• Äldre 19 Dec 12:01
    1497900 visningar
    23482 svar
    23482
    1497900

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 24 Jan 11:41
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-01-24 11:40:17 följande:
    Hoppas kärringen får sig en rejäl känga utav ledningen för den skiten hon matade dig med...usch och fy för henne!
    och självklart att det går bra på torsdag {#emotions_dlg.flower}
  • Äldre 24 Jan 12:01
    Nellin skrev 2012-01-24 11:10:17 följande:
    Miala90: Det allra vanligaste är att man har ÄL 14 dagar innan kommande mens börjar. Men vissa har några fler dagar, vissa mindre. Jag själv har 16 dagar. När hade du din senaste mens start? Och hur lång cykel har du?

    Hörrni idag är det BIM för mig. Ingen mens i sikte, ingen mensvärk. Så jag är hoppfull. Kanske har någon flyttat in i min mage! :) Jag ska vänta några dagar med att testa. Jag blir ju så besviken av alla minus.

    Kram på er, hoppas ni får en fin dag! 
    Nellin: Oki jo de har ajg hört att de vanligaste är 14 dagar men jag undrar jag om jag har de denna månaden i så fall att cykeln har blivit kortare beror i så fall på rodenroten.

    Men förra cykeln var på 48 dagar och den innan på 35. Fick min senaste mend den 6januari.
    Och ahr ätit bisolvonen nu i 18dagar började fel,börja på mensnes andra dag men ska börja på mensnens sista,tror inte se spelar så stor roll men vet ju alldrig.

    Håller tummarna för att du kommer +a denna gången:).
    Håller tummarna:).
  • Äldre 24 Jan 12:21

    Hej!

    Nu börjar jag bli lite skakig här borta... Jag tog ju test på BIM -4 och BIM -3 på morgonen och ett på kvällen på BIM -2. Sen tog testen slut. Jag brukar be sambon gömma testen när det närmar sig mens eftersom jag vet att jag är en "testoholic", men nu hade han missat det. Därav tok-testandet. ;)

    Nu är jag på BIM +1 och ännu ingen mens i sikte. När jag tittar bakåt har min mens aldrig kommit senare än dag 26 sedan jag började håla koll i juli. Och nu är jag alltså på dag 27!? Jag har inga gravvo-symtom what so ever och och vill egentligen inte få upp något hopp med tanke på de negativa testen, men man är ju inte mer än människa... 

  • Äldre 24 Jan 14:23
    MiaIa 90 skrev 2012-01-23 22:48:44 följande:
    Hej tjejer hur går de för er?
    Här går de rätt bra kör på med bisolvonen,rosenrot och folsyta+ att sambon tar bisolvon och vitaminer.
    Men ajg vet inte när jag ska sluta emd bisolvonen vet inte när äl är men har ätiti den nu i lite mer en 14dagar de kanske räcker eller?
    Förösker att inte tänka för mycket på att de ska ta sig renoverar lite här hemma så tänker mer på de de kanske är bra de.
    hello. Oj va duktig du är som testar! Men har man inte bisolvon mellan äl och bim??så det ska färsta bättre/lättare? eller nu kanske jag är helt ute och (mens)cyklar?

    /från en som bara gissar
  • Äldre 24 Jan 14:56
    Småland skrev 2012-01-24 14:23:13 följande:
    hello. Oj va duktig du är som testar! Men har man inte bisolvon mellan äl och bim??så det ska färsta bättre/lättare? eller nu kanske jag är helt ute och (mens)cyklar?

    /från en som bara gissar
    Man ska äta bisolvon mellan mensens första dag fram tills äl :) Annars kan ägget få svårare att fästa...
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Äldre 24 Jan 15:16

    Nu hittade jag även in i tråden. Försök nr 9 för oss nu och inväntar BIM på söndag tror jag. Kör med äl-tester och har köpt hem rosenrot och bidrottninggele. Däremot har jag inte kommit till borago än. Vad kör ni andra med?

  • Äldre 24 Jan 15:29

    Vi kör inte med något alls, inte ens äl tester denna månad. Så jag hoppas att vi lyckades pricka rätt ändå

  • Äldre 24 Jan 15:38
    Småland skrev 2012-01-24 14:23:13 följande:
    hello. Oj va duktig du är som testar! Men har man inte bisolvon mellan äl och bim??så det ska färsta bättre/lättare? eller nu kanske jag är helt ute och (mens)cyklar?

    /från en som bara gissar
    Tvärt om mellan mensen och äl ska man ta den.
    Jag ska sluta ta bisolvonen nu på torsdag tror ajg tror ajg har äl någon dag runt i kring där.
    De är bara att testa på bisolvonen var inte dyra alls kostade bara ca 40kr på apoteket:).
  • Äldre 24 Jan 15:48

    Jag hade tänkt att börja greja med rosenrot och sånt. Men bryr oss inte om det utan lägger fokus på min vikt åter igen.

  • Äldre 24 Jan 15:53

    Jag har gett upp om allting, har sålt monitorn, vägrar använda äl tester och tar inga preparat förutom multikvinna vitamin. Ska gå ner ca 20kg i vikt nu, så fokuserar på det. Det dumma är att sist jag gjorde det så blev jag gravid... Är rädd att jag blir gravid igen och slutar fokusera på vikten och då får mf igen...


    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus