig. 


    mammatillebbaa.blogg.se - 16år och gravid till 20år och tvåbarnsmamma!
  • mia83
    Äldre 7 Dec 14:30
    #3

    Tycker också det låter konstigt. Han borde ha fallit in i samma mönster, tror inte våldtäktsmän har förmåga att behärska sig på det sättet. Anmälde hon honom någonsin? Varför stannade hon hos honom? tycker du ska konfrontera honom med detta. Om inte annat så om det är lögner så förtjänar han att få veta det.

  • Klant och Fjant
    Äldre 7 Dec 14:41
    #4

    Detta har hänt mig, jag var den utsatta kvinnan.

    Jag var tillsammans med en kille i 2,5år, varav vi bodde ihop i 2 år. Under denna tiden slog han mig och bröt ner mig totalt psykiskt. Tillslut lyckades jag lämna honom. Kort efter detta träffade han en tjej. Jag var ärlig om vad som hänt mig och hon hörde om det från någon.
    Tyvärr gick vi på samma skola just då, hon och hennes kompisar kom fram till mig. De sa till mig att sluta ljuga, att de kände killen och han skulle aldrig göra något sådant. Han själv vägrade erkänna vad han gjort.

    Detta är något av det värsta jag varit med om, detta skedde kanske 6 månader efter jag lämnade honom, och hade precis börjat hitta mig själv igen. Och då hamna i den situationen, att bli tillsagd att man ljuger, efter gått igenom ett helvete i flera år. 

  • Äldre 7 Dec 14:47
    #5
    Klant och Fjant skrev 2011-12-07 14:41:56 följande:
    Detta har hänt mig, jag var den utsatta kvinnan.

    Jag var tillsammans med en kille i 2,5år, varav vi bodde ihop i 2 år. Under denna tiden slog han mig och bröt ner mig totalt psykiskt. Tillslut lyckades jag lämna honom. Kort efter detta träffade han en tjej. Jag var ärlig om vad som hänt mig och hon hörde om det från någon.
    Tyvärr gick vi på samma skola just då, hon och hennes kompisar kom fram till mig. De sa till mig att sluta ljuga, att de kände killen och han skulle aldrig göra något sådant. Han själv vägrade erkänna vad han gjort.

    Detta är något av det värsta jag varit med om, detta skedde kanske 6 månader efter jag lämnade honom, och hade precis börjat hitta mig själv igen. Och då hamna i den situationen, att bli tillsagd att man ljuger, efter gått igenom ett helvete i flera år. 
    Jag tycker du var modig som försökte varna henne. Var stolt över det även om hon inte trodde dig. 
  • sextio­talist
    Äldre 7 Dec 14:55
    #6
    Klant och Fjant skrev 2011-12-07 14:41:56 följande:
    Detta har hänt mig, jag var den utsatta kvinnan.

    Jag var tillsammans med en kille i 2,5år, varav vi bodde ihop i 2 år. Under denna tiden slog han mig och bröt ner mig totalt psykiskt. Tillslut lyckades jag lämna honom. Kort efter detta träffade han en tjej. Jag var ärlig om vad som hänt mig och hon hörde om det från någon.
    Tyvärr gick vi på samma skola just då, hon och hennes kompisar kom fram till mig. De sa till mig att sluta ljuga, att de kände killen och han skulle aldrig göra något sådant. Han själv vägrade erkänna vad han gjort.

    Detta är något av det värsta jag varit med om, detta skedde kanske 6 månader efter jag lämnade honom, och hade precis börjat hitta mig själv igen. Och då hamna i den situationen, att bli tillsagd att man ljuger, efter gått igenom ett helvete i flera år. 
    Funderar, du skrev att det var 6 månader efter det ert förhållande krasat, jag skulle tro att om ett år så är det annat som sägs. Vet inte om ni har kontakt, men det är en stor risk att det upprepas igen.
    Anonym (chockad) skrev 2011-12-07 14:17:40 följande:
    min man är den snällaste underbaraste människan i hela världen! han har aldrig gjort mig illa, aldrig sagt något dumt till mig utan bara gett mig gränslös kärlek, jag har aldrig kännt mig så älskad som av han! dagarna igenom känner jag  mig som hans prinsessa!

