• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • alicia03

    Jag höll mig från att köpa ett test på vägen hem, starkt jobbat ;)
    Tror jag bestämt mig för att vänta tills på fredag iaf :)

    Nån runt bim den 11e som börjat testa?

  • Nellin

    Hej på er raringar!

    Jag kikar in lite då och då för att titta till er, men håller mig lite i bakgrunden.
    Sedan vi bestämde oss för att ta en paus och inte försöka alls har jag mått bättre än på länge.
    Nu kan jag fokusera på andra saker också, som är viktiga i livet, och inte bara vara helt blind och bara tänka på fertilitet och bebisar hela tiden. Det är en befrielse!

    Nu har jag åkt på körtelfeber och halsfluss, så det var ju passande att inte behöva pricka dagar denna månad!

    Så jag fortsätter att titta till er då och då, men har som sagt lagt bebisverkstaden helt på hyllan i nåt halvår.

    Jag håller tummarna för er allihop och vill att ni ska veta att ert stöd har betytt otroligt mycket för mig.
    Det har varit underbart att ha folk att bolla med som sitter i samma båt. Ni är bäst! Hjärta 

  • Söndermarken

    Nellin: gött att du mår bra :)

    Tack för alla snälla ord, det skall bli väldigt spännade och känns betydelsefullt.
    Jag känner att jag inte vet när jag har BIM riktigt ett par dagar tidigare än programmet säger är min känsla iallafall så kanske 14-15 februari. Känner ingen jag inte kännt förut och försöker fokusera på annat. Ikväll åker jag på konferens över veckoslutet och sedan skall en gala jag är snavarig för gå av stapeln äntligen, massor av jobb men nu är vi snart framme. Läskigt och roligt :)


    www.hallegårde.se
  • Småland

    HEJ!
    trist med mens som dyker upp.
    Har ca fem dagar till bim och det känns långt;) omoget va? ska nog inte testa innan eller kanske bara en dag innan. Ska däremot testa mycket om jag blir gravid för att ha koll på om hcg sjunker. Köpte såna där stickor idag. Tänkte att de borde väl duga när jag plussat;) Jag va sååå sur imorse;) mannen bara skrattade och idag ömmar brösten!! Nu vill jag bara må tok.illa med. Låter ju sjukt men nu ska hcg:t upp och bebis stanna!! Mår lite halvdåligt hela tiden av progesteronkrämen men det är det värt:) Nån mer som har bim på måndag 13e?

  • mammave

    Hej på er!
    Jag har inte skrivit här på ett tag. Jag har bim på tisdag för åttonde gången. Alla test är slut så här blir det inget testande. Tänker inte köpa nya förrän mensen blir sen/utebliven. Är så less på alla negativa test och att alla försök går i stöpet :( Ska det verkligen vara så här svårt att bli gravid?! Lider med er som nyss fått mens :( Det är så tråkigt och man blir så besviken varje gång.

    Söndermarken: då har vi kanske bim samtidigt, på alla hjärtans dag. Det är bra att få annat att tänka på.


    Hoppas 2012 skrev 2012-02-07 21:23:17 följande:
    Ja hoppas vi kan vara stora om magen i sommar :)
    Håller helt med om detta :)
        
  • alicia03

    Testade för en timme sen, bim -4 och fick gravid 1-2 veckor!!!!
    Nu är det bara att vänta...

  • alicia03

    Ett jävla humör, minimalt ömma bröst och ganska trött..;)

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus