• Anonym (Kaffedraken)

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej tjejer hur går de för er?
    Här går de rätt bra kör på med bisolvonen,rosenrot och folsyta+ att sambon tar bisolvon och vitaminer.
    Men ajg vet inte när jag ska sluta emd bisolvonen vet inte när äl är men har ätiti den nu i lite mer en 14dagar de kanske räcker eller?
    Förösker att inte tänka för mycket på att de ska ta sig renoverar lite här hemma så tänker mer på de de kanske är bra de.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Miala90: Jag åt ju rosenrot för första gången för att få igång en avsaknad ÄL. Testade med stickor och när jag fick utslag så slutade jag med tillskotten. Jag vet inte om det är rätt sätt, men någon tipsade mig om det.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Nellin skrev 2012-01-23 23:38:56 följande:
    Miala90: Jag åt ju rosenrot för första gången för att få igång en avsaknad ÄL. Testade med stickor och när jag fick utslag så slutade jag med tillskotten. Jag vet inte om det är rätt sätt, men någon tipsade mig om det.
    Oki jag får föröska testa med äl tester får se om den kommer tidigare. Men kan vara så att redan äl har varit för mig känner ju inte av de på någevis.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Söndermarken, vilken jäkla människa!!!! Skrikandes Fick du ens nått svar på de du ville veta?? KRAM till dig!! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Kaffedraken)

    Tack alla För supporten. Hon sa faktiskt ingenting om vad det kunde vara men tryckte rejält på att jag kunde räkna med att få stora problem att bli gravid.

    Fick iallafall en tid på torsdag och då tänkte jag berätta om det dåliga bemötandet jag fick.

    Hejja ni andra, bör jag kommer till dator skall jag lägga fram bimlistan :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Miala90: Det allra vanligaste är att man har ÄL 14 dagar innan kommande mens börjar. Men vissa har några fler dagar, vissa mindre. Jag själv har 16 dagar. När hade du din senaste mens start? Och hur lång cykel har du?

    Hörrni idag är det BIM för mig. Ingen mens i sikte, ingen mensvärk. Så jag är hoppfull. Kanske har någon flyttat in i min mage! :) Jag ska vänta några dagar med att testa. Jag blir ju så besviken av alla minus.

    Kram på er, hoppas ni får en fin dag! 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Nellin skrev 2012-01-24 11:10:17 följande:
    Miala90: Det allra vanligaste är att man har ÄL 14 dagar innan kommande mens börjar. Men vissa har några fler dagar, vissa mindre. Jag själv har 16 dagar. När hade du din senaste mens start? Och hur lång cykel har du?

    Hörrni idag är det BIM för mig. Ingen mens i sikte, ingen mensvärk. Så jag är hoppfull. Kanske har någon flyttat in i min mage! :) Jag ska vänta några dagar med att testa. Jag blir ju så besviken av alla minus.

    Kram på er, hoppas ni får en fin dag! 
    Spännande, håller tummarna!!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Nellin skrev 2012-01-24 11:10:17 följande:
    Miala90: Det allra vanligaste är att man har ÄL 14 dagar innan kommande mens börjar. Men vissa har några fler dagar, vissa mindre. Jag själv har 16 dagar. När hade du din senaste mens start? Och hur lång cykel har du?

    Hörrni idag är det BIM för mig. Ingen mens i sikte, ingen mensvärk. Så jag är hoppfull. Kanske har någon flyttat in i min mage! :) Jag ska vänta några dagar med att testa. Jag blir ju så besviken av alla minus.

    Kram på er, hoppas ni får en fin dag! 
    Hoppas vi på att det blir ett plus :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Söndermarken skrev 2012-01-24 06:47:26 följande:
    Tack alla För supporten. Hon sa faktiskt ingenting om vad det kunde vara men tryckte rejält på att jag kunde räkna med att få stora problem att bli gravid.

    Fick iallafall en tid på torsdag och då tänkte jag berätta om det dåliga bemötandet jag fick.

    Hejja ni andra, bör jag kommer till dator skall jag lägga fram bimlistan :)
    Hoppas kärringen får sig en rejäl känga utav ledningen för den skiten hon matade dig med...usch och fy för henne!
  • Anonym (Kaffedraken)

    urinvägsinfektion här! jippie.. not!
    hade blod på pappret imorse men det beror på urinvägsinfektionen tack och lov så än finns det hopp =)


    ~ William 13/2 -10~
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus