• Äldre 19 Dec 12:01
    1500366 visningar
    23482 svar
    23482
    1500366

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 3 Feb 10:22

    Sjukt ont i äggstocken idag med. Men jag kan ju faktiskt inte veta att det är äggstocken som gör ont, det är 2 cm ovanför bäckenbenet på vänstra sidan... Tog ett gravtest iaf för att utesluta utomkveds och det var neg.

    Jag funderar på om jag kan ha sträckt nånting eller nåt? 


    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Äldre 3 Feb 11:06

    Justja, när jag än hade ägglossningen så bör det var täckt nu iallafall. Fick till det igår också, så söndag, tisdag och igår borde täcka upp :)


    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Äldre 3 Feb 11:43

    vi har föröskt sen i spetember typ. Men som sgat tre mf:s senare så är vi ju ett lite krångligare fall än andra som plussar och behåller bebis. Och nu är det väl väldigt lite chans med bebis då vi bara fick till det en gång vid äl. Typiskt typiskt.
    krama

  • Äldre 3 Feb 12:10

    Fick en känsla imorse tidigt när jag vaknade att det nog inte är någon bebis i magen den här gången heller. Ingenting nytt eller spännande som känns i kroppen utan allt är lugnt. Trist! 

  • Äldre 3 Feb 13:55

    Här är Mensen på g, BIM+2.. Men den är väldigt segstartad denna gång.. Pyttelite rött bara.. Hm.. Kram

  • Äldre 3 Feb 14:09

    Fy va segt för er som har mens på g. Jag hoppas för allt i världen att min ska hålla sig borta. Lååång väntan kvar till bim

  • Äldre 3 Feb 14:54

    idag kom mensen.
    så nu tar vi paus från det här så jag hoppar ur den här tråden nu.
    hoppas det går bättre för er andra.


    ~ William 13/2 -10~
  • Äldre 3 Feb 15:03

    livetmedbarn: välkommen tillbaka om du orkar någon gång.
    Det är skönt att pausa lite, vi har lagt ner allt hemma, vi har sex och jag spanar lite här men jag har skitit i att köpa tillskott och ältester fast jag tänkte det, jag orkar inte hålla på. Blir det så blir det, jag fortsätter att koncentrera mig på vikten och om inget hänt till hösten fast viktnedgång kommer vi kasnke att söka utredning, iallafall för att kolla att mannen inte är steril eller nåt.


    www.hallegårde.se
  • Äldre 3 Feb 15:32
    Söndermarken skrev 2012-02-03 15:03:13 följande:
    livetmedbarn: välkommen tillbaka om du orkar någon gång.
    Det är skönt att pausa lite, vi har lagt ner allt hemma, vi har sex och jag spanar lite här men jag har skitit i att köpa tillskott och ältester fast jag tänkte det, jag orkar inte hålla på. Blir det så blir det, jag fortsätter att koncentrera mig på vikten och om inget hänt till hösten fast viktnedgång kommer vi kasnke att söka utredning, iallafall för att kolla att mannen inte är steril eller nåt.
    vi ska börja skydda oss igen helt, tar 100% paus nu
    ~ William 13/2 -10~
  • Äldre 3 Feb 15:47
    livet med barn skrev 2012-02-03 14:54:01 följande:
    idag kom mensen.
    så nu tar vi paus från det här så jag hoppar ur den här tråden nu.
    hoppas det går bättre för er andra.
    Välkommen tillbaka när du vill!
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus