• Äldre 19 Dec 12:01
    1497992 visningar
    23482 svar
    23482
    1497992

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 4 Jan 23:16

    Fru: jag tänker att chansen måste ju bli större isllafall :)

    Har oxå haft sex ikväll. Var svullen och öm..

  • Äldre 4 Jan 23:23

    Nej...blev du öm efter eller var du det innan?
    Det jag tänkte med utlösning nr 2 var att de spermierna inte var dugliga tätt inpå första utlösningen? Om jag säger såhär, om man får utlösning men inte i tjejen, kan de då funka med sats nr 2 lika bra?
    Inte alltid det blir samlag bara utan annat sex också :)

  • Äldre 4 Jan 23:36

    Fru 2011- Jag tror att de är mycket färre, men useless lär de knappast vara om det gått några timmar. Kör på säger jag!

  • Äldre 4 Jan 23:40

    Det var det jag var rädd för, att det var färre förstod jag såklart :( men gör mig ändå nervös...

  • Äldre 4 Jan 23:40

    Japp kör på :)

  • Äldre 5 Jan 06:51

    Fru: bättre än inget :)

    Märkte att jag var öm precis i början av sexet. Är fortfarande "svullen" nu på morgonen

  • Äldre 5 Jan 08:08

    Hej tjejer! Solig
    Får jag hoppa in här?
    Är på det 8de försöket o. hade äl i förrgår..  Bim den 15de.

    Ni som har barn från förr kan nån av er svara på detta?! Jag hade en cykel på 28 dagar o lutealfas på 14 dagar  förrut o nu helt plötsligt har jag 25 dagar o 12 dagar?! Hur e detta möjligt?? Är det det här som gör att jag har svårare för att bli gravid nu? Eller spelar det nån roll?? Är inte alls insatt i sånthär för nr 1 var inte "planerad" på samma sätt.

     

  • Äldre 5 Jan 08:12

    Ha haa!! Läste genom mitt inlägg o gnuggar sand ur mina ögon Skrattande
    Skrev liiite fel!!
    " Är det det här som gör att jag har svårare för att bli gravid nu?" HA HAAA!!! Meningen att det skulle stå är det nån här som VET OM ? Flört

  • Nellin
    Äldre 5 Jan 08:53

    Mumlan09: Det är inte ovanligt att cykeln förändras när man blir äldre (och då menar jag inte att bli gammaläldre, utan helt enkelt bara äldre). 25 dagar är inte alls ovanligt, precis som jag själv har fått förlängt till 33 dagar (från tidigare 28). Så länge din mens är regelbunden så kan du vara lugn, det är nämligen det viktigaste har min barnmorska sagt. :)

    Jag har själv en annan fråga till er alla, som är lite personlig, så man behöver ju inte svara om man inte tycker att det passar sig. :) Jag undrar, hur länge ligger ni kvar efter att ni haft sex? Reser ni på er direkt eller försöker ni bli kvar liggandes så att mannens "pojkar" inte trillar ut? 

  • Äldre 5 Jan 08:55

    Jag är inte pryd så fråga på :) jag brukar ligga kvar i ca 20 min. Sen måste jag bara kissa :) !

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus