• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Småland
    MiaIa 90 skrev 2012-01-24 15:38:26 följande:
    Tvärt om mellan mensen och äl ska man ta den.
    Jag ska sluta ta bisolvonen nu på torsdag tror ajg tror ajg har äl någon dag runt i kring där.
    De är bara att testa på bisolvonen var inte dyra alls kostade bara ca 40kr på apoteket:).
    haha okej så tokigt! jag läste nånstans att det var för att ägget skulle fästa bättre och har blivit gravid alla ggr med bisolvon(och fått mf). Man ska tydligen inte tro allt man läser. DÅ ska jag kasta i mig bisolvon ikväll och fram till äl alltså. verkar ju mer logiskt kanske. höhö
  • Hoppas 2012

    Tar heller inga andra saker än folsyra. Är inte inne på iden att äta nått sånt då man läst både pos o neg om det :)
    Om det fortsätter dröja med ett + får jag kanske tänka om :)

  • Hoppas 2012
    Adnil76 skrev 2012-01-24 17:56:42 följande:
    Känner mig lite bortglömd...
    Nej gumman, gör inte det, jag har inte hunnit skriva så mkt på jobbet. Ska kolla ditt inlägg nu
  • Hoppas 2012
    Adnil76 skrev 2012-01-24 12:21:37 följande:
    Hej!

    Nu börjar jag bli lite skakig här borta... Jag tog ju test på BIM -4 och BIM -3 på morgonen och ett på kvällen på BIM -2. Sen tog testen slut. Jag brukar be sambon gömma testen när det närmar sig mens eftersom jag vet att jag är en "testoholic", men nu hade han missat det. Därav tok-testandet. ;)

    Nu är jag på BIM +1 och ännu ingen mens i sikte. När jag tittar bakåt har min mens aldrig kommit senare än dag 26 sedan jag började håla koll i juli. Och nu är jag alltså på dag 27!? Jag har inga gravvo-symtom what so ever och och vill egentligen inte få upp något hopp med tanke på de negativa testen, men man är ju inte mer än människa... 
    Oj aldrig en dag sen mens på så många månader...det låter lovande. Alla har inte några gravsymptom alls så känn ingen stress över det. 
    Kan du åka o köpa något test nu på direkten?
  • Adnil76

    Tack, nu känns det bättre. :) Behövde lite pepp bara. Sambon är på jourapoteket nu och köper test. Om mensen inte kommer ikväll eller inatt så testar vi imorgon bitti, dvs BIM +2.

  • cindy03
    Adnil76 skrev 2012-01-24 19:55:53 följande:
    Tack, nu känns det bättre. :) Behövde lite pepp bara. Sambon är på jourapoteket nu och köper test. Om mensen inte kommer ikväll eller inatt så testar vi imorgon bitti, dvs BIM +2.
    Håller tummarna för dig!!:)
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus