• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Hoppas 2012
    Söndermarken skrev 2012-02-05 11:50:12 följande:
    Hej på er, här har vi det kallt, Burr Burr.
    Jag tycker det är jobbigt att ÄL har gått förbi för även om vi inte brytt oss om det så kommer jag snart börja simulera gravsymptom helt säkert .
    Men hur har sexläget varit under ÄL =)
    Allstå finns det en chans att det blivit något menar jag, ni hade sex under ÄL?
  • Hoppas 2012
    Söndermarken skrev 2012-02-05 14:50:01 följande:
    Hoppas: vi har haft rätt mycket sex senaste veckan så vi bör ha träffat :)
    Kanon! Då håller vi tummarna!
    Hoppas vårt också tagit sig
  • Adnil76

    Natis o Aaster: Här är en till "gamling" som inser att oddsen inte är vad de varit. Var 32 förra gången jag blev gravid och då på första försöket. Nu är jag 35 och vi har hållit på sen i juli utan resultat. Hade velat ha tätare mellan barnen, men man får inte alltid som man vill...

  • Aaster

    Adnil76 - även om jag självklart hoppas att vi plussar snarast känns det på något vis lugnande att jag inte är ensam om denna väntan. Kram på er tjejer som kämpar, hoppas vi får utdelning snart!

  • chleome

    Natis75, kan du berätta mer om sköldkörtelprov? Hur kom det sig att de testade det? Har du haft några symptom? Min kompis har det och tipsade mig om att det är vanligt och jag borde testa det. Har alla siffror uppskrivna... någonstans. 
     

  • Hoppas 2012
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-02-06 20:08:24 följande:
    Jag fick ovälkommet besök tidigt i morse av tant röd :( 3-4 dagar för tidigt och med mensvärk. Fan också! Bara att ta nya tag nästa ÄL
    Fan vad trist =(
  • Vårväntanochlängtan
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-06 21:22:54 följande:
    Fan vad trist =(
    Ja det känns riktigt trist och ledsamt den här gången :( även om det nästan var väntat, men jag hade ändå ett hopp om att det var denna månaden det skulle tagit sig. Jag tänkte att jag kanske undermedvetet visste att jag var gravid då jag denna månaden har köpt första babyplaggen och kollat bland det jag hade hemma. Men icke 
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus