• ströss­el
    Äldre 11 Dec 15:48
    5574 visningar
    19 svar
    19
    5574

    Vart köper ni barnkläder till era barn ?

    Vart köper ni era barnkläder till era barn ?

    Vi har bara Kappahl Lindex H&M där jag bor , har ni tips på bra internet sajter som säljer barnkläder så tackar jag för det. Tycker inte affärerna vi har här har så mycket utbud i stl 62-68 som Liam har just nu.


  • Svar på tråden Vart köper ni barnkläder till era barn ?
  • Äldre 11 Dec 15:49
    #1

    Jag handlar det mesta på Tradera.


    The Dimitra universe.
  • Litet My
    Äldre 11 Dec 16:11
    #2

    Handlar också mycket på tradera, de har ofta bra märken även helt nytt med lapparna kvar. Köper även mycket på nätet av den typ jag gillar.

    Är det någon speciell typ av kläder du söker TS? Mycket färg? Något speciellt märke? Könsneutralt? osv

  • Äldre 11 Dec 16:19
    #3

    Tradera.

  • Äldre 11 Dec 16:20
    #4
  • Äldre 11 Dec 16:24
    #5

    Jag handlar främst på H&M och Lindex, men ibland även på Kappahl. Sedan så har Ellos en del kläder också, fast mycket av det är dyrt. www.18månader.se (du kan behöva skriva in länken manuellt i adressfältet eftersom det inte brukar gå att klicka på länkar med "å" i) kan ha en del gulligt i de storlekarna, de är dock sämre på större storlekar så jag har slutat handla där nu när sonen blivit större. Men de säljer begagnat, varav vissa saker är oanvända. Väldigt många söta plagg har jag köpt därifrån.

  • Helle3­33
    Äldre 11 Dec 16:25
    #6
    strössel skrev 2011-12-11 15:48:28 följande:
    Vart köper ni era barnkläder till era barn ?

    Vi har bara Kappahl Lindex H&M där jag bor , har ni tips på bra internet sajter som säljer barnkläder så tackar jag för det. Tycker inte affärerna vi har här har så mycket utbud i stl 62-68 som Liam har just nu.
    villervalla.se har en del roliga kläder som inte kostar överdrivet mkt. Eller jag det beror helt på vad man har för budget. Jag har inte köpt särskilt mkt kläder nya. fått ärva en massa. ,en villervallas grejer gillade jag
  • ströss­el
    Äldre 11 Dec 16:45
    #7

    Lilla My: Tänkte mest att det kan vara kul att köpa nåt annat än det dom har här i butikerna, vilket jag tycker är lite. Färg eller sånt spelar ingen roll men kill kläder Glad


  • Äldre 11 Dec 17:04
    #8

    Polarn och Pyret är en av mina favoriter. Har så himla bra kvalitet.

    Tradera köper vi också en hel del på, men jag brukar googla på "barnkläder strl xx" o.s.v, så får man upp en del.

  • gobble­digook
    Äldre 11 Dec 18:07
    #9

    oiidesign.se har mycket fint!

  • m2b
    Äldre 11 Dec 18:09
    #10
  • Äldre 11 Dec 19:01
    #11
    gobbledigook skrev 2011-12-11 18:07:07 följande:
    oiidesign.se har mycket fint!
    Ja!

    Ajabaja hade ju massor också men dom ska ju stänga nu. Annars siggeojuno.se och Tradera

    Jag handlar inte så mycket på nätet längre då jag bor i en storstad med mycket utbud ändå.
  • Linmin
    Äldre 11 Dec 19:34
    #12

    Mycket tradera och mycket Åhlens har det blivit på sista tiden=)

  • m2b
    Äldre 11 Dec 19:36
    #13

    Åhlens har jättefina kläder!

  • ströss­el
    Äldre 11 Dec 22:18
    #14

    Tack för alla tips ska gå in och kika på alla länkar ni har skickat !


  • Rutiga Rut
    Äldre 18 Dec 22:31
    #15

    Kolla in www.favoriterirepris.se - de säljer både nya och "nästan nya" barnkläder till jättebra priser. Fraktfritt om man handlar för mer än 400 kr (annars 69 kr).

  • Äldre 21 Dec 11:22
    #16

    www.uk-kids.se

    har annorlunda baby- & barnkläder jämfört med många andra webbutiker. Just nu 20% rabatt på allt också :) 


    Mina solstrålar ~ Vinga 070108 & Lycka 090820
  • Återko­mmande gäst
    Äldre 21 Dec 22:24
    #17

    Köp- och sälj grupper på Facebook, billigt kul och fina kläder!

  • Äldre 21 Dec 22:28
    #18

    F.A.E-mjuka kläder för goa barn en jätteduktig tjej som syr själv efter dina beställningar gå in på hennes sida och kolla  lindbergsyblogg.blogspot.com

  • Mon 11 Oct 2021 20:48
    #19

    Jag gillar att köpa saker till mina barn på minimoj.se. Dom har alla möjliga kategorier så där brukar jag hitta allt jag behöver. Sen jämför dom priser mellan olika butiker också vilket är bra!

Svar på tråden Vart köper ni barnkläder till era barn ?