    Men hans ex har alltid bettet sig konstigt ända sedan vi blev tillsammans sagt saker som att jag inte känner hans rätta jag, att han gjort henne dom mest elaka saker men jag har aldrig kunnat förstått hur hon menat tills här om dagen då hon faktiskt berättade!

    hon har enligt henne blivit våldtagen av han i två årstid blivit gravid under en våldtäkt med han och behållit barnet!
     VAD FAN SKA JAG GÖRA!!

    ska jag tro henne fast än jag har svårt att tro henne med tanke på hur snäll min man varit mot mig eller e det ett spel han bara spelar!

    jag e gravid i 6 månaden och vet inte vad jag ska ta mig till :(
    det kan även vara så att det e en lögn från hennes håll för att hon är arg för jhan lämnade henne för mig.. någon som har erfarenhet? jag älskar verkligen min man! 
    Fast det kan vara lögn, har en killkompis som har fått höra exakt samma sak från sitt ex, han hade våldtagit henne, misshandlat henne, hon anmälde honom för incest etc. Jag känner hans sambo (OK nu är de fd men det beror på helt andra orsaker), under de 14 år de levde ihop så gjorde han ingenting sådant, han är den snällaste personen som går i ett par skor, däremot så var han misshandlad
  • Anonym (chock­ad) Trådstartaren
    Äldre 7 Dec 15:01
    #7

    han var med när hon sa det till mig, det var efter ett bråk då jag fick nog av att hon tröck ner min man ständigt som pappa och jag sa vad jag tyckte om hennes roll som mamma som det slank ur henne att hon "blivit våldtagen". min man blev flyförbannad och skrek åt henne att sluta ljuga, sen dess har han inte prata om det.
     dom var tillsammans i fyra år det började när dom varit tillammans i 2 enligt henne.
     urs fattar inte om det är en lögn hur kan man säga att ens barn inte varit villigt!

  • Anonym (abc)
    Äldre 7 Dec 15:03
    #8

    Det är ju omöjligt för dig att veta vem som talar sanning. Du måste givetvis prata med din kille om detta! Har han inga fler ex? Kontakta isåfall dem och fråga hur deras relationer har sett ut. Alternativt kolla upp om det "nuvarande exet" har pratat med någon om detta när det hände...kompisar, föräldrar mm. Annars måste du gå på din magkänsla och hoppas att du väljer rätt!

    #1, #2 och #3; Hur kan ni skriva som ni gör!? Vad vet ni som inte framgår i texten? Är alla våldtäktsmän socialt missanpassade galningar som är oförmögna att styra sig? Skulle tro att ganska många våldtäktsmän har folk runt sig som säger att "han som är så fin, han skulle aldrig kunna göra så..hon måste ljuga".

    I detta fallet kan det ju faktiskt vara precis hur som!

  • Klant och Fjant
    Äldre 7 Dec 15:05
    #9
    sextiotalist skrev 2011-12-07 14:55:54 följande:
    Funderar, du skrev att det var 6 månader efter det ert förhållande krasat, jag skulle tro att om ett år så är det annat som sägs. Vet inte om ni har kontakt, men det är en stor risk att det upprepas igen.
    Anonym (chockad) skrev 2011-12-07 14:17:40 följande:
    min man är den snällaste underbaraste människan i hela världen! han har aldrig gjort mig illa, aldrig sagt något dumt till mig utan bara gett mig gränslös kärlek, jag har aldrig kännt mig så älskad som av han! dagarna igenom känner jag  mig som hans prinsessa!

    Men hans ex har alltid bettet sig konstigt ända sedan vi blev tillsammans sagt saker som att jag inte känner hans rätta jag, att han gjort henne dom mest elaka saker men jag har aldrig kunnat förstått hur hon menat tills här om dagen då hon faktiskt berättade!

    hon har enligt henne blivit våldtagen av han i två årstid blivit gravid under en våldtäkt med han och behållit barnet!
     VAD FAN SKA JAG GÖRA!!

    ska jag tro henne fast än jag har svårt att tro henne med tanke på hur snäll min man varit mot mig eller e det ett spel han bara spelar!

    jag e gravid i 6 månaden och vet inte vad jag ska ta mig till :(
    det kan även vara så att det e en lögn från hennes håll för att hon är arg för jhan lämnade henne för mig.. någon som har erfarenhet? jag älskar verkligen min man! 
    Fast det kan vara lögn, har en killkompis som har fått höra exakt samma sak från sitt ex, han hade våldtagit henne, misshandlat henne, hon anmälde honom för incest etc. Jag känner hans sambo (OK nu är de fd men det beror på helt andra orsaker), under de 14 år de levde ihop så gjorde han ingenting sådant, han är den snällaste personen som går i ett par skor, däremot så var han misshandlad
    Vet inte om det var precis 6 månader, kan varit längre också. Det var för 10 år sedan, och inget man direkt vill minnas.
    Har ingen kontakt, mer än att jag vet att dom fortfarande är tillsammans och har barn ihop. 
  • Anonym (chock­ad) Trådstartaren
    Äldre 7 Dec 15:11
    #10

    hennes vänner och familj håller med henne vad jag sett efter gått igenom hela hennes fb/blogg?? men vem skulle inte tro sin syster/vän/dotter för hennes ex lixom!
    urs blir så upprörd :( 

Svar på tråden min man är en våldtäktsman!