• Äldre 19 Dec 12:01
    1497872 visningar
    23482 svar
    23482
    1497872

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Kajsa3­6
    Äldre 12 Jan 00:34
    JZ79 skrev 2012-01-11 12:18:48 följande:
    Hej tjejer!
    Vet inte om jag skrivit det tidigare, men jag är 32, sambon 34 och vi bor i Trollhättan..

    Nu till dagens "problem" Äl-test visar glad gubbe å jag ligger här hemma så jäkla sjuk! Rynkar på näsan Förkyld å världens huvudvärk *bläää* Vi låg i söndags så idag måste vi få till det. Fästmannen påminde mig om "vänner"-avsnittet när Chandler och Monica ska ha sex när det försöker få barn. Har ni sett det avsnittet? hon var sååå sjuk å snorig å ville ändå ligga å han va sådär sugen......Jag sa till sambon att nu får vi offra oss på en snabbis, annars blir det aldrig bebis!  Obestämd Det är väl bara att bita ihop.......

    Kajsa36, välkommen och lycka till med testerna!!
    Haha, det avsnittet är helt underbart, jag hoppas det gick enligt plan:) Ja ibland får man verkligen offra sig och tänk vad snabbisar kan vara bra:) Lycka till:)
  • Äldre 12 Jan 00:45

    Oj vad fantasilös jag känner mig nu... Ni förstår ju alla vad jag heter å början på mitt efternamn...😉Bor i göteborgs trakten å har gått å haft lite värk i magen i dag... Lite likt mensvärk. Nu ska jag försöka sova- trots att jag e vrålhungrig- den e alltid lika jobbig... Godnatt på er

  • Äldre 12 Jan 01:18

    Attfångaenfjäril ni bor jätte fint!

    Min hund heter Cindy där av mitt nick.

     Vi bor i Jönköping      

  • Äldre 12 Jan 09:31

    härligt med gård!

    själv flyttar vi till vårt egna hus nu på lördag! vi bor däremot där redan från imorgon kväll =)


    ~ William 13/2 -10~
  • Äldre 12 Jan 09:56

    Åh vad jag hoppas för oss alla att det blir Plus denna månaden!
    Skillnaden för mig denna månaden är att jag inte känner så mycket mer än spänd i magen och lite värk. På något sätt har jag ett skräckblandat lugn....vill så mkt denna månaden och jag hoppas. Bim-6 ca
    Kanske testar på söndag...

  • Äldre 12 Jan 10:37

    Testade Minus i morse med och haft lätt molande värk sen i morse samt att acnebomben har släppts, känner mig håglös och väntar bara på mensen .

    Något är jag dock glad över det är min fästman. Vi hade en lång diskussion för någon vecka sedan där jag inledde med att berätta hur tråkigt jag tycker det är att det lixom är mitt "jobb" att se till att vi blir gravida. man letar info håller koll på äl och testar ihjäl sig, planerar för hälsan osv och han behöver inte göra mer än att ha lite skoj när jag säger att vi skall ha det typ...
    Men han lyssnade och efter det har han varit helt fantastisk.
    Jag tror inte att han egentligen tänkte så mycket på att han faktiskt oxå kan vara med och påverka och planera. Jag sa bland annat att du får ju passa på nu när du faktiskt kan bidra med något rent konkret sen under graviditeten kan han ju knappast påverka något.


    www.hallegårde.se
  • MarieC­laesso­n
    Äldre 12 Jan 12:03

    Härligt att han tog till sig det du sa! Jag kan också känna så som du säger att det är vi tjejer som förbereder och testar och planerar inför graviditeten, men sen tycker jag faktisk lite synd om killarna som aldrig kommer få vara så "inne i" graviditeten när det väl kommer igång! Fast jag tror nog de flesta killar inte förstår bättre och tycker det är skönt att det hamnar på kvinnans lott ;D
    Min sambo var väldigt förstående denna månaden på ett sätt som han inte varit innan för nu såg han verkligen hur ledsen jag blev när allt hopp bara rann iväg i samband med att mensen kom. Fast har redan släppt det där nu och väntar som vanligt på nästa äl :)

  • Äldre 12 Jan 12:15

    min man var väldigt involverad i vår graviditet när vi väntade sonen, han stod inte vid "sidan av" som era män verkar göra.
    vi var 110% lika delaktiga i graviditeten båda två även om det var jag som bar sonen såklart.
    det kanske beror på att jag hade inga krämpor eller så alls, jag har skolios och pga det har jag ont i ryggen rätt ofta men när jag var gravid så hade jag inte ont alls så inte ens det behövde jag lida av =).


    ~ William 13/2 -10~
  • Äldre 12 Jan 13:52
    livet med barn skrev 2012-01-12 12:15:52 följande:
    min man var väldigt involverad i vår graviditet när vi väntade sonen, han stod inte vid "sidan av" som era män verkar göra.
    vi var 110% lika delaktiga i graviditeten båda två även om det var jag som bar sonen såklart.
    det kanske beror på att jag hade inga krämpor eller så alls, jag har skolios och pga det har jag ont i ryggen rätt ofta men när jag var gravid så hade jag inte ont alls så inte ens det behövde jag lida av =).
    Jag är helt övertygad om att även min kommer vara 110% involverad, men vi är ju inte gravida ännu..
    www.hallegårde.se
  • Äldre 12 Jan 13:53
    Kajsa36 skrev 2012-01-12 00:34:43 följande:
    Haha, det avsnittet är helt underbart, jag hoppas det gick enligt plan:) Ja ibland får man verkligen offra sig och tänk vad snabbisar kan vara bra:) Lycka till:)
    Japp, allt gick enligt planen igår...å även idag på förmiddagen! Flört Nu jäklar ska det vara bebis på gång! Drömmer
    Hoppas det går bra imorgon Kajsa, med alla dina tester =)
    Söndermarken skrev 2012-01-12 10:37:43 följande:
    Testade Minus i morse med och haft lätt molande värk sen i morse samt att acnebomben har släppts, känner mig håglös och väntar bara på mensen .

    Något är jag dock glad över det är min fästman. Vi hade en lång diskussion för någon vecka sedan där jag inledde med att berätta hur tråkigt jag tycker det är att det lixom är mitt "jobb" att se till att vi blir gravida. man letar info håller koll på äl och testar ihjäl sig, planerar för hälsan osv och han behöver inte göra mer än att ha lite skoj när jag säger att vi skall ha det typ...
    Men han lyssnade och efter det har han varit helt fantastisk.
    Jag tror inte att han egentligen tänkte så mycket på att han faktiskt oxå kan vara med och påverka och planera. Jag sa bland annat att du får ju passa på nu när du faktiskt kan bidra med något rent konkret sen under graviditeten kan han ju knappast påverka något.
    Trist med minus..när har du bim??
    Min fästman har börjat äta vitaminer och extra zink, han tyckte han också ska äta vitaminer å tillskott om jag också gör det! Jag äter ju folsyra givetvis och sen har jag testat rosenrot tidigare och nu äter jag bidrottninggelé. Jag blir riktigt glad när jag hör på morgonen när han går ut i köket å tar sina vitaminer Glad I morse va han lite söt och "pratade" med våra katter om att vi snart ska få en bebis här hemma så de måste dela med sig lite av uppmärksamheten. Jag blir alldeles varm i hjärtat Solig
    Skönt att din fästman lyssnade på dig {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus