• Äldre 19 Dec 12:01
    1500354 visningar
    23482 svar
    23482
    1500354

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Nellin
    Äldre 21 Jan 15:31

    Kravmärkt: Gud så härligt! Vad glad jag blir nu!!! Stort grattis!

    Jag har köpt ett test idag. Jag SKA hålla mig tills i morgon, men då är det dags för test. Då är det BIM -2 vilket är alldeles för tidigt egentligen, men jag kan fan inte vänta längre. :) 

  • Äldre 21 Jan 16:38

    Nellin: har du några symptom? Hoppas det blir + imorn!

  • Nellin
    Äldre 21 Jan 17:07

    BaPumba: Jag har ju haft jätteont i tuttarna och känt mig väldigt annorlunda de senaste två veckorna, jämfört med alla tidigare månader. Men för några dagar sedan så började symptomen att avta. Nu känner jag knappt nånting alls i tuttarna, men jag är ändå lite svullen i tjejmagen, är trött som tusan och är mycket varmare än jag brukar vara. Så det finns hopp. Egentligen är det dumt att testa redan i morgon eftersom det är såpass för tidigt, men jag kan helt enkelt inte låta bli. Hur mår du?

    Jag har lyckats hålla mig relativt sansad sedan ÄL och jag har inte låtit tankarna kretsa alltför mycket kring detta. Jag har liksom inte hoppats alldeles för mycket eftersom jag inte ens trodde jag skulle få ÄL. Men idag har jag verkligen varit riktigt känslosam och jag önskar verkligen ett plus nu. Det är så många runt mig som är gravida och som får plus på löpande band och jag längtar så. Jag tror jag kommer blir riktigt ledsen om det inte blir nåt. Nu är det 12:e försöket och skiter det sig nu så vet jag nog inte riktigt vad jag gör. Det skulle kännas hopplöst tror jag. Usch...

    Men jag håller mina tummar och gör ett test i morgon bitti så får vi se. Vi längtar ju allihop här, så ni förstår ju vad jag menar. :) Just idag är min längtan och mitt önsketänkande extra starkt.

    Kram på er! 

  • Äldre 21 Jan 17:11

    Ska gosa vänners bebis idag, ska bli mysigt MEN jag vill också ha en liten ju!

  • Äldre 21 Jan 17:49

    Tack igen tjejer! Känns så bra att "ha er" här. Har bara sagt till sambon än och eftersom senaste slutade i mf så håller vi nog på det ett tag till. Det som är så passande är att vi drar till fjällen med tre av mina närmsta vänner och deras familjer nu på onsdag. Så då får vi berätta, jag brukar ju inte hoppa öl och vin i goda vänners lag
    Men jag är ändå rädd. Speciellt eftersom jag plussade så tidigt. Kommer antagligen vara ett nervvrak under perioden för bim.
    Håller v e r k l i g e n tummarna både för mitt plus, att det ska stanna, och att ni ska plussa ni också väldigt snart!

  • Nellin
    Äldre 21 Jan 18:24

    Kravmärkt: Jag tror det bästa är att inte oroa sig alltför mycket, även om jag såklart förstår helt att du är nervös. Försök att njuta så mycket du bara kan av att vara gravid och håll dig glad och lugn. :) Hoppas ni får en härlig resa till fjällen också! :)

  • Äldre 21 Jan 18:28

    dags att säga grattis ser jag =)


    ~ William 13/2 -10~
  • Äldre 22 Jan 02:42
    Kravmärkt skrev 2012-01-21 17:49:34 följande:
    Tack igen tjejer! Känns så bra att "ha er" här. Har bara sagt till sambon än och eftersom senaste slutade i mf så håller vi nog på det ett tag till. Det som är så passande är att vi drar till fjällen med tre av mina närmsta vänner och deras familjer nu på onsdag. Så då får vi berätta, jag brukar ju inte hoppa öl och vin i goda vänners lag
    Men jag är ändå rädd. Speciellt eftersom jag plussade så tidigt. Kommer antagligen vara ett nervvrak under perioden för bim.
    Håller v e r k l i g e n tummarna både för mitt plus, att det ska stanna, och att ni ska plussa ni också väldigt snart!
    Du borde nog berätta innan ni åker, jag vet hur jag kände när jag o vänner planerat en liten tripp tillsammans o skulle dricka och ha det roligt. När vi kom fram så berättade hon att hon var gravid, och jag tycker det var fruktansvärt respektlöst att inte berätta det innan....
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Äldre 22 Jan 06:53

    Intetnytt- varför respektlöst? Jag föredrar att berätta det öga mot öga så tanken är att berätta när vi möts där.

  • Äldre 22 Jan 07:42

    Intetnytt: jag förstår inte heller varför det är respektlöst ? Det går väl bra att ha skoj ändå? Eller får man inte följa med på roliga grejer när man är gravid ?;)

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus