• Äldre 19 Dec 12:01
    1497910 visningar
    23482 svar
    23482
    1497910

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • alicia­03
    Äldre 10 Feb 17:34

    Nu har jag fått tid för VUL den 27e, undrar hur jag ska få tiden att gå?! ;)

  • Äldre 11 Feb 16:10

    Jag har bim på tisdag eller onsdag tror jag... Men denna gång hoppas jag att det inte är nåt, för nu är jag verkligen peppad att ta tag i min vikt :p


    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Äldre 11 Feb 18:19

    Grattis till plusset alicia!!

  • Äldre 12 Feb 07:43

    Jag plussade nyss! Är glad men inte tokglad. Har fått för många mfs för att tänka stor mage och bebiskläder men Hopp finns!!

  • mariia
    Äldre 12 Feb 07:49

    Grattis till er som plussat!!

    Jag fick missfall i oktober förra året i v 15, fick åka in akut med ambulans och skrapas direkt då jag börja blöda hemma.

    Nu har vi försökt sen dess och inte hänt ett dugg, visst det kanske inte är så jätte länge vi försökt men den känns som en evighet och vill gärna haka på här ändå.
    Hade troligen ÄL igår så hoppas hoppas! 

  • Äldre 12 Feb 12:04

    Grattis Småland !!!!

  • Äldre 12 Feb 12:08

    Själv har jag 6 dagar kvar till BIM enligt kalendern som räknar ut ert snitt på mina cykler. Är på dag 27 i cykeln, känner inget och tror inget . Hur går det för er andra? Lite tyst här på sistone, inte har kämpaglöden runnit av er alla ??
    Jag har föressten gått ner 2 kilo :), hurra för mig

  • Äldre 12 Feb 12:37

    Grattis Småland!!

    Söndermarken, wohoo å hurra för dig som gått ner!! Skön känsla och det peppar och motiverar till att gå ner lite till =)

    Här är det lite sådär för tillfället..håller mig mest i bakgrunden. Äter medicin mot inflammation och den minskar fertiliteten, känner mig låg men läkaren insisterade att jag denna gång verkligen måste äta min medicin, vara sjukskriven 50% och bli frisk innan vi ens tänker tanken på barn. Känns otroligt tufft, vill inte pausa eller äta några jäkla mediciner, men med min reumatiska sjukdom blir det inte alltid som man tänkt sig..Äter min medicin iaf, men vi skyddar oss inte, även om dr inte rekommenderar att vi blir gravida pga att jag mår så dåligt i kroppen...jag resonerar som så att har jag inte blivit gravid hitills på alla försök, så lär jag knappast bli det när jag mår skitdåligt och tvingas äta medicin som minskar fertilitet... OM jag ändå skulle bli gravid så var inte medicinen farlig, bara att sluta med den vid plus, men vi är inte direkt aktiva så chansen på bebis denna gång är inte så stor ..men vet att vi hade sex runt äl eftersom jag känner av den så väl. Vi tar en dag i taget just nu å hoppas att mina inflammationer ger sig snart..

    Kram på er tjejer och kämpa på!!

  • Äldre 12 Feb 13:12

    Håller mig oxå i bakgrunden, läser mest. Har precis fått mensen, på dag 24! Det är ju hur tidigt som helst. Min cykel har blivit superkort och sen har jag mens i 9-10dar, så det är lite mysko. Jag börjar fundera på om det kan vara något fel. Förut var den 29 dar och sen mens i 7 dar. Jag vet inte vad som hänt?!

    Grattis till er som plussat:)  

  • Äldre 12 Feb 13:36

    grattis småland!1

    bra kämpat södermarken!!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus