• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Maramina
    Nellin skrev 2012-01-20 12:15:17 följande:
    Nu fick jag ett mail från Familjeliv där det står att deras servrar blev utsatt för hackers igår. De uppmanar till att byta signatur och lösenord. Kommer ni att byta?

    Vet inte riktigt. Ska fundera på saken.


    Nellin skrev 2012-01-20 12:05:26 följande:
    Drömde att jag var höggravid inatt. Av nån anledning skulle jag försöka färga håret, men det gick ju inte för magen var ivägen. Hehe... Jag har ju ingen aning om hur det känns att vara höggravid, men i drömmen var det mysigt i alla fall. Trist att vakna! Glad Jag hoppas så himla mycket tjejer...

    Lustigt! Och jag drömde natten till igår att jag höll på att föda. Jag kan väl säga att jag var glad över att vakna då själva födandet ser jag inte fram emot nu när jag vet vad det innebär, och i min dröm så hade jag hållt på i flera dygn och ingen fattade att jag var helt slut och inte orkade krysta något mer och att jag svimmade av trötthet

  • cindy03

    hihihi vad roligt att det fler än mig som drömmer...själv drömde jag at jag födde en flicka men dess värre tappade jag bort henne:(

    vet inte vad drömmen kan betyda men när jag var gravid med min äldsta barn så drömde jag att jag skulle få en flicka och att hon skulle vara lite sjuk och mycket riktigt så blev det en flicka och hon hade svårt att andas själv....

    Och med min son drömde jag att han skulle föddas en lördag och mycket riktigt så gjorde han det...men i båda gångerna var jag höggravid så nu kan vet jag inte riktigt vad jag ska tro....

  • Hoppas 2012
    Nellin skrev 2012-01-20 12:15:17 följande:
    Nu fick jag ett mail från Familjeliv där det står att deras servrar blev utsatt för hackers igår. De uppmanar till att byta signatur och lösenord. Kommer ni att byta?
    Jag har inte fått detta mail.....byta ändå?
  • Söndermarken

    Sånt mail har inte jag heller fött, jag drömde oxå, men att jag stötte på en kille på ica som fick hjärtat att stanna i kroppen, trevlig känsla fast det var en dröm ;)


    www.hallegårde.se
  • hierpe

    hej
    Hoppar tillbaka hit med nytt nick efter hackningen (tidigare carramaena)
    Fick tyvärr missfall för två veckor sedan så nu är jag tillbaka i försökandet igen..

  • livet med barn

    jag vet inte riktigt om jag ska byta signatur.. får se.
    hur stor känns risken att dom hackar ens konto?


    ~ William 13/2 -10~
  • MiaIa 90

    Jag bytte bara lösenord hoppas de hjälper.
    Ni som bytt namn föröorar ni alla era trådar som ni har sparat?

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus