• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Nellin

    Fru: Kanske inte en nidis, men att kvinnor får blödningar när de är gravida, vid den tid då de egentligen skulle fått mens, är inte alls ovanligt. Den har väl inte kommit igång helt ordentligt?

    Aspartam: Ja jag har BIM den 24 och det är rätt långt kvar. Jag har SVINONT i tuttarna, vilket jag aldrig haft tidigare. Det kanske kan bero på att jag fick ägglossning för första gången på länge och att jag har mer hormoner i kroppen än jag brukar... eller så finns det något där inne. :) Hoppas kan man alltid! 

  • BaPumba

    Kaylie: jag fick ont i brösten ca en vecka innan bim när jag blev gravid i våras. Jag håller tummarna för dig!

  • Söndermarken

    Ingen mens och fortfarande hur öm som helst, idag mest på ena sidan. Helvete vad besviken jag blir om kroppen lurar mig denna gång.

  • Hoppas 2012
    Nellin skrev 2012-01-16 21:01:29 följande:
    Fru: Kanske inte en nidis, men att kvinnor får blödningar när de är gravida, vid den tid då de egentligen skulle fått mens, är inte alls ovanligt. Den har väl inte kommit igång helt ordentligt?
    Nej den har inte kommit igång än med det röda, men detta med bruna flytningar sker varje månad för mig innan mens så jag vet vad det betyder, samt ett negativt grav test imorse.
  • Nellin

    BaPumba: Då hoppas jag att samma sak gäller mig! En vecka kvar till BIM idag. Solig Tack för pepp!

    Attfånga: Jag kan förstå hur frustrerad du är nu, och jag hoppas verkligen att du kan få ett definitivt, och POSITIVT, besked snart. Ovissheten är hemsk.

    Fru: Ja du känner ju din kropp så jag ska inte försöka påstå något annat. Men jag hoppas att du har fel!  

  • Hoppas 2012
    Nellin skrev 2012-01-17 09:07:38 följande:
    Fru: Ja du känner ju din kropp så jag ska inte försöka påstå något annat. Men jag hoppas att du har fel!  
    Tack gumman, tyvärr så var test negativt imorse ju så det är kört...
  • Kravmärkt

    Fru2011- Trist. Men det är "bara" fjärde försöket väl så försök att samla kraft. Håller tummarna att det händer snart!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus