• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • JZ79
    Nuttis79, tack för att du berättar din historia! Det ger oss andra hopp Skrattande Grattis till din efterlängtade graviditet!! {#emotions_dlg.flower}Fru2011, inte ge upp hoppet!! många plussar långt efter bim! *peppkram!*
  • jom01

    Får jag hoppa in här? Fick mens idag efter 12 månaders försök till första barnet. Jag är helt knäckt. För mig kommer det antagligen inte heller hjälpa att lägga det åt sidan och inte fundera på det, då min kropp tydligen kräver dubbeldos pergo för att ägglossa.. Och då MÅSTE man ju liksom tänka på det, för jag tänker inte proppa i mig massa hormoner och sen riskera att missa äl... Fy vad negativ jag låter, förlåt, men jag är så fruktansvärt less och ledsen... Grattis till er som fått efterlängtade plus!

  • Lillsnufflan

    Grattis EmmaG, Gud vad roligt!!!

    Tack för att du delar med digg Nuttis79. Det är sådant man behöver höra när det känns som om det är alldeles hopplöst.

    Välkommen hit jom01!

    attfångaenfjäril: Vi håller tummarna. Har du inga känningar heller? Här är det inte lika roligt, jag fick mens igår.           

  • Nellin

    Nuttis: Tack för pepp, det är nog behövligt i den här tråden! {#emotions_dlg.flower}

    Jom01: Jag förstår din frustration. Jag är också inne på mitt tolfte försök nu, och om jag inte får ett plus den 24 så vet jag inte riktigt hur jag bär mig åt. Det känns nästan som om det här är sista försöket innan jag släpper det och struntar i det. Ibland tänker jag att jag ju kan köpa en hund eller nåt istället, men så kommer hoppet igen. Det går i vågor. Men efter ett år känns det tungt!

    Attfånga: Har du några symptom alls? Det är ju BIM för dig idag! Har du gjort något test? Jag hoppas verkligen!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus