• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Hoppas 2012
    Kravmärkt skrev 2012-01-15 12:12:05 följande:
    Fru2011- förstår hur du tänker. Men glöm nu inte att jag testa plus först bim -1 sist.
    I know darling.....men ja...
  • mave44
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-15 11:59:34 följande:
    Bim-3 alt -4 idag och så mkt Minus det kunde bli...kul...not, ganska knäckt är man ser andra testa sjukt starkt på dessa dagar innan bim.
    Det finns även flera som har testat negativt ända till efter BIM, så hoppet är ju inte ute förrän mensen dykt upp.
  • BaPumba
    Nellin skrev 2012-01-15 02:00:14 följande:
    Hej BaPumba och välkommen! Skönt att du har en så positiv inställning till det hela. Nu när ni ska börja försöka på riktigt och har ordentlig koll på ägglossning och alltihop så tar det sig säkert snart!

    Jag hoppas du ska trivas i tråden och önskar dig lycka till. Här är vi några stycken som är riktigt barnsugna och som envist försöker månad ut och månad in. Solig

    Tack för välkomnandet, det känns bra att omge sig med massa peppande människor som är i ungefär samma situation.


    Jag har tidigare lärt mig Billingsmetoden för att se på mitt sekret när jag har ägglossning, så jag tror mig ha bra koll på det nu. Men jag ska ändå testa med ÄL-stickor har jag tänkt för att se om min bedömning verkligen stämmer!


    Till alla som försöker och råkar ha en smartphone kan jag tipsa om en superbra app som heter FemCalLite. Med den kan man fylla i all information om sin cykel, alltifrån när man har mens och hur mycket, hur ens sekret ser ut från dag till dag, känningar man upplever o.s.v. Jättebra när man vill få stenkoll på det som händer under ens cykel. (Hoppas mitt inlägg inte tas bort och räknas som reklam..!)

  • Nellin

    Ja och jag vet kvinnor som har testat negativt ända fram till vecka 6-7 innan de fått ett plus, så det är bara att hålla modet uppe! :)

  • mave44
    Söndermarken skrev 2012-01-15 19:57:08 följande:
    Åh orkar inte vänta tills i morgon . Ät det värdelöst att testa om det inte är morgonurin ?
    Morgonurinet är ju mkt mer koncentrerat, men jag vet faktiskt inte.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus