• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Hoppas 2012
    Aaster skrev 2012-03-01 20:50:15 följande:
    Det var ett tag sen jag skrev. Jag fick ÄL kring sex dagar efter beräknat och tyckte att Apiforce hade rubbat min cykel så mycket att jag aldrig skulle ta det igen.

    Men, nu är jag gravid!!!

    Efter 10 månader och ännu fler försök! Jag kände verkligen effekt av Apiforce BDG och jag tror den återställde hormonbalansen efter mitt tidiga missfall i somras. Kram på er och Nellin, tack för dina kloka inlägg!
    Grattis till ditt + !!
  • Aaster
    Nellin skrev 2012-03-01 22:28:15 följande:
    Aaster: STORT GRATTIS till din graviditet! Idag har jag läst om minst 30 olika kvinnor som blivit gravida direkt när de börjat med Apiforce. Det verkar ju vara mirakelkur verkligen! Jag ser fram emot att börja försöka nästa månad. Har redan börjat äta nu så det blir spännande att se om jag märker av nån ägglossning. :) Så glad för din skull!



    Lycka till nu!
  • Ciccie86

    Kollade upp det nu och såg att det var BDG :) Har beställt hem det nu :) när ska man börja ta det? På Mensens första dag? Kram

  • Nellin

    Ciccie: På mensens första dag fram till ÄL. Vissa äter det hela tiden, men det står att man inte ska äta det om man är gravid, så jag förutsätter att det är klokast att sluta vid ÄL. Ta en varje dag, innan frukost, och låt kroppen göra resten. Jag kombinerar nu med rosenrot också, och vissa vill dessutom lägga till Bisolvon (som ska göra slemhinnan tunnare så att spermierna kan ta sig igenom lättare). Jag ska testa det om inte detta räcker.

    Lycka till! 

  • Ciccie86

    Ok, har BIM om fem dagar, så innan dess bör jag få hem dom :) Jag är lite osäker på när jag har ÄL, om jag ens har det :p Men ska testa med ÄL tester denna månad :) Men först inväntar jag BIM, funderar på att ta ett test imorgon eller på söndag.. Eftersom jag kännt mig konstig på många sätt. Kram

  • Nellin

    Ciccie: Då hoppas vi på att du slipper ta till Apiforce. :) Uppdatera gärna här när du testar, och kom ihåg att ett minus innan BIM inte är något att tappa hoppet för! Hoppas hoppas!

  • Aaster

    Tack för gratulationerna . Japp, BDG är det. Jag åt bara en kapsel varje kväll av A. Vogels Apiforce. Åt bara mellan mensens första dag till ÄL. Jag kände redan första cykeln av mer ÄL-flytningar och en mjukare livmodertapp kring ÄL och det tyckte jag verkade bra . Lycka till alla tjejer i tråden!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus