• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Kravmärkt

    Välkomna ni nya! Bara så ni är på det klara med en sak: I den här tråden plussar vi

    Cindy- älsekretet börjar nog tvåtre dagar innan och tar väl slut sisådär när äl är förbi. Eller vad tror ni andra? Man är ju som mest fertil dagarna innan och dagen för äl visst är det så?

  • Hoppas 2012

    Tack tjejer för svar o inputs. Svarar från mob då jag lagt mig så kan inte citera ngns inlägg but here we go.
    Ja det känns som mensvärk/äl men fick ju pos förra tisdagen. Det kan väl inte komma igen? Är nojjig över detta ömmande i underlivet mixat med ont som satan i nedre ryggen. Tänk om det är äl nu o fel på tester så missar vi det?? Mår sådär ikväll så orkar inte sex idag.
    Ja det gör inte ont utan som man är trött/hängig träningsvärk fast inuti.. Jag låter ju knäpp :(
    Bim-8, äl+6 idag

  • Kravmärkt

    Vet du att du hade äl förra veckan då? För om du gör det så behöver du inte oroa dig tycker jag. Säkert bara en morula som är på jakt efter bra ställe att fästa på

  • Hoppas 2012

    Fick pos på äl test samt att BM som gjorde cellprov sa att "här är äl på g minsann, möts av massa trådigt sekret härinne"
    Men ingenvet ju om ägg släppte såklart.

    Men äggfäste

  • Nellin

    Fru: Jag tror inte att du behöver oroa dig för att ÄL är nu inte. Du fick ju positivt plus vad BM sa, så det är nog något annat. Säkert som aspartam skriver, en morula som försöker hitta rätt :)

  • cindy03
    Kravmärkt skrev 2012-01-09 23:22:33 följande:
    Välkomna ni nya! Bara så ni är på det klara med en sak: I den här tråden plussar vi

    Cindy- älsekretet börjar nog tvåtre dagar innan och tar väl slut sisådär när äl är förbi. Eller vad tror ni andra? Man är ju som mest fertil dagarna innan och dagen för äl visst är det så?

    ok tack...Det låter ju lovande i så fall. De senaste två dagarna så har jag vad jag kunnat märka haft väldiga flytningar och trådiga känns nästan som om man" kissat på sig" ... Har myst 3,5,7 och 9 myser väl till det några dagar till också för säkerhetsskull :) Hoppas denna månad är våran tjejer, är så sjukt bebis sugen NU!!
  • Tilly
    Nellin skrev 2012-01-09 22:04:17 följande:
    Tilly: Välkommen! Jag slutade med mina p-piller januari 2011. Innan jag började hade jag en cykel på 27-28 dagar, men ända sedan jag slutade har jag haft 32-33 och för en månad sedan hoppade den över helt. Så det stämmer överens helt med hur du beskriver din mens. Skittråkigt är det. Vi har försökt i ett år nu och jag har precis fått diagnosen PCO så vi ska börja få hjälp nu. Det är en väntetid på 3 månader där jag bor, så tills dess försöker vi själva, och förhoppningsvis hinner det ta sig innan man måste gå dit och blotta hela sitt privatliv. Jag har inte haft ägglossning på länge pga PCO, men så började jag äta rosenrot vid senaste mensen och hade ägglossning igår. Så nu jäklar ska det bli bebis! :)

    Fru2011: Vilken sida? Tänkte så det inte är blindtarmen? Annars kan det ju vara efter ägglossning, jag kan ha så ibland. Eller så är det nåt annat skojigt ;) Nu är det väl bara typ en vecka kvar till din BIM? 
    Tack, då kanske man ska ge sig på o testa rosenrot då. Har som nämnt kört en vänta med bidrottningsgele. Men det enda den gjorde var o snygga till min hy. Har lite akne problem som näst intill försvann då.
  • Kravmärkt

    Tilly- jaså? Bra ju, om än tråkigt att det inte gav en graviditet.

    Fru2011- säger som Kaylie, äl var förra veckan. Nu är det bara fix o trix som känns

    Cindy03- låter lovande

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus