• Äldre 19 Dec 12:01
    1500321 visningar
    23482 svar
    23482
    1500321

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 11 Jan 08:22
    cindy03 skrev 2012-01-10 22:53:14 följande:
    Har haft såååå ont i "tjejmagen" hela natten och morgon.Så ont att jag inte kunde ligga still utan fick vrida och vända mig hela tiden. Det gjorde riktigt ont men nu är allt bra. Undra var det var för fel på mig då?

    Var i menscykeln är du? Kan det vara extrema känningar av ÄL eller PMS?


     


    Hoppas 2012 skrev 2012-01-10 21:26:44 följande:
    Question:
    Vi kanske har pratat om detta innan och jag är lost, men vart kommer alla ifrån?
    Jag är en sann Skåne tjej som bott i Stockholm i ca 5 år...

    Jag bor i Göteborgstrakten och har gjort det nu 5 år. Eller egentligen är det i 8 år, men jag veckopendalde där ett tag efter att ha bott i Göteborg något år. Har innan dess flyttat runt lite pga studier

  • Äldre 11 Jan 08:26

    Aspartam: är född och uppväxt i Visby men bor sedan ett år på en liten, liten gård mitt på ön.

  • Äldre 11 Jan 09:33
    Söndermarken skrev 2012-01-11 08:26:48 följande:
    Aspartam: är född och uppväxt i Visby men bor sedan ett år på en liten, liten gård mitt på ön.
    Låter underbart att bo så....
  • Nellin
    Äldre 11 Jan 10:28

    Fru: Jägarna är ju Norrland! Haha, nu tror jag minsann att jag måste bli lite förnärmad. Flört Om du tänker Värmland så kan du tänka på sola i Karlstad, eller Smala Sussie för att koppla till film. 

    Aspartam: Jo jag förstår vad du menar. Det är bra att få förbereda sig och samla tankarna. Men för lång tid är inte heller bra. Vi har försökt i ett år nu, och ju mer jag tänker på det och ju fler gånger jag får minus, desto mer knas blir det i skallen. Jag menar att jag tror att det kan vara onyttigt att hinna tänka för mycket också.

    Attfånga: Jag var nästan helt säker på att jag inte skulle ha barn innan jag träffade mannen i mitt liv. Sedan dess har det varit så självklart. Han är också samlad och säger mest "Man kan inte planera hela livet, för ingenting blir som man tror ändå." Så han tar det mesta med en klackspark som det kommer. Cool Jag tjatar jag sönder allt här hemma, haha. Stackarn.

    BIM -13 idag. BAH vad långt det är kvar. 

  • Äldre 11 Jan 10:31
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-11 09:33:10 följande:
    Låter underbart att bo så....
    Ja vi trivs även om jag egentligen är en stadsråtta ;) man kan kolla in lite hur vi har det i länken härunder, sidan är precis ny så det finns kanske inte så mycket ännu :)
    www.hallegårde.se
  • Äldre 11 Jan 10:33
    Nellin skrev 2012-01-11 10:28:40 följande:
    Fru: Jägarna är ju Norrland! Haha, nu tror jag minsann att jag måste bli lite förnärmad. Flört Om du tänker Värmland så kan du tänka på sola i Karlstad, eller Smala Sussie för att koppla till film. 

    Aspartam: Jo jag förstår vad du menar. Det är bra att få förbereda sig och samla tankarna. Men för lång tid är inte heller bra. Vi har försökt i ett år nu, och ju mer jag tänker på det och ju fler gånger jag får minus, desto mer knas blir det i skallen. Jag menar att jag tror att det kan vara onyttigt att hinna tänka för mycket också.

    Attfånga: Jag var nästan helt säker på att jag inte skulle ha barn innan jag träffade mannen i mitt liv. Sedan dess har det varit så självklart. Han är också samlad och säger mest "Man kan inte planera hela livet, för ingenting blir som man tror ändå." Så han tar det mesta med en klackspark som det kommer. Cool Jag tjatar jag sönder allt här hemma, haha. Stackarn.

    BIM -13 idag. BAH vad långt det är kvar. 
    Precis så är det här oxå :)
    Jag tycker nog oxå kankse att det är bra att det inte händer poff bara men nu känns det mest som onödig väntan, dock kommer man såklart att kanske lära sig uppskatta vissa saker och inte ta allt för givet (om man nu gjorde det frånbörjan)
    www.hallegårde.se
  • Kajsa3­6
    Äldre 11 Jan 10:48

    Hoppar in här:)


    Försökt bli gravida i ca 10 månader, blev trött på att försöka, har nu beställt tid för fertilitetstest så på fredag gäller det, då blir det blodprov för att kolla: FSH, LH, ÖSTROGEN, PROGRESTRONE och TFT. Ingen aning hur länge jag får vänta på svar, men nu är bollen i rullning. Killen är grön, hans små simmare funkar som de ska.

    Är inte så nervös, mer nyfiken:) Bara två dagar kvar!!

  • Äldre 11 Jan 12:18

    Hej tjejer!
    Vet inte om jag skrivit det tidigare, men jag är 32, sambon 34 och vi bor i Trollhättan..

    Nu till dagens "problem" Äl-test visar glad gubbe å jag ligger här hemma så jäkla sjuk! Rynkar på näsan Förkyld å världens huvudvärk *bläää* Vi låg i söndags så idag måste vi få till det. Fästmannen påminde mig om "vänner"-avsnittet när Chandler och Monica ska ha sex när det försöker få barn. Har ni sett det avsnittet? hon var sååå sjuk å snorig å ville ändå ligga å han va sådär sugen......Jag sa till sambon att nu får vi offra oss på en snabbis, annars blir det aldrig bebis!  Obestämd Det är väl bara att bita ihop.......

    Kajsa36, välkommen och lycka till med testerna!!

  • Äldre 11 Jan 13:09
    Nellin skrev 2012-01-11 10:28:40 följande:
    Fru: Jägarna är ju Norrland! Haha, nu tror jag minsann att jag måste bli lite förnärmad. Flört Om du tänker Värmland så kan du tänka på sola i Karlstad, eller Smala Sussie för att koppla till film. 
    Hahah jaja så noga ska vi inte vara Flört tänkte påVärmlands skogar så ja tyckte då det var lite likt Jägarna Glad
    Men sorry om du blev förnärmad Kyss, jag hade tagit det somen komplimang...hihi
  • Äldre 11 Jan 13:09
    Söndermarken skrev 2012-01-11 10:31:28 följande:
    Ja vi trivs även om jag egentligen är en stadsråtta ;) man kan kolla in lite hur vi har det i länken härunder, sidan är precis ny så det finns kanske inte så mycket ännu :)
    Ska definitivt ta och kolla in er sida, spännande!
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus