• Äldre 19 Dec 12:01
    1497865 visningar
    23482 svar
    23482
    1497865

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 11 Jan 13:10
    JZ79 skrev 2012-01-11 12:18:48 följande:
    Hej tjejer!
    Vet inte om jag skrivit det tidigare, men jag är 32, sambon 34 och vi bor i Trollhättan..

    Nu till dagens "problem" Äl-test visar glad gubbe å jag ligger här hemma så jäkla sjuk! Rynkar på näsan Förkyld å världens huvudvärk *bläää* Vi låg i söndags så idag måste vi få till det. Fästmannen påminde mig om "vänner"-avsnittet när Chandler och Monica ska ha sex när det försöker få barn. Har ni sett det avsnittet? hon var sååå sjuk å snorig å ville ändå ligga å han va sådär sugen......Jag sa till sambon att nu får vi offra oss på en snabbis, annars blir det aldrig bebis!  Obestämd Det är väl bara att bita ihop.......

    Kajsa36, välkommen och lycka till med testerna!!
    Haha det avsnittet är så bra...du får hitta på något som gör att han "går på det" Glad
  • Nellin
    Äldre 11 Jan 14:32

    Fru: Ja, jag skoja bara. :) Nog bor det allt en jägare i mig också! Hehe...

    Kajsa: Spännande! Lycka till, och skriv när du vet!

  • Äldre 11 Jan 15:17

    Men hallå Attfånga! Eller Elin Ni verkar ju bo helt idylliskt! Det lilla jag ser av huset (ta gärna bild så man ser hela) ser fantastiskt ut, med ytterdörren och den vita putsen!

    Hälsningar från en i tre rum och kök

  • Äldre 11 Jan 15:23

    En fråga?

    Hur kommer det sig att ni har det nick ni har? Jag kan börja
    När jag skapade kontot så läste jag miljökunskap på universitetet och var för tillfället i akt med att läsa om de tillsatser vi har i mat och dryck. Aspartam är ju ett sötningsmedel som ni säkert vet och det poppade upp i huvudet när jag letade lediga nick. Bilden är som ni ser också miljörelaterad, hade precis skrivit ett arbete om miljömärkning och hade bilden på hårddisken.

  • Äldre 11 Jan 15:29
    Kravmärkt skrev 2012-01-11 15:23:09 följande:
    En fråga?

    Hur kommer det sig att ni har det nick ni har? Jag kan börja
    När jag skapade kontot så läste jag miljökunskap på universitetet och var för tillfället i akt med att läsa om de tillsatser vi har i mat och dryck. Aspartam är ju ett sötningsmedel som ni säkert vet och det poppade upp i huvudet när jag letade lediga nick. Bilden är som ni ser också miljörelaterad, hade precis skrivit ett arbete om miljömärkning och hade bilden på hårddisken.
    Jag gifter mig snart och mina nya initialer blir J Z å född 79. Bilden är på mina små älsklingar Katt
  • Äldre 11 Jan 15:33
    Kravmärkt skrev 2012-01-11 15:17:29 följande:
    Men hallå Attfånga! Eller Elin Ni verkar ju bo helt idylliskt! Det lilla jag ser av huset (ta gärna bild så man ser hela) ser fantastiskt ut, med ytterdörren och den vita putsen!

    Hälsningar från en i tre rum och kök
    håller med! vilket fint hus attfångaenfjäril!!
    Jag sitter i en 3a mitt i stan! Är stadstjej, men ett sånt ställe på Gotland kan funka även för mig Skrattande
  • mave44
    Äldre 11 Jan 17:20
    JZ79 skrev 2012-01-11 12:18:48 följande:
    Hej tjejer!
    Vet inte om jag skrivit det tidigare, men jag är 32, sambon 34 och vi bor i Trollhättan..

    Nu till dagens "problem" Äl-test visar glad gubbe å jag ligger här hemma så jäkla sjuk! Rynkar på näsan Förkyld å världens huvudvärk *bläää* Vi låg i söndags så idag måste vi få till det. Fästmannen påminde mig om "vänner"-avsnittet när Chandler och Monica ska ha sex när det försöker få barn. Har ni sett det avsnittet? hon var sååå sjuk å snorig å ville ändå ligga å han va sådär sugen......Jag sa till sambon att nu får vi offra oss på en snabbis, annars blir det aldrig bebis!  Obestämd Det är väl bara att bita ihop.......

    Kajsa36, välkommen och lycka till med testerna!!
    Hi hi, minns det avsnittet. Du får ta lite nässpray o ett par alvedon o sen är det bara att köra på :P

    Jag skulle nog föredra att bli gravid fort båda gångerna, om jag hade fått välja. Man har ju ändå 9 månader på sig att förbereda sig så gott det nu går. Jag tror aldrig man kan förbereda sig på hur det är att få ett barn, oavsett hur lång tid man har på sig. Dock hinner man tänka många jobbiga tankar när det tar tid att bli gravid.

    Jag vill hålla mig ganska anonym, men jag kan skriva att jag är 32 år och bor i hus med min man, snart 3-åriga dotter och 2 katter. Vi bor i Värmland.
  • Äldre 11 Jan 19:24
    Nellin skrev 2012-01-11 14:32:56 följande:
    Fru: Ja, jag skoja bara. :) Nog bor det allt en jägare i mig också! Hehe...
    Haha jag vet hjärtat!
  • Äldre 11 Jan 19:26
    Kravmärkt skrev 2012-01-11 15:23:09 följande:
    En fråga?

    Hur kommer det sig att ni har det nick ni har? Jag kan börja
    När jag skapade kontot så läste jag miljökunskap på universitetet och var för tillfället i akt med att läsa om de tillsatser vi har i mat och dryck. Aspartam är ju ett sötningsmedel som ni säkert vet och det poppade upp i huvudet när jag letade lediga nick. Bilden är som ni ser också miljörelaterad, hade precis skrivit ett arbete om miljömärkning och hade bilden på hårddisken.
    Gifte mig för 3,5 månad sen, därav mitt nick Flört
  • Tilly
    Äldre 11 Jan 19:35

    Jag bor i Norra småland, mer vill jag just nu inte avslöja om det. Jag är 25 och sambon 28. Nicket är en förvrängning på ett annat nick jag brukar använda mig av på nätet.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus