• Äldre 19 Dec 12:01
    1497895 visningar
    23482 svar
    23482
    1497895

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 20 Jan 10:16

    kan vi inte starta en BIM/ÄL tråd ist för att ha listorna här inne?


    ~ William 13/2 -10~
  • Äldre 20 Jan 10:44

    Rainforest: Det är en bra idé tycker jag. Det kan vara tillräckligt jobbigt att vänta på BIM utan att andra frågar hur det går, hur det känns osv, även om det är i välmening. Jag tror det hade blivit ett annat slags klimat i tråden för det blir så väldigt mycket fokus på resultat med BIM-listor, det kan vara stressande tycker jag. Av den anledningen skriver jag aldrig in mig på sådana listor. Men det är bara min åsikt, vill andra gärna ha BIM-listor är det givetvis ok. Men det hade varit spännande att testa utan lista en månad och se hur samtalen blir då. :)

  • Äldre 20 Jan 11:21
    BaPumba skrev 2012-01-20 10:44:48 följande:
    Rainforest: Det är en bra idé tycker jag. Det kan vara tillräckligt jobbigt att vänta på BIM utan att andra frågar hur det går, hur det känns osv, även om det är i välmening. Jag tror det hade blivit ett annat slags klimat i tråden för det blir så väldigt mycket fokus på resultat med BIM-listor, det kan vara stressande tycker jag. Av den anledningen skriver jag aldrig in mig på sådana listor. Men det är bara min åsikt, vill andra gärna ha BIM-listor är det givetvis ok. Men det hade varit spännande att testa utan lista en månad och se hur samtalen blir då. :)
    precis =).
    jag skriver aldrig in mig på sånna listor eftersom att jag aldrig vet när jag har BIM
    ~ William 13/2 -10~
  • Äldre 20 Jan 11:32

    Fru2011- fy så tråkigt! Hoppas monitorn hjälper till nu då.

    Attfånga- jobbigt att det skulle göra såå ont när man helst bara vill låtsas som ingenting

    Själv har jag kvar mina symptom (ömma bröst och molvärk) och är väl i princip lika säker denna månad som förra, att det tagit sig. Men jag har ju haft fel förr om man säger så..

  • Äldre 20 Jan 11:36

    Anledningen till att jag startade denna tråden var för att vi var ett gäng som följdes åt från "lista" till "lista" hela tiden och vi ville inte hålla på och byta tråd hela tiden, så här kommer nog det fortsätta vara listor för dem som vill stå där =)
    Skönare att ha det på samma ställe tycker jag det kommer ändå pratas massor om äl och Bim, men alla gör som de vill  och passar dem bäst =)


    www.hallegårde.se
  • Äldre 20 Jan 11:36

    jag försöker inte ens leta symptom. mina symptom är nämligen identiska med mens symptom + att jag ska inte ha mens förrens tidigast i början av feb.


    ~ William 13/2 -10~
  • Äldre 20 Jan 11:41
    Har ju ingen aning om min BIM kommer stämma för kroppen gör ju som den vill uppenarligen men lägger ändå in mig på det som telefonen säger, vi bestämde oss för att försöka en månad till, så får vi se hur det känns sen.

    BIM Januari 2012

    17  Svea10 (8:e försöket, andra barnet)
    18  
    19 
    20: mave44 (7:e försöket, andra barnet)
    20: Lillsnufflan (8:e försöket, tredje barnet) 
    21: 
    22 
    23: Aspartam (9:e försöket, andra barnet) 
    24: Kaylie (12:e försöket, första barnet) 
    24: Deecember (5:e försöket, första barnet) 
    25: Maramina 26:  
    26: cindy03 
    27 JZ79 (7:e försöket, första barnet)
    28 
    29 
    30: kristin10 (femte försöket, första barnet)
    31

    Febuari 2012
    1
    2
    3
    4 Mariaclaesson (13:e försöket, första barnet) (Med stoor marginal då förra cykeln var 40 dagar!?)
    5
    6

    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15. Mysgosmys (9e försöket efter MF, första barnet)
    16
    17. Fru 2011 (4:e riktiga försöket (5:e totalt), första barnet)
    18. Attfånga (10:e försöket , 1:a barnet)
    19
    20
    21 Tilly (9:e försöket, första barnet)
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    www.hallegårde.se
  • Nellin
    Äldre 20 Jan 12:05

    Drömde att jag var höggravid inatt. Av nån anledning skulle jag försöka färga håret, men det gick ju inte för magen var ivägen. Hehe... Jag har ju ingen aning om hur det känns att vara höggravid, men i drömmen var det mysigt i alla fall. Trist att vakna! Glad Jag hoppas så himla mycket tjejer...

  • Äldre 20 Jan 12:06
    Nellin skrev 2012-01-20 10:14:08 följande:
    Nej! Åh vad tråkigt! Jag känner sympati för er allihop som fått mensen!

    Fru: Hur fungera monitorn?
    Hej!
    Får hem den idag så den ska startas innan dag 5 av mensen så kommer starta den på dag 2 imorgon och hoppas den är bra. De som jag pratat med här på FL som använt den har väldigt goda resultat Glad
    Kravmärkt skrev 2012-01-20 11:32:58 följande:
    Fru2011- fy så tråkigt! Hoppas monitorn hjälper till nu då.
    Tack! Hoppas också det Glad
    Söndermarken skrev 2012-01-20 11:36:39 följande:
    Anledningen till att jag startade denna tråden var för att vi var ett gäng som följdes åt från "lista" till "lista" hela tiden och vi ville inte hålla på och byta tråd hela tiden, så här kommer nog det fortsätta vara listor för dem som vill stå där =)
    Skönare att ha det på samma ställe tycker jag det kommer ändå pratas massor om äl och Bim, men alla gör som de vill  och passar dem bäst =)
    Enig med attfånga, här kommer nog listor fortsätta men det betyder ju inte att andra trådar kan startas om någon vill det Glad
    Det blir ju samma prat om ÄL och BIM iaf så, men som några skrivit behöver man ju inte stå med på listan för att hänga med i snacket Flört
  • Nellin
    Äldre 20 Jan 12:15

    Nu fick jag ett mail från Familjeliv där det står att deras servrar blev utsatt för hackers igår. De uppmanar till att byta signatur och lösenord. Kommer ni att byta?

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus