• Äldre 19 Dec 12:01
    1498012 visningar
    23482 svar
    23482
    1498012

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • mave44
    Äldre 13 Jan 17:53

    Emma: Jag såg det när jag letade reda på BIM-listan :) Då tog det inte så lång tid för er, vad skönt :)

  • Äldre 13 Jan 19:44

    Grattis Emma fan va kul!!!

  • MarieC­laesso­n
    Äldre 13 Jan 22:44

    Tjohoo vad härligt EmmaG!!

    Visst kommer väl tråden finnas kvar framöver för oss som inte plussat denna månaden, jag menar så att inte gruppen byter namn eller nåt sånt? :P

    Själv sitter jag med en fredagsgrogg och njuter såhär efter arbetsveckan! Det gäller ju att passa på ;D

  • Nellin
    Äldre 13 Jan 22:55

    Fru 2011: Ja jag förstår det. Man är ju också så rädd för att bli besviken om man hoppas för mycket. Men än finns hopp! Ja varför inte testa i morgon? Om det är negativt så betyder det ju ingenting egentligen, eftersom det är så tidigt. Du bara måste ju skriva i så fall! Glad

    Själv har jag börjat få lite molvärk då och då, känsliga bröstvårtor och lite ont i tuttarna. Och det ser jag som ett gott tecken, för jag har aldrig såna känningar mellan mensen. Det kommer först när det väl är dags för mens och dit är det ju 11 dagar kvar så det är alldeles för tidigt för att känna nåt sådant. Så här sprider sig hoppet och jag tänker inte släppa det förrän ett klart besked skulle komma. Tänk vet ni, att bli gravid ett par veckor efter att doktorn sagt "Du har PCO och har ingen ägglossning". Solig Och på 12:e försöket också. "Första året gillt", haha. Kanske är jag lite fööör hoppfull nu, men va fan, efter ett år så bara måste det ta sig den här gången, annars ger jag faktiskt upp.

    Så nu jäklar ska här vara glada miner med myyycket tålamod!

    En stor tålmodskram till er alla, och grattis ännu en gång EmmaG! 

  • Tilly
    Äldre 14 Jan 00:09

    Grattis EmmaG och tack alla för svaren på mitt inlägg om helgens festande. Fick en del frågor utredda där.

  • Äldre 14 Jan 00:43

    Maria : självklart kommer tråden finnas kvar, det var det som var tanken med den från början att slippa starta en ny varje månad. Denna tråd kommer finnas kvar med nya BIMlistor så länge vi vill

  • Nuttis­79
    Äldre 14 Jan 02:02

    Har läst eran tråd och jag tycker att den är jättebra för er som har försökt länge utan resultat.

    För mig tog det nästan 2 år innan det hände å nu är jag i v 18....efter 1 år trodde jag att jag aldrig skulle få barn...när jag hade gett upp så hände det plötsligt. Som alla säger (och som är sååå irriterande) att när man inte tänker för mycket så händer det.
    Jag vet inte om det var en slump eller om det var för att jag struntade i att tänka på att bli gravid...när min mens var 1 vecka sen så köpte jag ett grav test "ifall att" men jag trodde INTE att jag skulle vara gravid för jag kunde ju inte...så det blev värsta chocken när det stog: Gravid 2-3 v på stickan :).

    Men jag har varit väldigt orolig under den här tiden...man är väl extra rädd att man ska förlora det man längtat efter i så många år...

    Jag vill bara säga att för de flesta så händer det tillslut- det hände ju mig. Även om en liten procent inte kan förstås. :( Men ge inte upp!

    Jag har iof aldrig kört med ägglossningsstickor å sånt men jag tyckte ändå att det tog lång tid...

  • Äldre 14 Jan 08:20

    Nuttis: tack för peppet och för att du ville dela med dig!

  • Äldre 14 Jan 09:09

    tack tjejer! 
    Det har varit super skönt att få skriva av sig å bolla  tankar med er!
    Håller tummarna att ni alla plussar snart!
    Massor av kramar till er{#emotions_dlg.flower}

  • Äldre 14 Jan 09:34

    Bim-4 alt -5 och fick minus idag....

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus