• Äldre 19 Dec 12:01
    1500274 visningar
    23482 svar
    23482
    1500274

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • MarieC­laesso­n
    Äldre 4 Jan 16:44

    Attfångaenfjäril: Vem har du blivit spådd av? Bara lite nyfiken :)

  • Äldre 4 Jan 16:54
    MarieClaesson skrev 2012-01-04 16:44:53 följande:
    Attfångaenfjäril: Vem har du blivit spådd av? Bara lite nyfiken :)
    Det var en tjej här på familjeliv, klart det kan varit bluff men lite roligt ändå, hon stack in näsan i en tråd och undrade om någon ville bli spådd för hon hade tydligen (enligt henne) haft rätt så många gånger så hon vill testa sig själv.
    Tänkte leta reda på henne när jag har "facit" och låta henne veta om hon hade rätt eller fel.
    Lycka
  • Äldre 4 Jan 18:39
    Söndermarken skrev 2012-01-04 14:59:42 följande:
    Jag vet inte ....bara nån känsla , hade sådan kosntig värk i morse som jag inte borde ha men annars inget konkret....vi får väl se....
    Ens magkänsla brukar vara rätt ofta Glad
    Hoppas hoppas....
  • MarieC­laesso­n
    Äldre 4 Jan 19:24

    Radioactive: Någon mens i sikte?

  • Nellin
    Äldre 4 Jan 20:33

    Hej brudar!

    Idag fick jag veta att en nära vän till mig är gravid. Hon har en son på 1.5 år och för lite mer än en månad sedan bestämde sig hon och hennes man för att försöka få ett syskon till den lille gullungen. SWISH så var hon med barn, på en gång! :) Visst känner jag mig lite smått avis, men jag är så glad för hennes skull och det gav mig verkligen en positiv känsla. Det är många här på FL som plussat på sistone och nu hon, och därför vill jag skicka in en massa positiva tankar till er här nu. 2012 är bebisåret för oss! 

    Så nu går jag här och önskar att jag ska få dela graviditetstiden tillsammans med henne, med en lite krabat i min mage också.  :)

    HEJA HEJA HEJA NU ALLIHOPA!
    Positiva tankar, avslappnade axlar och mycket kärlek i sänghalmen!

    Kram 

  • MarieC­laesso­n
    Äldre 4 Jan 20:52
    Nellin skrev 2012-01-04 20:33:28 följande:
    Hej brudar!

    Idag fick jag veta att en nära vän till mig är gravid. Hon har en son på 1.5 år och för lite mer än en månad sedan bestämde sig hon och hennes man för att försöka få ett syskon till den lille gullungen. SWISH så var hon med barn, på en gång! :) Visst känner jag mig lite smått avis, men jag är så glad för hennes skull och det gav mig verkligen en positiv känsla. Det är många här på FL som plussat på sistone och nu hon, och därför vill jag skicka in en massa positiva tankar till er här nu. 2012 är bebisåret för oss! 

    Så nu går jag här och önskar att jag ska få dela graviditetstiden tillsammans med henne, med en lite krabat i min mage också.  :)

    HEJA HEJA HEJA NU ALLIHOPA!
    Positiva tankar, avslappnade axlar och mycket kärlek i sänghalmen!

    Kram 
    :D
  • kraffs
    Äldre 4 Jan 20:57

    Härligt kaylie! :D

  • Äldre 4 Jan 22:26

    Brukar ni känna av er ÄL? Hade lite likt mensvärk igår, men ÄL är beräknad på lördag
    Jag har egentligen alltid haft oregelbunden M men den senaste tid har den varit hyfsad gämn... men äl har jag ju faktist aldrig varit 100 på...
    Har myst på sen i måndags ändå för att vara på säkra sidan

  • Äldre 4 Jan 22:37
    mave44 skrev 2012-01-03 20:51:51 följande:
    Känns som vi är i väldigt lika sits. Är oxå 32. Har oxå ett barn från 09 som blev till på första försöket och jag trodde verkligen att jag då hade lätt för att bli gravid, men insåg ganska snart att så inte var fallet. Jag börjar fundera på om något blivit fel på vägen?

    Min mens har blivit hur lång som helst, idag är jag på dag 10 i cykeln och fick typ brunaktiga flytningar, såsom de ser ut på slutet av mensen. Igår trodde jag dock att dessa var slut. Är det verkligen normalt att ha så lång mens? Jag har en ganska kort cykel oxå, 26 dar. Även denna har blivit kortare sen vi började försöka, förut var den 29 dar och då hade jag mens i 7 dar. Någon som vet om jag borde ringa om detta eller om det är helt normalt? Jag har varit till KK och kollat prolaktin och äggstockarna för ett par månader sen eftersom jag hade ont i magen till och från hela tiden, men inget var konstigt med det. Jag trodde att jag var gravid vid första försöket även denna gång - jag kände mig verkligen gravid. Jag funderar på om jag kan ha fått ett tidigt missfall då? Men kan detta i så fall påverka mig fortfarande? Det var ju för 5 månader sen i så fall.
    oj vad det känns liknande med mig!
    Jag är 30 år och fick min dotter 09 med som blev till på första försöket.
    Var så himla inställd på att det skulle bli fallet även denna gång, men är uppe i 5 månaden nu. Funderat på om det är något som inte står rätt till med mig, typ cystor osv. men jag tror att jag planerat å tänkt för mycket...
    Min cykel är 26 dagar och brukar vara mellan 5-7 dagar för tillfället. Innan jag fick min dotter hade jag mycket längre menstration Tror inte det är nått konstigt med det
    Efter 2a försöket vart jag så säker att vi lyckats- jag mådde så j*la illa, sov som aldrig förr och hade sådan huvudvärk- sen kom mensen 3 försent med besked.
  • Äldre 4 Jan 22:55

    Fråga tjejer, om man har sex och killen då såklart kommer :) är nästa sats typ några timmar senare useless eller funkar de också?

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus