• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • GammE

    å herregud- jag kunde inte låta bli...
    Gjorde precis ett test precis å är helt gråtfärdig... jag tror jag är gravid!!!

    Min sambo har varit bortrest sen i onsdags å kommer hem i kväll- kunde inte vänta till imon på han *S* dom har ju ändå alltid varit tomma/ negativa...
    Vad tror ni? Det e ju svagt men det är väl ändå där???


     
  • Nellin

    Emma G: Grattis! Helt klart positivit! Men du har ju alltså BIM-8 idag och plussar redan`, det är ju helt sjukt. Vilka hormoner!

    Attfånga:  Ja det är svårt det där när man känner saker, att veta om det är inbillning eller inte. När är det nu igen du har BIM? Jag håller mina tummar för dig!

    Fru: Inte behöver det betyda nåt inte. Du ska inte måla fan på väggen vet du. Det kan ju lika gärna vara växtvärk. Hur känns tuttarna? Jag håller hoppet uppe för dig! 

  • Hoppas 2012
    Nellin skrev 2012-01-13 15:09:35 följande:
    Emma G: Grattis! Helt klart positivit! Men du har ju alltså BIM-8 idag och plussar redan`, det är ju helt sjukt. Vilka hormoner!

    Fru: Inte behöver det betyda nåt inte. Du ska inte måla fan på väggen vet du. Det kan ju lika gärna vara växtvärk. Hur känns tuttarna? Jag håller hoppet uppe för dig! 
    Ja grattis Emma, galet att plussa så tidigt!!

    Nej jag vet...blev bara lite deppig, ska nog testa imorgon...om jag vågar...
  • GammE

    tack tack tjejer! Känns så j*la overkligt! med min dotter fick jag inte plus förrän nån dag innan BIM.

    Var nere å köpte alkoholfritt vin som jag tar fram sen när min man kommit hem- han kommer undra vad för vin jag köpt å kommer se att det e alkoholfritt Skrattande

  • mave44
    GammE skrev 2012-01-13 14:53:19 följande:

    å herregud- jag kunde inte låta bli...
    Gjorde precis ett test precis å är helt gråtfärdig... jag tror jag är gravid!!!

    Min sambo har varit bortrest sen i onsdags å kommer hem i kväll- kunde inte vänta till imon på han *S* dom har ju ändå alltid varit tomma/ negativa...
    Vad tror ni? Det e ju svagt men det är väl ändå där???


     
    Grattis :) Helt klart ett plus ju :)
    Vilket försök plussade du på nu?
  • mave44
    Jag letade rätt på BIM-listan som halkat bakåt en del. Jag hoppas jag hittade den sista.

    BIM Januari 2012


    2 Mariaclaesson (12e försöket, Första barnet) 

    4: Radioactive 


    7: Love life 12 

    9: April2010 
    10 
    11 
    12 
    13 
    14: attfångaenfjäril (9:e försöket 1:a barnet) 
    14:  kribb (6e försöket, första barnet) 
    15 
    16  Tilly (8:e försöket, första barnet)
    17  Svea10 (8:e försöket, andra barnet)
    18  Fru 2011 (tredje försöket, första barnet)
    19 
    20: mave44 (7:e försöket, andra barnet)
    20: Lillsnufflan (8:e försöket, tredje barnet) 
    21: EmmaG (5e försöket- 2a barnet 09a) 
    22 
    23: Aspartam (9:e försöket, andra barnet) 
    24: Kaylie (12:e försöket, första barnet) 
    24: Deecember (5:e försöket, första barnet) 
    25: Maramina 26:  
    26: cindy03 
    27 JZ79 (7:e försöket, första barnet)
    28 
    29 
    30: kristin10 (femte försöket, första barnet)
    31
  • JZ79
    GammE skrev 2012-01-13 14:53:19 följande:

    å herregud- jag kunde inte låta bli...
    Gjorde precis ett test precis å är helt gråtfärdig... jag tror jag är gravid!!!

    Min sambo har varit bortrest sen i onsdags å kommer hem i kväll- kunde inte vänta till imon på han *S* dom har ju ändå alltid varit tomma/ negativa...
    Vad tror ni? Det e ju svagt men det är väl ändå där???


     
    Tror?? du är på smällen!! SkrattandeGRATTIS !!! {#emotions_dlg.flower}
  • springislovely86
    GammE skrev 2012-01-13 14:53:19 följande:

    å herregud- jag kunde inte låta bli...
    Gjorde precis ett test precis å är helt gråtfärdig... jag tror jag är gravid!!!

    Min sambo har varit bortrest sen i onsdags å kommer hem i kväll- kunde inte vänta till imon på han *S* dom har ju ändå alltid varit tomma/ negativa...
    Vad tror ni? Det e ju svagt men det är väl ändå där???


     
    Nu är jag en inslinkare - men försöker även jag bli gravid o inte fått ett plustecken ännu sen nio månaders försökande - men det blir att fortsätta o pröva sig fram och ta det lugnt så händer det när man minst anar det!
    Men stort grattis till dig och lycka till :)
  • GammE
    mave44 skrev 2012-01-13 16:41:17 följande:
    Grattis :) Helt klart ett plus ju :)
    Vilket försök plussade du på nu?
    det blev försök 5
    Vad jag håller tummarna för en bra månad för er andra oxå nu!
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus