• Äldre 19 Dec 12:01
    1497883 visningar
    23482 svar
    23482
    1497883

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 4 Jan 11:04

    Äggsläpp idag skulle jag tippa. Härligt utslag

  • Äldre 4 Jan 11:51
    mave44 skrev 2012-01-04 11:03:13 följande:
    Det översta var ju starkast, så då borde ägget lossna typ 12-36timmar efter det testet togs (tror jag). Så du har nog tänkt rätt :) Vad sa BM? Sa hon att ägget var på väg att släppa eller att det hade släppt? Skulle va intressant att veta. Jag håller oxå på med ÄL-test för andra gången och försöker förstå mig på dem :)
    Ja, min tanke var att det släpper idag eller senast imorgon om jag förstått  ÄL tester rätt haha.
    Bäst att ha sex idag och imorgon också så har man täckt upp iaf. Annars kör vi oftast varannan dag men nu vill man ju försöka lite till när man faktiskt ser man har ÄL.

    Gällande äggsläpp så kan de ej säga det, det vet man ju inte med positiva tester heller, utan bara att ÄL är på G eller händer men ingen garanti för äggsläpp tyvärr. Hon sa bara " här var det på G eller under pågång med ÄL minsann, du har massa trådigt, sekret inuti..
    Och så har jag ju jätteont på höger sida som jag har vid ÄL. Den kom 11 dgr för tidigt denna gången (thank God) så nu kanske min cykel börjar stabilisera sig =)
  • Äldre 4 Jan 11:51
    Kravmärkt skrev 2012-01-04 11:04:04 följande:
    Äggsläpp idag skulle jag tippa. Härligt utslag
    Tack hihi
    Ok så ditt tips är att räkna ÄL idag och ÄL+1 imorgon eller hur räknar man Glad
  • mave44
    Äldre 4 Jan 13:08

    Fru2011: Vad skönt att den verkar stabilisera sig. Har nog oxå ÄL i dagarna :) Har fått ÄL-flytningar nu och borde kanske få ÄL typ imorgon, tror jag. Ska testa med ÄL-stickor i kväll :) Hade på dag 12-13 förra gången och är på dag 11 nu.

  • Äldre 4 Jan 13:16

    Ti


    Hoppas 2012 skrev 2012-01-04 11:51:46 följande:
    Tack hihi
    Ok så ditt tips är att räkna ÄL idag och ÄL+1 imorgon eller hur räknar man Glad
    Tips någon på hur jag räknar?
  • mave44
    Äldre 4 Jan 13:21

    Jag räknar nog från den dag strecken blir lika starka, men vet inte om man ska göra så. En dag mer eller mindre spelar nog inte heller så stor roll :)

  • Äldre 4 Jan 14:22
    mave44 skrev 2012-01-04 13:21:10 följande:
    Jag räknar nog från den dag strecken blir lika starka, men vet inte om man ska göra så. En dag mer eller mindre spelar nog inte heller så stor roll :)
    Ok då kör jag på samma, ÄL+1 idag hihi
  • Äldre 4 Jan 14:25

    Åh, jag har fått för mig att det ha tagit sig denna gången, men tänk så grymt besviken jag kommer bli !!


    Lycka
  • Äldre 4 Jan 14:29
    Söndermarken skrev 2012-01-04 14:25:39 följande:
    Åh, jag har fått för mig att det ha tagit sig denna gången, men tänk så grymt besviken jag kommer bli !!
    Vilken härlig känsla, håller tummarna!
    Berätta vad som gör att du känner så Glad roligt att höra ju...
  • Äldre 4 Jan 14:59
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-04 14:29:28 följande:
    Vilken härlig känsla, håller tummarna!
    Berätta vad som gör att du känner så Glad roligt att höra ju...
    Jag vet inte ....bara nån känsla , hade sådan kosntig värk i morse som jag inte borde ha men annars inget konkret....vi får väl se....
    Lycka
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus