• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Maramina

    Så länge ni inte meneden kommit så finns det hopp, Attfånga... och Fru2011. Särskilt om man testar innan BIM som du gjorde, Frugan. Med dottern plussade jag först på BIM, min syster plussade med en av sina först BIM +10

  • livet med barn
    Kravmärkt skrev 2012-01-15 21:25:22 följande:
    Åh hus! Vi var och kollade på ett idag och jag är såå sugen! Rainforest vad bör man tänka på vid husköp? Uppvärmning/bygglov/detaljplan/pantbrev/besiktning ?
    OMG vi tog hjälp av mannens föräldrar och min pappa och hans fru då dom har hus och vet vad man ska tänka på osv =).
    besikta huset ABSOLUT säger jag annars kan ni köpa ett hus som bara är skit rakt igenom.
    vi har fjärrvärme och det är rätt billigt, ha inte el-element, har ni det så byt ut dom till vanliga isf för det är svin dyrt och dåliga på att värma ett helt rum.
    ~ William 13/2 -10~
  • livet med barn

    vi köpte däremot en bostadsrätt parhus, så då sköter bostadsrättsföreningen utomhus sakerna, tex lägga nytt tak, måla om huset om det behövs och så.


    ~ William 13/2 -10~
  • Nellin

    Fru: Är det inte nåt där? Eller önskeser jag? Och att det kommer lite rött behöver väl inte betyda det värsta? Många kvinnor får ju en liten blödning när det egentligen är dags för mens, men när de är gravida. Jag förstår att du är ledsen, men jag håller fortfarande tummarna.

    Attfånga: Ingen mens ännu = fortfarande möjligt! 

  • Hoppas 2012
    Nellin skrev 2012-01-16 12:34:53 följande:
    Fru: Är det inte nåt där? Eller önskeser jag? Och att det kommer lite rött behöver väl inte betyda det värsta? Många kvinnor får ju en liten blödning när det egentligen är dags för mens, men när de är gravida. Jag förstår att du är ledsen, men jag håller fortfarande tummarna.

    Attfånga: Ingen mens ännu = fortfarande möjligt! 
    Jo jag tyckte det men när en tjej trixade med det såg det ut som det fanns färg på fel ställe så att säga...jäkla skit
  • mave44

    Fru2011: jag kan tyvärr inte se ett streck på min dator, men du hade väl inte BIM än eller?

    Vad det gäller hus kan det vara bra om rören inte är hundra år heller och elen bytt realtivt nyss är oxå ett plus.

    Attfånga: som ngn sa så behöver ju inte ett minus betyda något.

         

  • Hoppas 2012
    mave44 skrev 2012-01-16 18:04:02 följande:
    Fru2011: jag kan tyvärr inte se ett streck på min dator, men du hade väl inte BIM än eller?

         
    Bim-2 alt -3 men det röda förstörde ju en del..
  • Kravmärkt

    Tack all för svar om huset!! Det hjälper jättemycket då vi är helt novis på området. Tyvärr är huset lite skruttigt men utrop är lågt och läget super, så nu ska jag kontakta kommunen för att höra om bygglov (huset är litet). Besiktning ska vi absolut beställa.

    Skönt att ha tankar på annat håll ett tag, annars är det ju bara symptom hit och dit. Har troligtvis bim 25 jan så det är lååångt kvar..

  • mave44
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-16 18:32:32 följande:
    Bim-2 alt -3 men det röda förstörde ju en del..
    Men har mensen kommit igång eller kan det vara en sk nidblödning?
  • Hoppas 2012
    mave44 skrev 2012-01-16 20:19:23 följande:
    Men har mensen kommit igång eller kan det vara en sk nidblödning?
    Nidblödning såhär sent? Är på ÄL+11/12 idag...och fick ikväll en brun flytning...precis som varje j'vla månad...
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus