• Äldre 19 Dec 12:01
    1497873 visningar
    23482 svar
    23482
    1497873

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 11 Jan 19:51
    mave44, jag är nu laddad med alvedon å nässpray!! Ikväll ska det bli en bebis gjord!  Solig
  • Nellin
    Äldre 11 Jan 19:51

    Hur mår ni ikväll damer?

    Mitt nick är ett smeknamn som jag fick när jag bodde i England för några år sedan. Mitt riktiga namn börjar på K men engelsmännen tyckte av någon anledning att jag såg ut som en Kaylie. :)

    Är det bara jag som bor i Örebro just nu alltså? 

  • Äldre 11 Jan 19:57

    Mår bra men funderar en del på varför min cykel ändrats..
    Hur mår du?

  • Äldre 11 Jan 20:37

    Fru2011- menscykeln kan ändras ibland utan att det behöver betyda något annat än just det.

  • Äldre 11 Jan 21:03

    Jag har ingen aning om hur jag kom på mitt nick. Det dök bara upp och sen fick det bli det.

    Vilket tålamod att fixa den där dörren, Attfångaenfjäril! Jättefint! Ni verkar vara inne på det där med lejon Flört Har ni varit i Kina då de kändes lite kinainspirerade?

    JZ79: Jag vet precis hur det är! Har mer eller mindre varit förkyld oavbrutet sedan september, oktober eller liknande. AV någon anledning har jag varit som sämst just vid ÄL.

  • mave44
    Äldre 11 Jan 21:32
    JZ79 skrev 2012-01-11 19:51:08 följande:
    mave44, jag är nu laddad med alvedon å nässpray!! Ikväll ska det bli en bebis gjord!  Solig
    Låter ju jättebra :D Jag håller alla tummar o tår :P
  • Äldre 11 Jan 21:35
    Kravmärkt skrev 2012-01-11 20:37:24 följande:
    Fru2011- menscykeln kan ändras ibland utan att det behöver betyda något annat än just det.
    Hoppas det är till något positivt, att den stabiliseras
  • Äldre 11 Jan 21:37

    Jag kommer från Halmstad, sambon också men för tillfället är vi bosatta i Lund, bor även vi i en 3 rummare.
    22 år fyllda båda två 
    Nicket har jag för att vi två klart vill bli 3 :) 

  • Äldre 11 Jan 23:09

    Tack ni snälla. Bild på huset kommer när det är fint väder någon dag. Ja har bara före bilder :)
    Mitt nick kommer ifrån Lars Winnerbäck.

  • MarieC­laesso­n
    Äldre 11 Jan 23:41

    Jag heter bara ETT av namnen i mitt nick, altså antingen Maria eller Claesson ;) Haha så tråkig är jag..
    Min sambo har familj i Örebro så dit åker vi ibland:) Annars så är vi bosatta utanför Jönköping, eller rättare sagt vi har en gård, med katt, hund, höns och några getter, lever mitt drömliv helt enkelt! Bara den där pricken över i:et kvar..... alltså barn:)

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus